Foci-eb cikkek
![Cristiano Ronaldo rekordszámú rekordot döntött meg](https://piacesprofit.hu/i/0/5/0/0/1/b/7/6/c/0/e/1/9/e/6/2/5/d/3/0/cristiano-ronaldo-rekordszamu-rekordot-dontott-meg_md.jpg)
Cristiano Ronaldo rekordszámú rekordot döntött meg
Egy ember, aki életében intézményesült.
![Hadházy Ákos szerint állami luxusrepülővel mentek kormánytagok szotyizni Németországba](https://piacesprofit.hu/i/1/1/f/8/0/d/e/b/1/6/1/3/8/4/2/5/4/8/3/3/nincs-cim_md.jpg)
Hadházy Ákos szerint állami luxusrepülővel mentek kormánytagok szotyizni Németországba
A kormánytagok luxusutazásai lassan mindennaposak.
![Miért érdemes Németországba utazni a magyar turistáknak?](https://piacesprofit.hu/i/1/b/9/6/a/a/c/e/8/7/f/3/1/e/5/6/7/8/c/f/nincs-cim_md.jpg)
Miért érdemes Németországba utazni a magyar turistáknak?
Czeiszing Miklóssal, a Német Turisztikai Hivatal magyarországi képviseletének vezetőjével a Klasszis Klubban beszélgettünk.
![Dávid és Góliát: a legdrágább csapatokkal küzd meg a nemzeti tizenegy?](https://piacesprofit.hu/i/8/2/4/9/c/3/f/0/e/a/f/0/5/d/3/5/c/2/b/f/david-es-goliat-a-legdragabb-csapatokkal-kuzd-meg-a-nemzeti-tizenegy_md.jpg)
Dávid és Góliát: a legdrágább csapatokkal küzd meg a nemzeti tizenegy?
A hazai válogatott továbbjutási esélyei annak ellenére is megmaradtak, hogy Európa második, harmadik és ötödik legértékesebb csapatával kell megküzdenie. A francia, a német és a portugál tizenegy piaci értéke több mint tízszerese a magyarénak, Kylian Mbappé pedig eurókban kifejezve egymaga több mint kétszer annyit ér, mint a magyar keret együttesen. A pályán persze nem eurók fociznak, így a gigantikus értékbeli különbség nem garantálja a győzelmet – mint ahogy azt szerencsére szombaton is láthattuk.
![Ezért érte meg hirdetni az Olimpia alatt](https://piacesprofit.hu/i/7/b/f/1/8/d/9/3/f/7/e/1/6/5/e/9/3/5/3/8/ezert-erte-meg-hirdetni-az-olimpia-alatt_md.jpg)
Ezért érte meg hirdetni az Olimpia alatt
Minden éjjel 2 és 4 óra között 790 ezer magyar látott legalább húszpercnyi olimpiai tévéközvetítést. Az aranyérmes magyarok sportágai közül leghosszabb ideig úszást néztek, majd vívás és kajak-kenu következik. A labdarúgó Európa-bajnokság mind a négy magyar meccs élő közvetítéséből 606 ezren néztek meg legalább egy félidőt.
![A többség csak a szépet látja az olimpiában](https://piacesprofit.hu/i/c/e/4/7/a/b/b/c/5/7/2/d/3/9/3/f/b/0/e/2/a-tobbseg-csak-a-szepet-latja-az-olimpiaban_md.jpg)
A többség csak a szépet látja az olimpiában
A magyar lakosság 58 százaléka örülne, 62 százalékát pedig büszkeséggel töltené el, ha Budapest rendezné a 2024-es olimpiát és paralimpiát. Nagyjából kétharmadnyi válaszadó (65%) szerint legalább ugyanolyan vagy magasabb színvonalon lennénk képesek a játékok megrendezésére, mint Rio de Janeiro - az Ipsos friss felmérése szerint.
![Ez a nyár a sportról szólt](https://piacesprofit.hu/i/b/c/8/5/f/0/e/4/e/c/1/2/a/8/c/2/2/9/0/c/ez-a-nyar-a-sportrol-szolt_md.jpg)
Ez a nyár a sportról szólt
Továbbra is töretlenül növekszik a hazai online kiskereskedelem. A piac az idei első félévet 18 százalékos bővüléssel zárta. Az előző évek trendjéhez hasonlóan, 2016 első féléve is jelentős növekedéssel zárt, amiben idén nagy szerepe volt a kiemelt sporteseményeknek is.
![Felpörgött a reklámpiac a Foci-EB alatt](https://piacesprofit.hu/i/c/e/9/5/1/2/5/e/f/b/6/2/2/1/9/8/e/5/9/1/felporgott-a-reklampiac-a-foci-eb-alatt_md.jpg)
Felpörgött a reklámpiac a Foci-EB alatt
Az élelmiszerkereskedelem tévéreklámjai érték el a legtöbb 18-49 éves nézőt a termékosztályok közül idén júniusban. Utánuk egyéb gyógytermékek, személygépkocsi majd hitel-kölcsön és mobiltelefon előfizetés/csomag következnek a rangsorban. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen Közönségmérés Kft. az általa szpot szinten vizsgált csatornák adatai alapján.
![Egy ember profitál nagyot az izlandi focicsapat szerepléséből](https://piacesprofit.hu/i/7/5/d/b/2/9/7/d/3/a/4/0/7/7/d/7/d/0/6/a/egy-ember-profital-nagyot-az-izlandi-focicsapat-szereplesebol_md.jpg)
Egy ember profitál nagyot az izlandi focicsapat szerepléséből
Az izlandi csapat erős szereplése a foci-EB-n sokaknak sokat jelent. De egy embernek különösen sok pénzt is. Az illető a középhátvéd Ragnar Sigurdsson, akinek a siker miatt megugrott az ázsiója. Több klub is szeretné őt átigazolni Angliába.
![Nekünk is hozhat pénzt az Eb és az olimpia](https://piacesprofit.hu/i/3/d/8/e/c/4/7/3/e/d/8/b/4/4/f/0/d/b/4/9/nekunk-is-hozhat-penzt-az-eb-es-az-olimpia_md.jpg)
Nekünk is hozhat pénzt az Eb és az olimpia
Nem csak a sportolóknak és a szponzoroknak, de a kisbefektetőknek is hozhatnak pénzt az olyan nagy sportesemények, mint a foci-Eb vagy az olimpia.
Hatmilliárd is elröppenhet nyári játékokra
Vásárlásonként átlagosan 6400 forint értékben kerül nyári játék a kosárba: a slágertermékek toplistáját a felfújható strandjátékok, homokozóeszközök és az Eb-sikereknek is köszönhetően a labdák vezetik a Regio Játék kutatása alapján. A gyermekeiket nyáron hasznosan lekötni szándékozó családok körében az okoseszközökkel szemben továbbra is a hagyományos játék a favorit.
Egy szinten Budapest és Párizs?
Párizsban és Budapesten is a nettó keresetek 60 százalékát viszi el a bérleti díj – derül ki az ingatlan.com összeállításából. Ha azonban a magyar szurkolóknak kedves francia és magyar városokat vetjük össze, akkor az látszik, hogy Franciaországban a fizetés harmadából kijön egy bérelt lakás, míg a magyar városokban a keresetek több mint felét elviszi az albérlet.
Alig éri meg a foci EB a vendéglátónak, az Olimpia kész ráfizetés
Az EB által generált turisztikai bevétel meg sem kottyan egy olyan nagy nemzetgazdaságnak, mint amilyen Franciaországé. A francia GDP 0,05%-át adják az EB-látogatók költései. Az EB-k és VB-k megrendezése nem feltétlenül jár óriási beruházással, az olimpiáké viszont igen, amit a turizmus növekedése nem termel vissza és az országimázs fényesítése sem kompenzál.
A focisiker a gazdaságot is felpörgetheti
Várhatóan rövid távon mérhetően felpörgeti a gazdaságot a magyar válogatott sikeres szereplése az Európa-bajnokságon (Eb) - mondta Dénes Ferenc sportközgazdász a Kossuth Rádió 180 perc reggeli műsorában.
Nagyot szív a FIFA, nagyot hasít az UEFA
Több csapat, több meccs, több eladott jegy, nagyobb szponzori pénzek. Míg a FIFA reputációját és szponzori ügyleteinek jövőjét bizonytalanság övezi, az UEFA garantáltan több pénzt fog keresni az Eb-vel, mint a korábbi bajnokságaival. És ez nem az inflációnak köszönhető. Jól választottak helyszínt: Franciaországot szeretik a szponzormárkák
26 milliót kapnak fejenként az Eb-ért a magyarok
Utánanéztünk, mennyi pénz üti a markát a nemzeti labdarúgó-szövetségeknek a FIFA világbajnoksága és az UEFA Európa-bajnoksága után. A magyar játékosok 26 millió forintot is kaphatnak. És még többet, ha újra nyernek.
Még mindig lehet szakítani az EB-n
Tombol a fociláz Magyarországon és nem csak a szórakozóhelyeken: ebben az időszakban jelentősen emelkedik bizonyos fogyasztási cikkek forgalma, mint a sör, vagy a chips, de ilyenkor kelendőek a tévék és más szórakoztató elektronikai eszközök is. Nem csoda, hogy sok cég marketingkampánnyal „rászervez” a Foci-EB-re. Aki még nem tette annak sincs még késő, ha más nem hamarosan jön az Olimpia.
Minden gólja 53 milliót ér: így szórja a pénzét Ronaldo
Ronaldo a földkerekség legjobban fizetett sportolója. A Real Madridnál éves fizetése több tízmillió dollárra rúg, a különféle márkákkal kötött reklámszerződéseiből is dől a pénz. Nem csoda, hogy méregdrága viaszfigurát készíttetett magáról, mely villája előszobájában áll.
Hitelből veszünk tévét az Eb-re
A júniusi labdarúgó-Eb továbbélénkítheti a már egyébként is növekvő magyarországi áruhitel-piacot, hiszen nőhet a kereslet a televíziók iránt – vélik a Magyar Cetelem Bank szakértői. A Cetelem felmérése szerint az internet előretörése mellett is stabil a televíziózás népszerűsége, amely az Eb alatt várhatóan kiugrást mutat majd.
Több, mint negyven éve erre várnak a sörgyárak
A magyar sörfogyasztás várhatóan nő - áll az Atradius hitelbiztosító ágazati elemzésében. Az elemzés szerint a foci Eb felpörgeti az élelmiszeripart és ezen belül az italgyártást is, ami rá is fér az ágazatra.
Meccs az irodában? Jó ötlet!
Engedélyezzük vagy tiltsuk a nagyobb sportesemények televíziós közvetítéseinek nézését a munkahelyen? Főnökként most újra előkerülhet a dilemma, hiszen a foci EB nemcsak a fanatikus szurkolókat mozgatja meg. A HR szakértők szerint, ha az engedékenyebbek táborába tartozunk, sokat nyerhetünk vele.
Online is edzeni kell az EB-re
A Labdarúgó Európa-Bajnokságra utazó szurkolókat folyamatosan figyelmeztetik a különböző biztonsági intézkedések fontosságára és betartására, de vajon biztonságban vannak-e az itthoni szurkolók? Milyen veszélyekre érdemes felkészülni az online sportfogadások területén, és mire ajánlott figyelni a megnövekedett érdeklődés miatt? Az ESET szakértőivel összefoglaltuk mire kell figyelni.
A közösségi oldalakon is pörög a Foci-EB
A foci drukkerek leginkább a Facebookot használják a közösségi médiumok közül (63%). A legnagyobb arányban az olasz válaszadók választják ezt az oldalt (81%), őket a románok (78%) és a portugálok (77%) követik a sorban. A YouTube a második legnépszerűbb közösségi média, megelőzve a Twittert. A Twitteren a spanyol és a török drukkerek a legaktívabbak (23 illetve 27%), 10 százalékponttal megelőzve a briteket – derült ki a Mastercard kutatásából.
Nagyot lehet szakítani a foci EB-n
Az Európa Bajnokság körüli szurkolói láz pozitívan hat a műszaki cikkek online értékesítésének alakulására, egyben növeli az ár-összehasonlító oldalak forgalmát is – derül ki az Árukereső.hu májusban készített kutatásának eredményeiből.
Nem sörös? Akkor is örülhet a foci EB-nek
Nemcsak a sörmárkák, az elektronikai cikkek és a sportmárkák, hanem a játékok forgalmára is jelentős hatással van a futball Európa-bajnokság. A focilázhoz köthető játékvásárlás a Formatex szerint akár egy átlagos nyári havi forgalom dupláját is jelentheti. Felmérésük szerint a foci és a magyar válogatott népszerű, jó presztízsű márkának számít most a magyarok körében.
Hat tuti tipp az EB-re utazóknak
A magyar válogatott 44 év után bizonyíthat újra a futball-Európa-bajnokságon, aminek köszönhetően idén várhatóan 15-20 ezer hazai szurkoló utazik ki Franciaországba, hogy a csapatnak szurkoljon. Mire figyeljünk, hogy elkerüljük a kellemetlenségeket az utazás során? A Generali Csoporthoz tartozó Európai Utazási Biztosító (EUB) összegyűjtötte a legfontosabbakat.