Van tehát egy vállalkozásunk, ami az egyszerűség kedvéért valamilyen terméket, például kerékpár-alkatrészeket és kiegészítőket forgalmaz. A vállalkozás célcsoportja elsősorban a hobbi és sport céljából kerékpározókra terjed ki. A céget hívjuk Bicycle Masternek.
A Bicycle Master elindít egy weboldalt. Az oldal egy egyszerű és átgondolt arculatot kap, megfelelő tartalommal. A tartalom többé kevésbe statikus, nem szükséges hozzá több százezer forintos beruházás.
Természetesen az oldalak kellően jól megfogalmazottak, az oldalszerkezet technikailag jól felépített, tartalmazza azokat az elemeket, amik segítik az oldalunkra tévedő keresőrobotok munkáját.
Mivel a Bicycle Master célcsoportja általában úton van a kerékpárjával, valószínűleg mobil eszközökről is látogatni fogják a weboldalt, így azt fel kell készíteni erre az esetre is.
Közösség szerveződik
A honlap létrehozása után a Bicycle Master létrehoz egy csoportot, vagy oldalt is, egy közösségi oldalon. Itt minden nap megjelentet egy bejegyzést, az aktualitásokról érdekességekről, időnként feltölt valamilyen képet. A közösségbe első körben meghívja a vásárlóit, illetve a vásárolt termékek mellé mindenki kap egy kis kártyát amin szerepel a közösség és a weboldal elérhetősége.
Tehát a vállalkozásnak van egy weboldala és egy közössége. Ideje összevonni a kettőt, a hatékonyság növelése céljából!
A Friss hírek oldalon pedig megjelenteti a közösség hírfolyamát. Így egyidejűleg fognak megjelenni a közösségben és a weboldalon is az írások. A Bicycle Master amennyiben rendszeresen foglalkozik a közösségével, folyamatosan épülni fog az.
Továbblépés
De a Bicycle Master szeretne kicsit növekedni is. Hogyan teheti ezt meg?
A kereső optimalizált weboldalnak és a közösségi megjelenésnek köszönhetően, rövid idő elteltével a weboldal meg fog jelenni a különböző keresőkben. Ha egy kicsit foglalkozik link-építéssel, illetve SEO-val jelentősen megnöveli a látogatói számát.
Horváth Sándor Sunda Blogja