Okostelefonon tanulhatunk üzletet vezetni

Bárki kipróbálhatja, hogyan lehet egy áruházat működtetni az árukészlet megrendelésétől kezdve a polcok elhelyezésén át az üzlet terének dekorációjáig.

Kép:Pixabay

Én kicsi Tescóm névvel ingyenes játékalkalmazást fejlesztett a Tesco, mely iOS és Android platformon is elérhető. Az alkalmazás használói betekintést nyerhetnek az áruházlánc világába, építhetik fel és szépíthetik saját Tescójukat, miközben játszhatnak egy jót.

Az alkalmazás segítségével, játékos módon bárki kipróbálhatja, hogy milyen egy áruházat üzemeltetni, az árukészlet megrendelésétől kezdve, a polcok elhelyezésén át, egészen az áruház feldíszítéséig. Az ’Én kicsi Tescóm’ alkalmazás a piacon található más játékalkalmazásokhoz hasonlóan az első pár szint eléréséig végigvezeti a felhasználókat azon a folyamaton, hogy miként tudják a legoptimálisabban elindítani saját üzletüket, a polcok elhelyezésétől a beszerzési folyamatokon keresztül az iroda működtetéséig. Így bepillantást nyerhetnek egy valódi áruházlánc működési folyamataiba, s maguk is megtapasztalhatják, hogy a valóságban milyen is lehet egy üzletet irányítani.

Az ismerkedési folyamat után minden játékos a saját kreativitása és tudása alapján üzemelteti digitális Tescóját, melyet a játékban eltöltött idő mennyiségével egyenes arányban tud egyre gyorsabban fejleszteni. A közösségi funkciók segítségével lehetőség van arra is, hogy az ismerősökkel kereskedjünk és kössünk üzletet, illetve a játék gyorsítása érdekében a heti feladatok elvégzéséért további bónusz is szerezhető. A játékban a fejlettségi szintek növekedésével mindig új funkciókkal ismerkedhetnek meg a játékosok, így egyre izgalmasabbá válik a játék, mely lépésről-lépésre egyre jobban hasonlít majd a valóságra.

Az alkalmazás célja, a szórakoztatáson felül, hogy a vásárlók játékos módon megismerjék a működési folyamatokat. Hogy a valósághoz hű megoldásokkal találkoznak a játék során, azt az is bizonyítja, hogy a játékban meghirdetett akciók megegyeznek a valóban meghirdetett akciókkal.

Komoly hasznot hoz a játék!
Ez a példa is illeszkedik a most egyre inkább felfutó gamification, azaz játékosítás trendjébe. Ennek alapja az, hogy a játék elkötelezetté teszi a játékost. Ezt a hihetetlen energiát pedig vállalkozásunk hasznára is fordíthatjuk. Szakértőnk elmondja, hogyan!

Véleményvezér

Az ukránok szerint Szijjártó Péter hazudott

Az ukránok szerint Szijjártó Péter hazudott 

Gyanús az ukránoknak a magyar külügyminiszter.
A Bige-család visszautasítja Gulyás Gergely vádjait

A Bige-család visszautasítja Gulyás Gergely vádjait 

A kormány nem tud leszállni a Bige-családról.
Nem kell félni, hogy Donald Trump atomtengeralattjárókat küldött Oroszország közelébe

Nem kell félni, hogy Donald Trump atomtengeralattjárókat küldött Oroszország közelébe 

Titok, hogy Trump bejelentésének megfelelően indultak-e amerikai atomtengeralattjárók az orosz partok felé.
Lemondott a miniszterelnök, mert cége némi uniós pénzhez jutott

Lemondott a miniszterelnök, mert cége némi uniós pénzhez jutott 

A litvánoknál nulla tolerancia van, ha korrupcióról van szó.
Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride

Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride 

A műbalhék országa lettünk.
A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen

A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen 

Olyan jöhet Magyarországra, aki támogatja Izrael bombázását, olyan nem, aki ellenzi a palesztínok gyilkolását.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo