Kommunikáció cikkek

Nyári tábor a marketingről és a reklámról
Az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség idén második alkalommal rendezi meg nyári, interaktív márkatáborát a Balaton partján, melyhez idén kiemelt támogatóként a djuice is csatlakozott. Nem véletlen a márka jelenléte a főiskolásoknak és egyetemistáknak szóló Brand Campen, hiszen a djuice tavaszi márkaváltásával erre a korosztályra fókuszál.

175 millió nyerhető kommunikációra
A hazai és európai uniós források felhasználását elősegítő kommunikációs tevékenységekhez kapcsolódó 175 millió forintos médiatervezési és médiavásárlási feladatok ellátása gyorsított meghívásos közbeszerzési eljárást írt ki az Európai Szociális Alap Nemzeti Programirányító Iroda Társadalmi Szolgáltató (ESZA) Kht. - a felhívás a Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.