Mi kell egy sikeres céges weboldalhoz?

Ma már minden vállalkozásnak szüksége van weboldalra. Hogy milyenre, azt hosszan lehet elemezgetni. Van viszont néhány alapvetés, afféle feladatlista, hogy mi minden kell egy modern vállalkozás sikeres weboldalához. Szakértőnk segít!

Megroggyanhat a Fidesz a Novák-botránytól? Kitört a belharc a pártban?
Mi lesz az uniós pénzekkel és a magyar gazdasággal?

Online Klasszis Klubtalálkozó élőben Lengyel Lászlóval -
vegyen részt és kérdezzen Ön is a Pénzügykutató Zrt. vezetőjétől!

2024. február 28. 15:30

A részvétel ingyenes,
regisztráljon itt!

Kép: SXC

Sajnos, ez a feladatlista sohasem lesz teljesen kész, hiszen folyamatosan változnak a trendek és az elvárások. Nézzük sorban mikre kell odafigyelnünk! (Itt egy példán keresztül lehet áttekinteni, hogy is kell ezt csinálni.)

1. Megbízható tárhely és egyedi domain: Ugyan két különböző dologról beszélünk, de nyugodtan vehetjük egy kalap alá, hiszen a tárhelyszolgáltató általában vállalja a domain kezelésével járó feladatokat is. Szánjunk időt ennek a megválasztására, és szükség esetén vonjunk be hozzáértő személyt, hiszen a továbbiakban ha ezzel valami baj lesz, az egész jól felépített rendszerünk elérhetetlenné válhat. Ne azért veszítsünk el potenciális vevőket, mert a tárhelyszolgáltatónál éppen valami gond van. (Itt olvashatja jogi szakértőnk írását arról, hogy jogilag kié a céges weboldal.)

A domainnév kiválasztásánál figyeljünk arra, hogy cégünkre vonatkozzon, és lehetőleg ne valami ingyenes megoldást használjunk. Rendkívül negatívan hathat egy másik szolgáltató alcímét használni. De csak gondoljuk végig, melyik nyújt pozitívabb benyomást?

A www.profikft.hu, vagy a www.profikft.valamimas.hu.

2/a Hibamentesen működő weboldal A weboldal nagyságától függően ez is lehet nagyon nehéz feladat, azonban egy általános céges bemutatkozó oldal esetében ez egy viszonylag könnyen elérhető szempont. Ismét ügyfeleket veszíthetünk egy hibás aloldal vagy egy rosszul működő link miatt.

2/b Design Szintén fektessünk rá hangsúlyt, de nem vigyük túlzásba. A letisztult egyszerű design a „menő”.

3. Minőségi tartalom Bármilyen termékünk van, ügyeljünk arra, hogy azzal kapcsolatos anyagokat jelentessünk meg. Kerüljük a sajnos nagyon is elterjedt kényszerből létrehozott tartalmakat, semmitmondó leírásokat. Próbáljunk érdekes, valóban informatív információt adni, a látogatók ezt meg fogják hálálni. Itt talál egy listát, ahol ellenőrizheti, hogy minden kötelező tartalmi elemmel rendelkezik-e a honlapja! Tipp: Adjunk olyan információt ügyfeleinknek, amit máshol nem érhetnek el.

4. Megfelelő kommunikáció Mielőtt elkezdenénk a webhelyünk népszerűsítését, dolgozzunk ki tervet arról, hogyan fogjuk kezelni a weblap által generált forgalmat. Ne feledkezzünk el azokról, akik fel akarják venni a kapcsolatot velünk. Szintén rombolja a morált, ha az ügyfelek nem kapnak megfelelő – még rosszabb, ha semmilyen – választ a kérdésükre. Tipp:A későbbiekben a gyakran feltett kérdésekről készíthetünk egy listát (FAQ), amit kitehetünk a weboldalra.

5. Optimalizálás Szükség van rá, hiszen innen jönnek majd a vásárlóink, illetve így érnek el a jelenlegi ügyfeleink. Az optimalizálás ma már nemcsak a keresőoptimalizálást jelenti (amiről itt olvashat bővebben), hanem a közösségi média integrálását is. Ez nagyon kiterjedt témakör, rengeteg információ található róla az interneten.

6. Frissítések Felejtsük el azt, hogy egyszer elkészíttetjük a weboldalt, és utána már az dolgozik magától. Bizonyos időközönként írjunk új tartalmakat, frissítsük az adatokat, figyeljük a statisztikákat! A friss tartalmak a keresők miatt is lényeges, hiszen csak így maradhatunk az első oldalakon.

+1 Készítsünk landing page-et. A landing page olyan oldal, ami egy hirdetésre kattintás után elsőként jelenik meg a leendő ügyfélnek. Tulajdonképpen ez az, ami el fogja adni a terméket az ügyfélnek.

+2 Hirdessünk Ha megvan a landing page-ünk, hirdessük meg azt, ma már ez sem jár hatalmas költségekkel, viszont profi szinten célozhatunk a modern hirdetési rendszerekben, alacsony költségekkel.

Horváth Sándor befektetesitippek.hu

 

Véleményvezér

Milliókat költ a kormánymédia Magyar Péter lejáratására

Milliókat költ a kormánymédia Magyar Péter lejáratására 

Még soha nem volt mélységű lejárató kampány indult Magyar Péter ellen.
Mellár Tamás otthagyja a református egyházat

Mellár Tamás otthagyja a református egyházat 

Balog Zoltán személye sok református számára elfogadhatatlan.
Forrong a református egyház a pedofil-ügy miatt

Forrong a református egyház a pedofil-ügy miatt 

Amíg marad a református egyház jelenlegi vezetése, addig lemond lelkipásztori fizetés-kiegészítéséről
Lecsúsztunk az OECD inflációs listáján, már Ausztria is előttünk

Lecsúsztunk az OECD inflációs listáján, már Ausztria is előttünk 

Kiszámíthatóbb gazdaságpolitikára lenne szükség.
Taxis balhé tört ki Romániában

Taxis balhé tört ki Romániában 

Ki lesz az erősebb? A hagyományos taxisok, vagy az utazásmegosztók?
Az euróövezet inflációja a szankciók ellenére nem mutat rossz képet

Az euróövezet inflációja a szankciók ellenére nem mutat rossz képet 

A kormánypropaganda a magyar csúcsinfláció miatt a szankciókat okolta, de a számok világméretű összehasonlításban ezt nem igazolják.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo