Okostelefonon tanulhatunk üzletet vezetni

Bárki kipróbálhatja, hogyan lehet egy áruházat működtetni az árukészlet megrendelésétől kezdve a polcok elhelyezésén át az üzlet terének dekorációjáig.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Kép:Pixabay

Én kicsi Tescóm névvel ingyenes játékalkalmazást fejlesztett a Tesco, mely iOS és Android platformon is elérhető. Az alkalmazás használói betekintést nyerhetnek az áruházlánc világába, építhetik fel és szépíthetik saját Tescójukat, miközben játszhatnak egy jót.

Az alkalmazás segítségével, játékos módon bárki kipróbálhatja, hogy milyen egy áruházat üzemeltetni, az árukészlet megrendelésétől kezdve, a polcok elhelyezésén át, egészen az áruház feldíszítéséig. Az ’Én kicsi Tescóm’ alkalmazás a piacon található más játékalkalmazásokhoz hasonlóan az első pár szint eléréséig végigvezeti a felhasználókat azon a folyamaton, hogy miként tudják a legoptimálisabban elindítani saját üzletüket, a polcok elhelyezésétől a beszerzési folyamatokon keresztül az iroda működtetéséig. Így bepillantást nyerhetnek egy valódi áruházlánc működési folyamataiba, s maguk is megtapasztalhatják, hogy a valóságban milyen is lehet egy üzletet irányítani.

Az ismerkedési folyamat után minden játékos a saját kreativitása és tudása alapján üzemelteti digitális Tescóját, melyet a játékban eltöltött idő mennyiségével egyenes arányban tud egyre gyorsabban fejleszteni. A közösségi funkciók segítségével lehetőség van arra is, hogy az ismerősökkel kereskedjünk és kössünk üzletet, illetve a játék gyorsítása érdekében a heti feladatok elvégzéséért további bónusz is szerezhető. A játékban a fejlettségi szintek növekedésével mindig új funkciókkal ismerkedhetnek meg a játékosok, így egyre izgalmasabbá válik a játék, mely lépésről-lépésre egyre jobban hasonlít majd a valóságra.

Az alkalmazás célja, a szórakoztatáson felül, hogy a vásárlók játékos módon megismerjék a működési folyamatokat. Hogy a valósághoz hű megoldásokkal találkoznak a játék során, azt az is bizonyítja, hogy a játékban meghirdetett akciók megegyeznek a valóban meghirdetett akciókkal.

Komoly hasznot hoz a játék!
Ez a példa is illeszkedik a most egyre inkább felfutó gamification, azaz játékosítás trendjébe. Ennek alapja az, hogy a játék elkötelezetté teszi a játékost. Ezt a hihetetlen energiát pedig vállalkozásunk hasznára is fordíthatjuk. Szakértőnk elmondja, hogyan!

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo