Mi kell egy sikeres céges weboldalhoz?

Ma már minden vállalkozásnak szüksége van weboldalra. Hogy milyenre, azt hosszan lehet elemezgetni. Van viszont néhány alapvetés, afféle feladatlista, hogy mi minden kell egy modern vállalkozás sikeres weboldalához. Szakértőnk segít!

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: SXC

Sajnos, ez a feladatlista sohasem lesz teljesen kész, hiszen folyamatosan változnak a trendek és az elvárások. Nézzük sorban mikre kell odafigyelnünk! (Itt egy példán keresztül lehet áttekinteni, hogy is kell ezt csinálni.)

1. Megbízható tárhely és egyedi domain: Ugyan két különböző dologról beszélünk, de nyugodtan vehetjük egy kalap alá, hiszen a tárhelyszolgáltató általában vállalja a domain kezelésével járó feladatokat is. Szánjunk időt ennek a megválasztására, és szükség esetén vonjunk be hozzáértő személyt, hiszen a továbbiakban ha ezzel valami baj lesz, az egész jól felépített rendszerünk elérhetetlenné válhat. Ne azért veszítsünk el potenciális vevőket, mert a tárhelyszolgáltatónál éppen valami gond van. (Itt olvashatja jogi szakértőnk írását arról, hogy jogilag kié a céges weboldal.)

A domainnév kiválasztásánál figyeljünk arra, hogy cégünkre vonatkozzon, és lehetőleg ne valami ingyenes megoldást használjunk. Rendkívül negatívan hathat egy másik szolgáltató alcímét használni. De csak gondoljuk végig, melyik nyújt pozitívabb benyomást?

A www.profikft.hu, vagy a www.profikft.valamimas.hu.

2/a Hibamentesen működő weboldal A weboldal nagyságától függően ez is lehet nagyon nehéz feladat, azonban egy általános céges bemutatkozó oldal esetében ez egy viszonylag könnyen elérhető szempont. Ismét ügyfeleket veszíthetünk egy hibás aloldal vagy egy rosszul működő link miatt.

2/b Design Szintén fektessünk rá hangsúlyt, de nem vigyük túlzásba. A letisztult egyszerű design a „menő”.

3. Minőségi tartalom Bármilyen termékünk van, ügyeljünk arra, hogy azzal kapcsolatos anyagokat jelentessünk meg. Kerüljük a sajnos nagyon is elterjedt kényszerből létrehozott tartalmakat, semmitmondó leírásokat. Próbáljunk érdekes, valóban informatív információt adni, a látogatók ezt meg fogják hálálni. Itt talál egy listát, ahol ellenőrizheti, hogy minden kötelező tartalmi elemmel rendelkezik-e a honlapja! Tipp: Adjunk olyan információt ügyfeleinknek, amit máshol nem érhetnek el.

4. Megfelelő kommunikáció Mielőtt elkezdenénk a webhelyünk népszerűsítését, dolgozzunk ki tervet arról, hogyan fogjuk kezelni a weblap által generált forgalmat. Ne feledkezzünk el azokról, akik fel akarják venni a kapcsolatot velünk. Szintén rombolja a morált, ha az ügyfelek nem kapnak megfelelő – még rosszabb, ha semmilyen – választ a kérdésükre. Tipp:A későbbiekben a gyakran feltett kérdésekről készíthetünk egy listát (FAQ), amit kitehetünk a weboldalra.

5. Optimalizálás Szükség van rá, hiszen innen jönnek majd a vásárlóink, illetve így érnek el a jelenlegi ügyfeleink. Az optimalizálás ma már nemcsak a keresőoptimalizálást jelenti (amiről itt olvashat bővebben), hanem a közösségi média integrálását is. Ez nagyon kiterjedt témakör, rengeteg információ található róla az interneten.

6. Frissítések Felejtsük el azt, hogy egyszer elkészíttetjük a weboldalt, és utána már az dolgozik magától. Bizonyos időközönként írjunk új tartalmakat, frissítsük az adatokat, figyeljük a statisztikákat! A friss tartalmak a keresők miatt is lényeges, hiszen csak így maradhatunk az első oldalakon.

+1 Készítsünk landing page-et. A landing page olyan oldal, ami egy hirdetésre kattintás után elsőként jelenik meg a leendő ügyfélnek. Tulajdonképpen ez az, ami el fogja adni a terméket az ügyfélnek.

+2 Hirdessünk Ha megvan a landing page-ünk, hirdessük meg azt, ma már ez sem jár hatalmas költségekkel, viszont profi szinten célozhatunk a modern hirdetési rendszerekben, alacsony költségekkel.

Horváth Sándor befektetesitippek.hu

 

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo