A legjobb honlapokat keresik

2012. szeptember 1-én újra elindult a hazai nagy honlapverseny. Az immáron 11. éve megrendezésre kerülő "Az Év Honlapja" online marketingkommunikációs pályázat idén is 25 kategóriában várja a jelentkezéseket.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az indulásról, az elvárásokról és az online közegről Varga Istvánt, a pályázat alapítóját, valamint Dr. Eszes Istvánt, a zsűri elnökét kérdeztük.

"Az online marketing felnőtt az utóbbi években, az online eladások mindenütt a világon csúcsokat döngetnek és az emberek kezében lévő mobil eszközökön a másodperc töredéke alatt terjed az információ. Egy teljesen új világ épült fel az elmúlt évtizedben. Missziónk, hogy egyre többen tudják követni ezt az egyre gyorsuló világot. A vállalatoknak is komolyan kell venniük a digitális marketinget és megváltozott szerepét a klasszikus vállalati marketingben. Fordult a kocka, a digitális írástudás ma már alapkövetelmény, a digitális marketing intelligencia pedig szükségszerűség. A célunk, hogy ezt a tényt egyre több hazai vállalat is felismerve fejlessze digitális marketingjét." - jellemezte a mai online világot Varga István.

"Hazánkban ma 621.000 magyar domain név (.hu) van bejegyezve. 'Az Év Honlapja' pályázat léte azért rendkívül fontos, mert lehetőséget ad arra, hogy az online értékesítéssel, marketinggel foglalkozó vállalkozások bemutatkozzanak, megméressék a munkájukat más hasonló tevékenységű vállalkozásokkal."- nyilatkozta Dr. Eszes István, aki szintén elmondta, hogy a marketing alapelve azaz a fogyasztó igényeinek megismerése és minél magasabb színvonalú kielégítése nem változott. Az online környezet azonban új és új eszközöket ad ezek megvalósítására. (Itt olvashatja tippjeinket, hogy milyen hibákat érdemes mindenképpen elkerülni a honlap készítésekor.)

A pályázat a jelentkezők által ezen eszközöket és azok új felhasználási módszereit próbálja felsorakoztatni és bemutatni a nagyközönségnek. A szervezők a nevezéseket két hónapig várják, a nevezési határidő október vége. Az ünnepélyes díjátadóra pedig előreláthatólag november végén kerül majd sor.

A szervezők és a zsűri - ahogy eddig is - idén is rendkívül színvonalas mezőnyre számít, melyről Varga István a következőket monda: "A szakmai zsűri válogatott emberekből áll, akik mind gyakorlati mind elméleti téren ismert szaktekintélyek. Rengeteg feladat vár rájuk és hatalmas a felelősségük. Idén még a tavalyinál is komolyabb mezőnyre számítunk, parázs vitákra, szakmai csörtékre és sok időre lesz szükség, hogy átválogassuk a várható termést!"

Várakozásait az idei pályázattal kapcsolatban a zsűri elnöke is kifejezte: "Kíváncsian várom az új nevezéseket, milyen új ötletekkel és technikai megoldásokkal jelentkeznek. Minden évben csodálatos új tehetségek kerülnek elő, akiknek már korábban is kellett volna jelentkezni. Mindenkit csak buzdítani tudok a nevezésre, hiszen a siker csak egy kattintásra van!"

A jelentekezési feltételeket és kategóriákat itt találja.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo