Okostelefonon tanulhatunk üzletet vezetni

Bárki kipróbálhatja, hogyan lehet egy áruházat működtetni az árukészlet megrendelésétől kezdve a polcok elhelyezésén át az üzlet terének dekorációjáig.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Kép:Pixabay

Én kicsi Tescóm névvel ingyenes játékalkalmazást fejlesztett a Tesco, mely iOS és Android platformon is elérhető. Az alkalmazás használói betekintést nyerhetnek az áruházlánc világába, építhetik fel és szépíthetik saját Tescójukat, miközben játszhatnak egy jót.

Az alkalmazás segítségével, játékos módon bárki kipróbálhatja, hogy milyen egy áruházat üzemeltetni, az árukészlet megrendelésétől kezdve, a polcok elhelyezésén át, egészen az áruház feldíszítéséig. Az ’Én kicsi Tescóm’ alkalmazás a piacon található más játékalkalmazásokhoz hasonlóan az első pár szint eléréséig végigvezeti a felhasználókat azon a folyamaton, hogy miként tudják a legoptimálisabban elindítani saját üzletüket, a polcok elhelyezésétől a beszerzési folyamatokon keresztül az iroda működtetéséig. Így bepillantást nyerhetnek egy valódi áruházlánc működési folyamataiba, s maguk is megtapasztalhatják, hogy a valóságban milyen is lehet egy üzletet irányítani.

Az ismerkedési folyamat után minden játékos a saját kreativitása és tudása alapján üzemelteti digitális Tescóját, melyet a játékban eltöltött idő mennyiségével egyenes arányban tud egyre gyorsabban fejleszteni. A közösségi funkciók segítségével lehetőség van arra is, hogy az ismerősökkel kereskedjünk és kössünk üzletet, illetve a játék gyorsítása érdekében a heti feladatok elvégzéséért további bónusz is szerezhető. A játékban a fejlettségi szintek növekedésével mindig új funkciókkal ismerkedhetnek meg a játékosok, így egyre izgalmasabbá válik a játék, mely lépésről-lépésre egyre jobban hasonlít majd a valóságra.

Az alkalmazás célja, a szórakoztatáson felül, hogy a vásárlók játékos módon megismerjék a működési folyamatokat. Hogy a valósághoz hű megoldásokkal találkoznak a játék során, azt az is bizonyítja, hogy a játékban meghirdetett akciók megegyeznek a valóban meghirdetett akciókkal.

Komoly hasznot hoz a játék!
Ez a példa is illeszkedik a most egyre inkább felfutó gamification, azaz játékosítás trendjébe. Ennek alapja az, hogy a játék elkötelezetté teszi a játékost. Ezt a hihetetlen energiát pedig vállalkozásunk hasznára is fordíthatjuk. Szakértőnk elmondja, hogyan!

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo