Gamification cikkek


Játék készült a Brexitről

Játék készült a Brexitről 

Játékkal magyarázza el a Bloomberg, hány helyen futhatnak zátonyra a brexit-tárgyalások. A játékban a brit miniszterelnök bőrébe bújhatunk, megpróbálhatjuk a közös piacon tartani az Egyesült Királyságot, vagy megegyezés nélkül távozni Brüsszelből, de a döntéshez az ellenzéknek és kormánytagoknak is lesz egy-két szava.
Lopjuk az ügyfelek idejét: a gyorsaság az új minőség

Lopjuk az ügyfelek idejét: a gyorsaság az új minőség 

Az ügyfél mindent rögtön akar, mert az okostelefonján a gyorsasághoz, az azonnali hozzáféréshez szokott hozzá. A CRM-szakma legjobbjai beszéltek a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján a Gundel Étteremben.
A játék nem időpazarlás – teljesítmény fokozás!

A játék nem időpazarlás – teljesítmény fokozás! 

A digitális világ nem csak az eszközeinket, de a gondolkodásunkat is megváltoztatta. Nincs mit tenni, a kesergés helyett, inkább használjuk ki az ebben rejlő új lehetőségeket! Többek között játsszunk –javasolta a téma kutatója a Variációk egy témára üzleti reggelin.
VR, big data, mobil – technika nélkül már nincs marketing?

VR, big data, mobil – technika nélkül már nincs marketing? 

A technológia ma az üzleti élet minden területére komoly hatással van, nem kivétel ez alól a marketing sem. Lássunk néhány fontos trendet, ami utat mutathat, hogy is tervezzünk jövőre!
Nem szórakozni járunk a melóba! Pedig azt kéne

Nem szórakozni járunk a melóba! Pedig azt kéne 

Mindenki azt akarja, hogy a munkája szórakoztató legyen. Vagy legalább a munkahelyi légkör. Bár persze nem szórakozni járunk a munkahelyünkre, mégis igaz, hogy hatékonyabbá is válunk, ha a környezet és a légkör szórakoztató és érdekes. Még a legjobb dolgozók sem a tegnapi értekezletet fogják kiemelni, ha azt kérdezzük, miért szeretik a munkahelyüket…
Ki akarja az appokat? Nem a fogyasztók

Ki akarja az appokat? Nem a fogyasztók 

Egyáltalán nem olyan népszerűek a telefonos alkalmazások, mint ahogy azt a marketingesek gondolják. Sőt, ha a fogyasztókat kérdezzük, akkor az olyan technológiai megoldásoknak sem jósolhatunk nagy jövőt mint a QR kód, az NFC vagy érintés nélküli fizetés, a drónok, vagy a 3D-s nyomtatás.
Így játsszunk hűségre

Így játsszunk hűségre 

Mindenki szeret versenyezni, több pontot gyűjteni, mint mások, szereti a jutalmakat, és szeret szórakozni. A játékosítás pontosan erre a viselkedésre épít, és a marketingben is használható. A gamification segítségével a vásárló többször lép érintkezésbe a márkával.
Megéri, ha játszhatnak a kollégák

Megéri, ha játszhatnak a kollégák 

Az, hogy nem „csak” kiváló terméket kell nyújtani a vásárlóknak, hanem élményt is, szerencsére egyre több vállalat számára egyértelmű. Lassanként pedig azt is felismerik, hogy az ügyfelek mellett az alkalmazottak irányába is ezen kell dolgozniuk. Akkor is, amikor a munkafeltételeket alakítják ki.
Többet eladni? Legyen verseny!

Többet eladni? Legyen verseny! 

Az eladások felpörgetéséhez nem kell feltétlenül óriási marketingkampányokat indítani. Sokszor az is elég, ha megtaláljuk a legjobb módszert az értékesítők felpörgetésére. Erre a szakemberek szerint az egyik legjobb: a verseny.
A munkavállalói élményekből versenyelőny lesz?

A munkavállalói élményekből versenyelőny lesz? 

Mára a vállalatok jelentős része felismerte, hogy nem elég csupán kiváló minőségű terméket előállítani. A jó termék önmagában kevés, ha nincs mellette sztori, amely a termékhasználaton túl élményhez juttatja a fogyasztót. Az elmúlt években trendként jelent meg, hogy a cégek a vásárlókon kívül az alkalmazottak számára is élményt akarnak nyújtani a munkahelyeken.

Így növeli a hatékonyságot a játék 

A gamification, vagyis a játékosság bizonyíthatóan növeli a hatékonyságot céges környezetben is. De hogyan fogjunk hozzá? Milyen alapelveket érdemes szem előtt tartani egy sikeres vállalati gamification projekt érdekében? A Piac&Profit szakértője segít!

Teljesítmény játszi könnyedséggel 

A játék a munka ellentéte. Ez volt az ipari forradalom egyik fő üzenete a dolgozók és vezetők számára. Mára ez a gondolat megfordult: a játék éppen a munka ösztönzésére tud szolgálni. Miért és hogyan? – merülhet fel a két alapvető, de nagyon fontos kérdés. A gamification módszerével, ami üzleti környezetben is alkalmazható a vállalat méretétől, tevékenységétől, iparági sajátosságaitól függetlenül. Játékosítani mindent lehet. Csak akarni kell.

Okostelefonon tanulhatunk üzletet vezetni 

Bárki kipróbálhatja, hogyan lehet egy áruházat működtetni az árukészlet megrendelésétől kezdve a polcok elhelyezésén át az üzlet terének dekorációjáig.

A szórakoz(tat)ás lélektana (videókkal) 

A gamification már több, mint négy éve, hogy bekerült a köztudatba, ami a technológiai világban rengeteg idő: talán nem meglepetés, hogy a hangsúlyok is eltolódtak a kezdeti próbálkozásokhoz képest, és mára újra a szolgáltatásokban jelenlévő szórakoztató (fun) elemeket keresik a fejlesztők. De miért fontos számunkra egyáltalán a szórakozás?

Játékra fel! De komolyan 

Ma az emberek az élet minden területén élményekre vágynak. Termékek helyett élményt vesznek, és úgy szeretnek dolgozni, ha motiváltak a munkájukban. Ahhoz, hogy vásároljanak, vagy lelkesen dolgozzanak, meg kell értenünk, hogyan adhatjuk meg nekik ezt az élményt.

Milliárdos vállalkozás játékosságra építve 

A világ legnagyobb online piactere már akkor millió dolláros cég volt, amikor az emberek felének még internete sem volt. Nem a szerencsének köszönhetik.

Komoly hasznot hoz a játék! 

A játék elkötelezetté teszi a játékost. De hogyan lehetne ennek a hihetetlen energiának egy részét saját vállalkozásunk hasznára fordítani? Szakértőnk elmondja!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Hogyan lehetünk igazán sikeresek?

Hogyan lehetünk igazán sikeresek?  

Nincsenek áldozatok, csak önkéntesek - véli Lee Milteer amerikai írónő, vállalkozó.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

„Szükség van arra, hogy a biztosítói ismertséget, illetve imázst erősítsük” – interjú Lambert Gáborral, a MABISZ kommunikációs vezetőjével

„Szükség van arra, hogy a biztosítói ismertséget, illetve imázst erősítsük” – interjú Lambert Gáborral, a MABISZ kommunikációs vezetőjével 

A Magyar Biztosítók Szövetsége kommunikációs vezetőjével beszélgettünk a Biztonság Hete rendezvénysorozatukról.

Költségkímélés

A cascot sem kerülte el a drágulás

A cascot sem kerülte el a drágulás  

A harmadik negyedévben a személyautókra megkötött teljes körű casco biztosítások átlagdíja 212 400 forint volt.

Pénzszerzés

Pénzeső jön a magyar kkv-kra

Pénzeső jön a magyar kkv-kra 

A GINOP Plusz két felhívása keretében 75 és 106,88 milliárd forintnyi pályázati pénz érhető el.

Cégblog

Leáll az energiaital gyártással a Hell

Leáll az energiaital gyártással a Hell 

A Hell Energy Magyarország Kft. csütörtöktől legfeljebb 2-3 hétre felfüggeszti a B-vitaminokat is tartalmazó Hell energiaitalok gyártását.

Gazdaság

10 nyitott kérdés a nyugdíjmegtakarítások lakáscélú felhasználásáról

10 nyitott kérdés a nyugdíjmegtakarítások lakáscélú felhasználásáról  

Megjelent a jogszabálytervezet a nyugdíjmegtakarítások adómentes lakáscélú felhasználásáról.

Társadalom

Csak duma, hogy családbarát lenne Magyarország

Csak duma, hogy családbarát lenne Magyarország  

Magyarország változás nélkül egy demográfiai katasztrófa felé halad.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo