Kommunikáció cikkek
Nálad vagy nálam?
A személyes megbeszélés megkerülhetetlenül fontos eleme az üzleti életnek. A kérdés csak az, hogyan oldható meg gazdaságosan: a költséges és nemritkán időigényes utazások takarékosabbá tételével vagy a fizikai találkozásnak egy modern telekommunikációs rendszer általi kiváltásával.
Automatizálással csökkentett költségek
Egy vállalat tudástőkéjének meghatározó részét jelentik a rendelkezésre álló dokumentumok és a hozzájuk kapcsolódó munkafolyamatok. Naprakész, rendszerezett és gyors elérhetőségük kritikus pont a szervezet hatékony működése szempontjából. E területen nyújtanak segítséget a vállalati folyamatok menedzselésének automatizálását végző szoftverek, növelve egyúttal a cég működésének hatékonyságát is. Ráadásul most állami támogatás is segíti a rendszerek bevezetését.
Nyári tábor a marketingről és a reklámról
Az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség idén második alkalommal rendezi meg nyári, interaktív márkatáborát a Balaton partján, melyhez idén kiemelt támogatóként a djuice is csatlakozott. Nem véletlen a márka jelenléte a főiskolásoknak és egyetemistáknak szóló Brand Campen, hiszen a djuice tavaszi márkaváltásával erre a korosztályra fókuszál.
175 millió nyerhető kommunikációra
A hazai és európai uniós források felhasználását elősegítő kommunikációs tevékenységekhez kapcsolódó 175 millió forintos médiatervezési és médiavásárlási feladatok ellátása gyorsított meghívásos közbeszerzési eljárást írt ki az Európai Szociális Alap Nemzeti Programirányító Iroda Társadalmi Szolgáltató (ESZA) Kht. - a felhívás a Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.