Duplázza meg eredményességét tartalom-újrahasznosítással!

Ma már mindenki tudja, mennyire fontos az igényes tartalom a weblapunkon. Honlapja tartalmának rendszeres frissítése, érdekes, egyedi cikkek, blogbejegyzések írása azonban időt igényel. Összegyűjtöttünk Önnek néhány tippet, melyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki már meglévő írásaiból.

A friss, releváns tartalom fontos, enélkül nem lehet előkelő helyet szerezni a nem fizetett találatok között a keresőben. Ezzel a 7 módszerrel színesítheti honlapja tartalmát, és csökkentheti a tartalomgyártásra fordított időt.

Kép:PP/BartosGyula

1. Közösségi média

Írjon rövid, informatív bejegyzéseket a Facebookra, a Google+-ra, a Pinterestre, esetleg a Twitterre, ehhez csak pár perc kell. A népszerű, sokak által megosztott posztokhoz választhat figyelemfelkeltő mondatokat a meglévő szövegből, vagy a területével összefüggő provokatív, inspiráló, humoros idézeteket, és illusztrálja hozzá illő képekkel.

2. Videók

Készíthet videókat cikkeiből, és feltöltheti  Youtube-csatornájára. Különböző programokkal könnyen rajzfilmhez vagy képregényhez hasonló videót alkothat, a lényeg, hogy minél látványosabban adja át az üzenetet. A kreatív, esztétikus vagy vicces videókat szívesen nézi az is, akinek nincs kedve cikkeket olvasni a témában, így a videócsatorna szélesíti a vevőkört.

Minden kötelező elemmel rendelkezik honlapja?
A jó weboldal olyan, mint egy jól kivitelezett épület, fontos, hogy erős, megbízható alapokra épüljön, és maga a ház kívül-belül megfeleljen a követelményeknek: jól nézzen ki kívülről, és minden megfelelően funkcionáljon belülről is, fejleszthető, bővíthető, átalakítható legyen. Itt olvashatja tippjeinket!
3. Webinárium

Meglévő írásai remek alapul szolgálnak egy-egy webinárium tartásához. Készíthet prezentációt a szövegekből, vázlatpontokba szedve a lényeges pontokat, megállapításokat. A legjobb, ha olyan anyagot választ a prezentáció alapjául, melyet használni tud majd a közönsége, legyen az egy érdekes módszer, vagy hasznos tippek gyűjteménye.

A webinárium különösen hatásos módja a kommunikációnak, aktív részvételre buzdítja a hallgatóságot – kérdezzenek, szóljanak hozzá az előadáshoz.

4. E-könyv

Egy témában íródott cikkeit e-könyvbe rendezheti, melyet online értékesíthet. A kisebb lélegzetvételű e-könyveket ajándékba is lehet adni egy magasabb árú termék mellé.

5. Nyomtatásban

Ha irodával, esetleg váróteremmel rendelkezik, kinyomtathatja cikkeit tetszetős formátumban, illusztrációkkal ellátva, és tegye ki őket ügyfelei számára jól elérhető helyre. Ezzel nemcsak szakértői státuszát növeli, de szórakozást is biztosít vásárlóinak a várakozás idejére.

6. Szemléltető eszközök

Felturbózhatja információgazdag írásait, ha diagramokkal illusztrálja őket. Bármilyen kimutatás, statisztika, egy színes grafikon is jól mutat, arról nem is beszélve, hogy így könnyebb elképzelni az arányokat is.

7. Audió

A videókhoz hasonlóan hangfelvétel is készülhet a cikkekből. Írja át a szöveget úgy, hogy könnyen érthető legyen, és rögzítse egy mikrofon és hangfelvevő segítségével. A hangfelvételt is értékesítheti hangoskönyv formájában, de ingyenesen is letölthetővé teheti honlapjáról.

Langmár Zsuzsanna www.szovegirasblog.hu

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo