Vállalati weboldal cikkek


Hasznos tippek kezdő honlapkészítőknek

Hasznos tippek kezdő honlapkészítőknek 

Sok kisvállalkozó vág honlapkészítésbe saját kezűleg, akár anyagi okokból, akár pusztán kíváncsiságból vagy önfejlesztés céljából. Összeszedtünk pár olyan oldalt, amik kezdő honlapépítőknek nyújthatnak segítséget.
Így tervezzünk hatékony landing oldalt

Így tervezzünk hatékony landing oldalt 

A profi online jelenlét első lépése a weboldal. Ha viszont leadeket akarunk generálni és eladni, egy jól működő landing page a megoldás. Segítünk, mitől lesz profi!
A legjobb „Rólunk” oldalak piszkos trükkjei

A legjobb „Rólunk” oldalak piszkos trükkjei 

A céges weboldal elmaradhatatlan „Rólunk” menüpontjában olyan lehetőségek rejlenek, amiket sokan azért hagynak kihasználatlanul, mert túlságosan szó szerint értelmezik a címszót, és nem tudnak ellenállni a személyes hiúságunknak hízelgő csábításnak.
Egy újabb kihasználatlan hely a weboldalon - és amit kezdjünk vele

Egy újabb kihasználatlan hely a weboldalon - és amit kezdjünk vele 

Egy weboldal lábléce nem tűnik különösebben izgalmas kommunikációs felületnek. Pedig valójában, ha megfelelően használjuk ki, nagyon is az!
A sikeres honlap titka - egy Év honlapja díjas tervező tippjei

A sikeres honlap titka - egy Év honlapja díjas tervező tippjei 

Mára már nem kérdés, hogy egy vállalkozásnak szüksége van weboldalra. Azonban kevés, ha létezik. Ahhoz, hogy eredményeket is hozzon – vagy éppenséggel ne riassza el a potenciális vásárlókat – jónak is kell lennie. És, hogy mitől is jó egy honlap? Nagy Barna, a Kreatív Vonalak Kft. ügyvezető igazgatója, sokszoros év honlapja díjas tervező foglalta össze a legfontosabb, 2016-os irányokat a Piac & Profit KKV-Akadémiáján.
Ezt gondolja át, mielőtt weboldalt készít magának

Ezt gondolja át, mielőtt weboldalt készít magának 

Sok kisvállalkozás azt gondolja, nem engedheti meg magának anyagilag egy weboldal létrehozását. Tévedés! Kevéske befektetés és sok átgondolás kell hozzá. Segítünk, hogy hatékonyabb legyen!
Jó honlapot szeretne? Ezt gondolja át!

Jó honlapot szeretne? Ezt gondolja át! 

Miről beszélgessünk a fejlesztővel, amikor honlapot tervezünk? Mit jelent egy site kitalálásakor a tudatos tervezés? Hogyan alakítsunk ki egy oldalt úgy, hogy később csak a fejlesztésre szánt összeget fordítsuk rá, ne kelljen újratervezni az egészet?
Céges honlap: hogyan kezdjünk neki?

Céges honlap: hogyan kezdjünk neki? 

Weboldalra ma már minden cégnek szüksége van, ez egyre kevésbé kérdés. Hogy milyenre, az már nehezebb. Mit gondoljunk át mielőtt nekilátunk a fejlesztésnek? Hogyan tervezzük meg a cégünket leginkább szolgáló honlapot? Adunk egy sorvezetőt a gondolkodáshoz.
Adatkezelés szabályosan - a legfontosabb tudnivalók

Adatkezelés szabályosan - a legfontosabb tudnivalók 

Vállalkozóként könnyű elveszni a jogszabályok erdejében – elhanyagolt terület ezen belül az adatkezelésre vonatkozó szabályok betartása. Pedig ha nem figyelünk, tetemes bírságot is kaphat a cég. Összeszedtük, mi az, amire mindenképpen figyelni kell!
Mi kell egy sikeres céges weboldalhoz?

Mi kell egy sikeres céges weboldalhoz? 

Ma már minden vállalkozásnak szüksége van weboldalra. Hogy milyenre, azt hosszan lehet elemezgetni. Van viszont néhány alapvetés, afféle feladatlista, hogy mi minden kell egy modern vállalkozás sikeres weboldalához. Szakértőnk segít!

Hogyan lehet okosan spórolni a weblap árán? 

A céges weboldalak többsége Magyarországon siralmas állapotban van. Miért van ez és miért nem foglalkoznak vele a cégvezetők? Lehet, hogy nem is tudnak róla? Szakértőnk segít, hogy lehet hatékonyan orvosolni a problémát!

Nevezzen, szavazzon az Év Honlapjára! 

Már lehet nevezni magyar nyelvű honlapokat az Év Honlapja pályázatra. Az elismerést neves szakmai zsűri ítéli oda a leginnovatívabb, vevőbarát szájtoknak.

Milyen egy modern vállalkozás weboldala? 

Az elmúlt években sokat változtak a trendek a weboldalaktól elvárt szolgáltatások terén. Változott a technológia, változott a látogatók hozzáállása a tartalomhoz. Néhány éve még csak céges weboldalakról és keresőoptimalizálásról beszéltünk, de mára ez már kiterjedt a közösségi marketingre, esetleg mobilalkalmazások fejlesztésére. Azt se felejtsük el, hogy ha igazán hatékonyak akarunk lenni, érdemes az online eszközeinket megtámogatni valamilyen offline módszerrel is. Horváth Sándor, a Piac&Profit szakértője egy elméleti példát mutat be arra hogyan is nézhet ez ki.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Ha a Fidesz marad kormányon, akkor megyünk tovább a zsákutcába – mondja Petschnig Mária Zita

Ha a Fidesz marad kormányon, akkor megyünk tovább a zsákutcába – mondja Petschnig Mária Zita 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 88. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Adózás

Annyi adóváltozás lesz jövőre, hogy mindenkit érint

Annyi adóváltozás lesz jövőre, hogy mindenkit érint 

Olyan átfogó adóváltozások lépnek hatályba, amelyek egyszerre érintik a lakosságot, a kis- és középvállalkozásokat, valamint a nagyvállalati szereplőket.

Cégblog

Produktivitás-bajnokok: mely laptopok gyorsítják a cég munkáját?

Produktivitás-bajnokok: mely laptopok gyorsítják a cég munkáját? 

A vállalati digitalizáció gyorsulása egyre több KKV számára teszi kulcskérdéssé, hogy milyen eszközökkel dolgozunk.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Gazdaság

Iványi Gábort tovább üldözi a Fidesz

Iványi Gábort tovább üldözi a Fidesz 

Ha nem volt gond a munkájukkal, vajon miért kellett más szervezet?

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo