Duplázza meg eredményességét tartalom-újrahasznosítással!

Ma már mindenki tudja, mennyire fontos az igényes tartalom a weblapunkon. Honlapja tartalmának rendszeres frissítése, érdekes, egyedi cikkek, blogbejegyzések írása azonban időt igényel. Összegyűjtöttünk Önnek néhány tippet, melyek segítségével a legtöbbet hozhatja ki már meglévő írásaiból.

A friss, releváns tartalom fontos, enélkül nem lehet előkelő helyet szerezni a nem fizetett találatok között a keresőben. Ezzel a 7 módszerrel színesítheti honlapja tartalmát, és csökkentheti a tartalomgyártásra fordított időt.

Kép:PP/BartosGyula

1. Közösségi média

Írjon rövid, informatív bejegyzéseket a Facebookra, a Google+-ra, a Pinterestre, esetleg a Twitterre, ehhez csak pár perc kell. A népszerű, sokak által megosztott posztokhoz választhat figyelemfelkeltő mondatokat a meglévő szövegből, vagy a területével összefüggő provokatív, inspiráló, humoros idézeteket, és illusztrálja hozzá illő képekkel.

2. Videók

Készíthet videókat cikkeiből, és feltöltheti  Youtube-csatornájára. Különböző programokkal könnyen rajzfilmhez vagy képregényhez hasonló videót alkothat, a lényeg, hogy minél látványosabban adja át az üzenetet. A kreatív, esztétikus vagy vicces videókat szívesen nézi az is, akinek nincs kedve cikkeket olvasni a témában, így a videócsatorna szélesíti a vevőkört.

Minden kötelező elemmel rendelkezik honlapja?
A jó weboldal olyan, mint egy jól kivitelezett épület, fontos, hogy erős, megbízható alapokra épüljön, és maga a ház kívül-belül megfeleljen a követelményeknek: jól nézzen ki kívülről, és minden megfelelően funkcionáljon belülről is, fejleszthető, bővíthető, átalakítható legyen. Itt olvashatja tippjeinket!
3. Webinárium

Meglévő írásai remek alapul szolgálnak egy-egy webinárium tartásához. Készíthet prezentációt a szövegekből, vázlatpontokba szedve a lényeges pontokat, megállapításokat. A legjobb, ha olyan anyagot választ a prezentáció alapjául, melyet használni tud majd a közönsége, legyen az egy érdekes módszer, vagy hasznos tippek gyűjteménye.

A webinárium különösen hatásos módja a kommunikációnak, aktív részvételre buzdítja a hallgatóságot – kérdezzenek, szóljanak hozzá az előadáshoz.

4. E-könyv

Egy témában íródott cikkeit e-könyvbe rendezheti, melyet online értékesíthet. A kisebb lélegzetvételű e-könyveket ajándékba is lehet adni egy magasabb árú termék mellé.

5. Nyomtatásban

Ha irodával, esetleg váróteremmel rendelkezik, kinyomtathatja cikkeit tetszetős formátumban, illusztrációkkal ellátva, és tegye ki őket ügyfelei számára jól elérhető helyre. Ezzel nemcsak szakértői státuszát növeli, de szórakozást is biztosít vásárlóinak a várakozás idejére.

6. Szemléltető eszközök

Felturbózhatja információgazdag írásait, ha diagramokkal illusztrálja őket. Bármilyen kimutatás, statisztika, egy színes grafikon is jól mutat, arról nem is beszélve, hogy így könnyebb elképzelni az arányokat is.

7. Audió

A videókhoz hasonlóan hangfelvétel is készülhet a cikkekből. Írja át a szöveget úgy, hogy könnyen érthető legyen, és rögzítse egy mikrofon és hangfelvevő segítségével. A hangfelvételt is értékesítheti hangoskönyv formájában, de ingyenesen is letölthetővé teheti honlapjáról.

Langmár Zsuzsanna www.szovegirasblog.hu

Véleményvezér

Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride

Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride 

A műbalhék országa lettünk.
A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen

A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen 

Olyan jöhet Magyarországra, aki támogatja Izrael bombázását, olyan nem, aki ellenzi a palesztínok gyilkolását.
Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe

Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe 

Szolnok közbiztonsága elesett.
Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo