Fizetésemelésért tetováltatták magukra alkalmazójuk logóját

Manapság nem éppen az állandóság jellemző a munkaerőpiacra, a legtöbb embernek több állása van tíz év alatt, mint korábban egy egész élet alatt. Ennek ellenére (szerintünk) meglepően sokan döntöttek úgy a New York-i ingatlanbróker Rapid Reality alkalmazottai közül, hogy 15 százalékos fizetésemelésért magukra tetováltatják a cég logóját.

Kép:Facebook

A munkavállalók lojalitásának bizonyítását és a kiváló marketing ötletet ötvöző kezdeményezés ráadásul állítólag egy különösen lojális alkalmazottól származik, aki anélkül tetováltatta magára a cég logóját, hogy valaki kérte volna, vagy bármit kapott volna érte.

A vállalkozás az AOL-en megjelent hír szerint 800 embernek ajánlotta fel a lehetőséget és közel negyvenen (egészen pontosan 36-an) éltek is vele. Méret, vagy elhelyezésbeli elvárást viszont nem támasztott a cég, egy a CBS-nek nyilatkozó alkalmazott például a füle mögé „varratta” az ikont.  A cég vezetője, aki maga még nem tetováltatott, de állítólag tervezi, egyébként a tetoválás mintegy 300 dolláros költségét is kifizette a vállalkozó kedvű alkalmazottaknak.

Egy nyilatkozó alkalmazott szerint szinte „pénzkidobás” lett volna nem élni a lehetőséggel, hiszen így ugyanazért a munkáért nagyobb összeget vihet haza. A cég alapítója szerint azok, akik vállalkoztak a tetoválásra elkötelezettségükért és csodálatra méltó munkájukért cserébe nem csak a magasabb fizetésnek örülhetnek, hanem a többi ügynök szemében is nőtt a megbecsültségük. A cég közösségi médiás marketingesei pedig természetesen büszkén hirdetik az alkalmazottak „saját test” kampányát.

Persze az ügynöki munkában ennek talán valamivel több értelme van, mint irodai munkakörök esetében, hiszen az élő reklámemberek naponta rengeteg ügyféllel találkoznak. Lehet, hogy hamarosan tartósan márkázott szendvicsemberekkel lesz tele a világ?

Azt mondják, a tetoválást sok mindent elmond viselője személyiségéről. Vajon mit mond ezekről az emberekről, vagy még inkább a világ állásáról, ha a valamivel nagyobb fizetési csekk volt a motiváció?

Véleményvezér

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában 

A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.
Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo