Húsvét cikkek

Több megy el sonkára, akár drágábban is megvesszük
Tavaly többet költöttünk mind a szezonális édességekre, mind pedig a húsvéti sonkára, igaz ebben közrejátszott mindkét termékcsoportban az átlagár emelkedése is. A beszerzés fő helyszínét a hipermarketek jelentik nem csupán széles árukínálatuk, de az ünnepek előtt vásárlásra fordítható idő szűkössége okán is.

A multik híznak a nyúlon
A fogyasztók egyre inkább a magas minőségű csokitojásokat keresik Húsvétkor a boltokban, a korábban piacvezető nugátok egyre veszítenek népszerűségükből. A forgalmat egyértelműen a hipermarketek fölözik le.

Kiskarácsony lett a húsvétból
Míg vidéken ötből egy gyermek kap pénzt a locsolásért, a fővárosiak mindössze 8 százaléka jutalmazza anyagiakkal a húsvéti szokást. A nyuszi a magyar gyermekek többségének kisebb játékot és édességet hoz – derült ki a REGIO JÁTÉK friss húsvéti felméréséből. A hölgyek többsége ötnél kevesebb locsolóra számít, közülük leginkább a fiatal korosztály örülne, ha többen locsolnák meg az ünnepen.

A menekülő turistákra számít a Balaton
Statisztikai adatok is bizonyítják, hogy húsvétkor szinte menekülünk otthonról. Egy kutatás szerint ilyenkor a szokásos vendégjárás - különösen az azzal gyakran együtt járó locsolkodás - és az ünnephez tartozó készülődés elkerülése az egyik indok, hogy elutazik a család.