Fizetésemelésért tetováltatták magukra alkalmazójuk logóját

Manapság nem éppen az állandóság jellemző a munkaerőpiacra, a legtöbb embernek több állása van tíz év alatt, mint korábban egy egész élet alatt. Ennek ellenére (szerintünk) meglepően sokan döntöttek úgy a New York-i ingatlanbróker Rapid Reality alkalmazottai közül, hogy 15 százalékos fizetésemelésért magukra tetováltatják a cég logóját.

Kép:Facebook

A munkavállalók lojalitásának bizonyítását és a kiváló marketing ötletet ötvöző kezdeményezés ráadásul állítólag egy különösen lojális alkalmazottól származik, aki anélkül tetováltatta magára a cég logóját, hogy valaki kérte volna, vagy bármit kapott volna érte.

A vállalkozás az AOL-en megjelent hír szerint 800 embernek ajánlotta fel a lehetőséget és közel negyvenen (egészen pontosan 36-an) éltek is vele. Méret, vagy elhelyezésbeli elvárást viszont nem támasztott a cég, egy a CBS-nek nyilatkozó alkalmazott például a füle mögé „varratta” az ikont.  A cég vezetője, aki maga még nem tetováltatott, de állítólag tervezi, egyébként a tetoválás mintegy 300 dolláros költségét is kifizette a vállalkozó kedvű alkalmazottaknak.

Egy nyilatkozó alkalmazott szerint szinte „pénzkidobás” lett volna nem élni a lehetőséggel, hiszen így ugyanazért a munkáért nagyobb összeget vihet haza. A cég alapítója szerint azok, akik vállalkoztak a tetoválásra elkötelezettségükért és csodálatra méltó munkájukért cserébe nem csak a magasabb fizetésnek örülhetnek, hanem a többi ügynök szemében is nőtt a megbecsültségük. A cég közösségi médiás marketingesei pedig természetesen büszkén hirdetik az alkalmazottak „saját test” kampányát.

Persze az ügynöki munkában ennek talán valamivel több értelme van, mint irodai munkakörök esetében, hiszen az élő reklámemberek naponta rengeteg ügyféllel találkoznak. Lehet, hogy hamarosan tartósan márkázott szendvicsemberekkel lesz tele a világ?

Azt mondják, a tetoválást sok mindent elmond viselője személyiségéről. Vajon mit mond ezekről az emberekről, vagy még inkább a világ állásáról, ha a valamivel nagyobb fizetési csekk volt a motiváció?

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo