Céges weboldal cikkek
Versenyhátrányban a hazai vállalatok a beszerzésnél
A magyar vállalkozások nagy része azért esik el komoly megrendelésektől, mert nem elérhetők termékeinek adatai. Míg Nyugat-Európában a szükséges információk az esetek 60 százalékában megtalálhatók a cégek honlapján, addig Magyarországon ez az arány csupán 12–15 százalék körül mozog.
Így fertőződnek meg a céges weboldalak!
A vírusokat készítő bűnözői csoportok sokszor a legegyszerűbb módszereket használják fel a magyarországi weboldalak megfertőzésére és a kártevők terjesztésére, például ellopják az adminisztrátor jelszavát.
Soha nincs túl késő az e-bizniszhez!
A kis- és közepes vállalkozások túlnyomó része még az internet térnyerése előtt alakult. Többségük máig nincs jelen az online térben, nem használ online marketing eszközöket, azonban az erősödő konkurensek hatására egyre többen kerülnek lépéskényszerbe. Vajon felvehetik a versenyt a hagyományosnak tekinthető vállalkozások az interneten?
13 alaphiba a céges honlapon
A tartalom-előállítás – különösen, ha céges tartalomról vagy vállalati blogbejegyzésekről van szó – mindig roppant kényes feladat. Sok esetben még a profi marketingesek is olyan alapvető hibákat követnek el, amelyek pusztító hatással lehetnek a vállalat hírnevére.
Mi kell egy sikeres céges weboldalhoz?
Ma már minden vállalkozásnak szüksége van weboldalra. Hogy milyenre, azt hosszan lehet elemezgetni. Van viszont néhány alapvetés, afféle feladatlista, hogy mi minden kell egy modern vállalkozás sikeres weboldalához. Szakértőnk segít!
A hitelesség hat építőköve a céges weboldalon
Habár ma már a legtöbb magyar kkv ügyesen alkalmazza céges weboldalán a konverziónövelő elemeket, a hitelesség építésére mégis kevés figyelmet fordítanak. Szakértőnk összegyűjtötte azt a hat egyszerű webes elemet, amely ügyfeleiben bizalmat ébreszt.
Fel kell gyorsulnunk, hogy követni tudjuk a világot
Az internet mára épp olyan alapvető infrastrukturális elemmé vált, mint az elektromos áram vagy a vezetékes víz. Ahhoz viszont, hogy a felhasználó követni tudja a hihetetlen tempóban elképesztő lehetőségeket ontó technikai fejlődést, neki is fel kell gyorsulnia, legalábbis ami a változáskövetés képességét jelenti.
Hogyan lehet okosan spórolni a weblap árán?
A céges weboldalak többsége Magyarországon siralmas állapotban van. Miért van ez és miért nem foglalkoznak vele a cégvezetők? Lehet, hogy nem is tudnak róla? Szakértőnk segít, hogy lehet hatékonyan orvosolni a problémát!
Jó a céges honlapja? Pályázzon és nyerjen!
A Budapest Bank ismét meghirdeti „Üzleti siker honlappal” pályázatát a mikro- és kisvállalkozások körében. A pályázattal idén is azokat a jól működő vállalkozásokat díjazza a bank, amelyek honlapja a leghatékonyabban segíti üzleti tevékenységüket.
Kié a céges weboldal?
Korábban már foglalkoztunk azzal, hogy a céges domain név tényleg az Öné-e. Most azt a kérdést járjuk körbe, hogy vajon kié az azon futó weboldal? Ha esetleg azt gondolná, hogy az Öné (vagy a cégéé), hiszen fizetett érte, akkor lehet, hogy meg fog lepődni. Szakértőnk rámutat, mire kell figyelnie a fejlesztővel kötött szerződés megkötésénél.
Nevezzen, szavazzon az Év Honlapjára!
Már lehet nevezni magyar nyelvű honlapokat az Év Honlapja pályázatra. Az elismerést neves szakmai zsűri ítéli oda a leginnovatívabb, vevőbarát szájtoknak.
Indítsuk be saját globális weboldalunkat!
Többféle stratégia is létezik a weboldal optimalizálására. Az optimalizálási stratégiát azonban nagyban befolyásolja a piac, amelyet célzunk. Az európai vagy amerikai piac esetében teljesen más stratégiát kell követni. Szakértőnk útmutatója tartalmazza az összes hasznos tippet, amelyet tudnunk kell a nemzetközi piac meghódításához!
A jövő internete a kkv-k nagy lehetősége
A mai folyamatok a jövőben várhatóan sokkal személyesebbé, és önmegvalósítóbbá teszi a világhálót. Ez nem csak a közösségi oldalakat jelenti a fiatalok számára, hanem akár akkv-k is versenyhelyzetbe juthatnak a nagy cégekkel szemben, éppen a specializálódás miatt.
Három plusz egy tipp a több látogatóért!
Mitől lesz értékes egy honlap a látogatók szemében? Marketing szakértőnk, Szilágyi Tímea összegyűjtötte azokat az alapvető építőkockákat, amelyek eredményesebbé tesznek minden weblapot.
Duplázza meg eredményességét tartalom-újrahasznosítással!
Ma már mindenki tudja, mennyire fontos az igényes tartalom a weblapunkon. Honlapja tartalmának rendszeres frissítése, érdekes, egyedi cikkek, blogbejegyzések írása azonban időt igényel. Összegyűjtöttünk Önnek néhány tippet, melyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki már meglévő írásaiból.
Minden kötelező elemmel rendelkezik honlapja?
A jó weboldal olyan, mint egy jól kivitelezett épület, fontos, hogy erős, megbízható alapokra épüljön, és maga a ház kívül-belül megfeleljen a követelményeknek: jól nézzen ki kívülről, és minden megfelelően funkcionáljon belülről is, fejleszthető, bővíthető, átalakítható legyen. Sőt jó, ha vannak benne extrák is. Szakértőnk segít, milyen legyen!
Időtlen trükk az értékesítési szövegek írásánál
Örökérvényű igazság a kereskedelemben, hogy minél kevesebb van valamiből, annál nagyobb rá az igény. Kérdezzük meg szüleinket, nagyszüleinket, hogy meséljenek a hiánygazdaságról, amikor még sorban kellett állni az üzletekben egy kiló banánért. Szakértőnk cikkéből megtudhatja, hogyan alkalmazható ez a trükk a gyakorlatban.
Kié a céges domain név?
Egy új vállalkozás induláskor sokszor lényegtelennek tűnik, hogy ténylegesen kinek a nevére lesz bejegyezve az új cég, termék vagy szolgáltatás domain neve. Pedig a nem megfelelő bejegyzésnek komoly következményei lehetnek. Szakértőnk rávilágít, mi ilyenkor a teendő.
Hogyan lehet még több online vásárlónk?
Mit tegyünk, ha már rátalálnak a weboldalunkra a látogatók, hogyan és mivel vehetjük rá a látogatóinkat a vásárlásra, rendelésre vagy a kapcsolatfelvételre? A Piac&Profit szakértője tippeket ad a vásárlási kedv növelésére.
Online nem praktizálnak a magyar ügyvédek
Kreatív lehetőségek és megoldások helyett alapinformációk közlésére szorítkoznak a jogászok, de az ügyvédeknek csak alig negyede rendelkezik saját honlappal.
Tippek a céges weboldal forgalmának növelésére
„Szeretnék sokkal több látogatót a honlapomra” - ez az egyik leggyakoribb kívánság a cégvezetők részéről, hiszen az online sikeresség egyik fontos mérőszáma a weboldal látogatottsága. A látogatók hiánya ugyanis azt eredményezheti, hogy elmarad az optimális forgalom és ennek következtében a bevételek is megcsappannak.
Mobilra optimalizálni: miért, hogyan és kinek jó?
A rohamosan terjedő okostelefonok korában alapvető elvárásnak számít, hogy a céges weboldalak, vagy webáruházak mobileszközökről is élvezhetőek legyenek. Az optimalizálás hogyanja és mikéntje a cégvezetők számára sok esetben ismeretlen terület, ezért a leggyakrabban felmerülő kérdésekre most választ kaphat szakértőnktől, Bátky Zoltántól, a Technet.hu főszerkesztőjétől.
A legjobb honlapokat keresik
2012. szeptember 1-én újra elindult a hazai nagy honlapverseny. Az immáron 11. éve megrendezésre kerülő "Az Év Honlapja" online marketingkommunikációs pályázat idén is 25 kategóriában várja a jelentkezéseket.