Duplázza meg eredményességét tartalom-újrahasznosítással!

Ma már mindenki tudja, mennyire fontos az igényes tartalom a weblapunkon. Honlapja tartalmának rendszeres frissítése, érdekes, egyedi cikkek, blogbejegyzések írása azonban időt igényel. Összegyűjtöttünk Önnek néhány tippet, melyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki már meglévő írásaiból.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A friss, releváns tartalom fontos, enélkül nem lehet előkelő helyet szerezni a nem fizetett találatok között a keresőben. Ezzel a 7 módszerrel színesítheti honlapja tartalmát, és csökkentheti a tartalomgyártásra fordított időt.

Kép:PP/BartosGyula

1. Közösségi média

Írjon rövid, informatív bejegyzéseket a Facebookra, a Google+-ra, a Pinterestre, esetleg a Twitterre, ehhez csak pár perc kell. A népszerű, sokak által megosztott posztokhoz választhat figyelemfelkeltő mondatokat a meglévő szövegből, vagy a területével összefüggő provokatív, inspiráló, humoros idézeteket, és illusztrálja hozzá illő képekkel.

2. Videók

Készíthet videókat cikkeiből, és feltöltheti  Youtube-csatornájára. Különböző programokkal könnyen rajzfilmhez vagy képregényhez hasonló videót alkothat, a lényeg, hogy minél látványosabban adja át az üzenetet. A kreatív, esztétikus vagy vicces videókat szívesen nézi az is, akinek nincs kedve cikkeket olvasni a témában, így a videócsatorna szélesíti a vevőkört.

Minden kötelező elemmel rendelkezik honlapja?
A jó weboldal olyan, mint egy jól kivitelezett épület, fontos, hogy erős, megbízható alapokra épüljön, és maga a ház kívül-belül megfeleljen a követelményeknek: jól nézzen ki kívülről, és minden megfelelően funkcionáljon belülről is, fejleszthető, bővíthető, átalakítható legyen. Itt olvashatja tippjeinket!
3. Webinárium

Meglévő írásai remek alapul szolgálnak egy-egy webinárium tartásához. Készíthet prezentációt a szövegekből, vázlatpontokba szedve a lényeges pontokat, megállapításokat. A legjobb, ha olyan anyagot választ a prezentáció alapjául, melyet használni tud majd a közönsége, legyen az egy érdekes módszer, vagy hasznos tippek gyűjteménye.

A webinárium különösen hatásos módja a kommunikációnak, aktív részvételre buzdítja a hallgatóságot – kérdezzenek, szóljanak hozzá az előadáshoz.

4. E-könyv

Egy témában íródott cikkeit e-könyvbe rendezheti, melyet online értékesíthet. A kisebb lélegzetvételű e-könyveket ajándékba is lehet adni egy magasabb árú termék mellé.

5. Nyomtatásban

Ha irodával, esetleg váróteremmel rendelkezik, kinyomtathatja cikkeit tetszetős formátumban, illusztrációkkal ellátva, és tegye ki őket ügyfelei számára jól elérhető helyre. Ezzel nemcsak szakértői státuszát növeli, de szórakozást is biztosít vásárlóinak a várakozás idejére.

6. Szemléltető eszközök

Felturbózhatja információgazdag írásait, ha diagramokkal illusztrálja őket. Bármilyen kimutatás, statisztika, egy színes grafikon is jól mutat, arról nem is beszélve, hogy így könnyebb elképzelni az arányokat is.

7. Audió

A videókhoz hasonlóan hangfelvétel is készülhet a cikkekből. Írja át a szöveget úgy, hogy könnyen érthető legyen, és rögzítse egy mikrofon és hangfelvevő segítségével. A hangfelvételt is értékesítheti hangoskönyv formájában, de ingyenesen is letölthetővé teheti honlapjáról.

Langmár Zsuzsanna www.szovegirasblog.hu

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo