Brand cikkek


Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van

Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van 

A fogyasztó napjainkban szkeptikus, igényes és jól informált. Átláthatóságot és láthatóságot vár el a márkáktól. Az internetes közbeszéd decentralizált és villámgyorsan nagy károkat tud okozni egy márka renoméjának, mondta Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Partners alapító-ügyvezetője a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.
Ha magyar, akkor jöhet

Ha magyar, akkor jöhet 

Három magyar fogyasztó közül ketten (65%) mondják azt, hogy a márkák származási helye vásárlási döntéseiket jobban befolyásolja, mint kilenc másik szempont, amelyek közé tartozik például az ár, íz, funkció vagy csomagolás is.
Átmárkázott hotelek, avagy mire jó a rebranding?

Átmárkázott hotelek, avagy mire jó a rebranding? 

Tavaly Európában 14,5 milliárd euró értékben cseréltek gazdát a hotelek, ami 86 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A cégtábla változása azonban nem minden esetben jelent tulajdonosváltást, vannak példák arra is, hogy csak az üzemeltető is változik
Hűtlen a magyar – a márkákhoz

Hűtlen a magyar – a márkákhoz 

A magyar lakosság csaknem negyede minden különösebb skrupulus nélkül megvásárol hamis termékeket. Csaknem a lakosság fele nem törődik a márkajelzésekkel, mindössze a fogyasztók harmada márkahű – de egyre többen vannak.
Márkaépítés ingyen? Miért ne!

Márkaépítés ingyen? Miért ne! 

Hogy a márkaépítés lehet költség helyett bevételi forrás? Hihetetlenül hangzik nem? Pedig Tom Szaky, a magyar származású fiatalember, aki mára egy 23 országban működő multit irányít, pontosan így gondolja.
Így lehet hatásosan márkát építeni

Így lehet hatásosan márkát építeni 

A márkaépítést sokan meglehetősen felesleges tevékenységnek tartják. A cégvezetők jobbára hátrébb sorolják a feladatok fontossági listáján, mivel nincsenek konkrét vagy pénzügyileg mérhető eredményei; ráadásul az egész tevékenység inkább a kreatívok hatáskörébe tartozik, akiktől a legtöbb, bal agyféltekéje által vezérelt menedzsernek borsózik a háta.
Fizetésemelésért tetováltatták magukra alkalmazójuk logóját

Fizetésemelésért tetováltatták magukra alkalmazójuk logóját  

Manapság nem éppen az állandóság jellemző a munkaerőpiacra, a legtöbb embernek több állása van tíz év alatt, mint korábban egy egész élet alatt. Ennek ellenére (szerintünk) meglepően sokan döntöttek úgy a New York-i ingatlanbróker Rapid Reality alkalmazottai közül, hogy 15 százalékos fizetésemelésért magukra tetováltatják a cég logóját.
Nem bíznak az üzenetben a fogyasztók

Nem bíznak az üzenetben a fogyasztók 

A magyarok 78 százaléka úgy gondolja, hogy a vállalati kommunikációs szakemberek állításainak legalább a fele hazugság, de alapvetően negatív véleménnyel vagyunk az újságírók munkájáról is. Pedig a nagy márkák sikere éppen a fogyasztók bizalomra alapuló hűségében rejlik.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Növekedés, nem túlélés: Hogyan segít a Demján Sándor Tőkeprogram a magyar vállalkozásoknak?

Növekedés, nem túlélés: Hogyan segít a Demján Sándor Tőkeprogram a magyar vállalkozásoknak? 

Egy hitel gyakran komoly kihívást jelent a cégek.

Költségkímélés

Nagy bajban vannak a magyarok, ha otthon vészhelyzet történik

Nagy bajban vannak a magyarok, ha otthon vészhelyzet történik  

A magyarok harmada nem tud bejáratott, megbízható szakemberhez fordulni otthoni műszaki probléma vagy egyéb váratlan javítást, szerelést igénylő helyzet esetén.

Pénzszerzés

Ezentúl nem mindegy, hogy mikor halnak meg a nyugdíjasok

Ezentúl nem mindegy, hogy mikor halnak meg a nyugdíjasok 

A 13. havi nyugdíj kifizetésének módosítása emberiességi aggályokat is felvet.

Cégblog

Új fegyvert vet be az OTP a csalók ellen

Új fegyvert vet be az OTP a csalók ellen  

Az átutalásos csalások ellen nyújt védelmet az OTP Mobilbank új biztonsági funkciója.

Gazdaság

Most tényleg minden ingatlant el lehet adni

Most tényleg minden ingatlant el lehet adni  

Rövidült az eladási idő, még a piacon ragadt ingatlanok is gazdára találnak.

Infokom

Gigabefektetés a Google-nél

Gigabefektetés a Google-nél  

A technológiai óriás 5 milliárd fontot fektet be Nagy-Britanniában a következő két évben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo