Adwords cikkek


Ezt az 5 dolgot rontják el a cégek a weben

Ezt az 5 dolgot rontják el a cégek a weben 

A vállalatok számára az online tér kiemelt fontosságú marketingeszköznek számít, hiszen a cég az interneten keresztül tudja bemutatni magát, építeni a márkáját, de ez lehet az elsődleges felülete az értékesítésnek és a partnerek elérésének is. A legtöbben mégis elkövetik azokat a típushibákat, amelyek által akár hiteltelenné is válhatnak.
Nem bíznak benne, mégis a Facebook a kkv-k kedvence

Nem bíznak benne, mégis a Facebook a kkv-k kedvence 

Még mindig a Facebook dominál a kkv-k eszköztárában, de a felszín alatt már érezhetően romlik a megítélése: nem tartják hitelesnek, és nem bíznak benne – ismertette a legfrissebb felmérés eredményeit Wolf Gábor kisvállalati marketingszakértő.
Trump és az online marketing

Trump és az online marketing 

Az online marketinggel foglalkozók tudják, ez az egyik legdinamikusabban változó terület ma. Számos platform létezik, ám ezek jelentős része a Facebook és a Google kezében van. A két óriásról beszélgettünk a szakma legjobbjaival, érintve a legfontosabb 2018-as trendeket. Arra is fény derült, hogyan hatott Trump megválasztása a magyar kkv-k online marketingjére.
Éleződik a Facebook és a Google versenye a bevételekért

Éleződik a Facebook és a Google versenye a bevételekért 

A Facebook hatalmasat nőtt az elmúlt években, nemcsak felhasználók számában, de az árbevétel tekintetében is, ám még mindig van mit behoznia a keresőóriással szemben.
Védjegybitorlás az AdWords-hirdetésekben: mit tehetünk ellene?

Védjegybitorlás az AdWords-hirdetésekben: mit tehetünk ellene? 

Mit tehetünk, ha a versenytársunk a mi védjegyünket használja Google AdWords hirdetésében kulcsszóként – avagy védjegybitorlás a Google hirdetési rendszerében. Szakértőnk megmutatja, mit tehetünk ebben az esetben!
Lehet-e védjegy a kulcsszó?

Lehet-e védjegy a kulcsszó? 

Az elmúlt években olyan formabontó online hirdetési lehetőségek jöttek létre, amelyek nemcsak a reklámszakembereket, hanem a jogászokat is új kihívások elé állították. Hogyan lesz hirdetőből védjegybitorló? Mit tehetünk, ha más a márkanevünkkel hirdet? Mik az AdWords buktatói a hirdetők és a védjegyjogosultak számára? Többek között ezeket a kérdéseket tekintik át Rózsavölgyi Márk és Papp Gábor, a DLA Piper Magyarország munkatársai az ügyvédi iroda blogja, az Advocatus legújabb bejegyzésében.
Már a karácsony is a Facebookon dől el

Már a karácsony is a Facebookon dől el 

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben. Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval azoknak a száma akik naponta használják a közösségi hálózatot. A cég bevétele pedig az egekben szárnyal, az első háromnegyed évben a cég bevétele 50%-kal volt több, magasabb, mint 2016-ban. Az utolsó negyedév pedig még eredményesebb lehet a cégnek, legalábbis ha a hazai kkv-k marketing terveit látjuk. Persze ez valahol kényszer is, hiszen a vállalkozásoknak egyre többet kell költeni ahhoz, hogy eljussanak a célcsoportjukhoz a Facebookon.
Facebook robotok vehetik el a marketingesek munkáját

Facebook robotok vehetik el a marketingesek munkáját 

Először azzal kezdődött, hogy a bejegyzés kiemelésnél nem tudtunk beállítani semmit. Aztán megpróbálta eldugni előlünk a Facebook az elhelyezések kiválasztását. Utána kitalálta a dinamikus hirdetéseket, ahol már nem is tudjuk, kinek, mit jelenít meg pontosan a Facebook a mi nevünkben. Később még a dinamikus hirdetés célzását is kiterjesztette a Facebook.
Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n!

Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n! 

A múlt héten tartott Marketing Szuperkonferencián Wolf Gábor marketingszakértő az úgynevezett legendás kampányok köré fűzte előadását, amelynek legfontosabb gondolatait foglaltuk össze. A szakértő szerint minden cégnek kell, hogy legyen évente egy nagy kampánya, amivel bekerülhet a sajtóba, és a közbeszéd tárgya lehet.
Aki hirdetett, annak egy talicska pénzt hozott a Jézuska

Aki hirdetett, annak egy talicska pénzt hozott a Jézuska 

Az elmúlt évek legjobb karácsonyi forgalmát könyvelhették el a kis- és közepes vállalkozások múlt év decemberében. A vállalkozások több mint felének nőtt a forgalma. Legjobban azoknak akik többet reklámoztak. Ennek ellenére a többség makacsul kitart az ingyenes marketing eszközök mellett – derül ki a Marketing Commando kutatásából.

Külföldre vándorolnak a reklámpénzek 

A kis- és középvállalatok által leggyakrabban alkalmazott 10 marketingeszközből 9 online. A Facebook jelentősége tovább erősödött a hirdetők körében. A kis cégek már átlagban kétmillió forint felett költenek marketingre, de sajnos még „importra”: a pénz jobbára a Facebookhoz és a Google-hoz kerül.

A sikeres marketingkommunikációs stratégia 6 lépése 

A sikeres marketinghez olyan tervet kell kidolgozni, mely egyedi, fenntartható, hosszabb távra meghatározza az ismertség növeléséhez, bizalom építéséhez szükséges teendőket. Ilyenkor a marketing és a design kéz a kézben járnak.

Szigorít a hirdetési szabályokon a Google 

Változik a Google érdeklődési körön és helyen alapuló hirdetéseire vonatkozó irányelve, amely hatással lehet minden céges AdWords-fiókra, ha valaki megsérti az új irányelvet, hirdetését visszadobja a keresőóriás és a fiókja is törlésre kerül.

Drasztikusan átalakul az Adwords! 

A Google drasztikusan megváltoztatja az Adwords hirdetések rendszerét. Megszűnik a jobb oldali hirdetési sáv - írta meg az ite.hu. Már megint az organikus találatokra koncentrálók járnak rosszul.

25 évig néznénk a Google letiltott hirdetéseit 

Több mint 780 millió hirdetést blokkolt a Google tavaly az egész világon, majdnem 50 százalékkal többet, mint 2014-ben.

Nem a Google lett kisebb, hanem a Facebook nagyobb 

A honlap, a céges Facebook oldal és az email voltak a kisvállalkozások kedvenc marketing eszközei 2015-ben. A Facebook az első tíz helyből hármat szerzett meg, míg a Google AdWords csak a nyolcadik lett. Emellett két kategóriában az első öt eszközből négy a Facebook istállóhoz tartozik - derül ki Marketing Commando 2300 fő megkérdezésével készült friss online felméréséből.

Ferde szemmel néznek a hirdetésekre a cégek 

Ami azt illeti, nem túl elégedettek a Google AdWords és Facebook hirdetések eredményeivel a kis- közepes vállalkozások. A legkevésbé akkor, ha a cégvezető maga végzi a hirdetések kezelését. Azonban ez nem a Facebook és nem is a Google hibája - derül ki a Klikkmarketing felméréséből.

Nem élhetünk a Google nélkül  

Nem lehetőség, hanem a túlélés feltétele a Google fejlesztései által kínált lehetőségek követése. Bár ez keményen hangzik, win-win helyzetről van szó: aki használja az új tudást, többet keres majd, így a keresőóriás is nagyobbat kaszál rajta.

A jobb olcsóbb is! Kisokos AdWords hirdetéshez  

Az AdWords hirdetés vonzó és olcsó lehetőséget jelent a kisvállalkozások számára. Persze csak akkor, ha jól csináljuk! A Piac&Profit KKV-Akadémiáján szakértők segítettek, hogyan írjunk hatékony hirdetést a Google rendszerébe.

Adwords: mire ügyeljünk a kulcsszavaknál? 

A jól, vagyis jó technikával kiválasztott kulcsszavak sok kattintást hoznak olcsón. Ezzel szemben a rosszul kiválasztottak is sok kattintás hoznak, de a végén annyit fizetünk, hogy a gatyánk is rámegy. Íme néhány hasznos trükk, amivel elsajátíthatjuk az ideális módszert.

Így csökkenthetjük Adwords-kampányunk költségeit 

Többszázezer forintot is elkölthetünk Adwords-kampányra, ha nem értünk hozzá. A cél, hogy minél kisebb ráfordítással, a lehető leghatékonyabb kampányt készíteni, vagyis a legtöbb releváns kattintást elérni. Íme 5 spórolós tipp.

Tippek a hatékony Google hirdetéshez 

Nehéz elhinni, de egy jó minőségű hirdetést a Google akár 80 forintos kattintással tesz az első helyre, míg egy rossz minőségűt 500 forintért csak a harmadikra. Hogyan készítsünk jó minőségű hirdetést avagy mikor lesz Adwords hirdetésünk a legolcsóbban az első helyen? Verdes János szakértő szerint a Google néhány egyszerű számítással határozza meg a hirdetés relevanciáját.

Hatékony hirdetést akar? Irány a mobil! 

A hagyományos kiskereskedelemmel szemben egyre inkább feljövőben van az online kereskedelem, egyre bizakodóbbak a webshopok. A legjobb konverziót a mobilhirdetések hozzák, mégis ezen hirdetnek a legkevesebben.

Így hozhat eredményt az Adwords! 

A legtöbb magyar cég még mindig nem, vagy csak laikusként használja a magyar hirdetési torta harmadát kitevő Google Adwords hirdetéseket. Gál Kristóf online marketing-szakértő tízparancsolatának betartásával javíthatjuk a hirdetéseink hatékonyságát.

Kicsit javul a gazdaság, máris lazsálnak a kkv-k 

Az elmúlt 5 év legjobb karácsonyát ünnepelhették a kis és közepes vállalkozások: 46 százalékuknak nőtt a forgalma. A növekedésben szerepe lehet a javuló gazdasági adatoknak, ugyanakkor vélhetően ez az, amiért a cégek jelentős része „hátradőlt” és kevesebbet reklámozott

5 tipp az Adwords használatához 

A magyar online hirdetési torta harmadát kitevő Google Adwordsben komoly változtatásokat léptetett életbe a keresőóriás a nyár közepén. A változtatások egyszerűbbé, hatékonyabbá és nem utolsósorban olcsóbbá teszik a kis cégek online megjelenését.

Változtat a Google! Érdemes ellenőrizni az AdWords beállításokat 

Az AdWordsben hirdető magyar vállalkozásoknak kevesebb mint egy hetük van arra, hogy felülvizsgálják kampányaik beállításait. Aki nincs résen, pénzt veszíthet, mert a Google által automatikusan végrehajtott alapbeállítások, az úgynevezett „továbbfejlesztett kampányok” a mobil site-okkal még nem rendelkező vállalkozások számára nem megfelelőek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Karácsony, feketeleves nélkül – interjú

Karácsony, feketeleves nélkül – interjú 

Egyre ijesztőbb hírek jönnek az online, telefonos pénzügyi bűncselekmények, lopások és csalások terjedéséről, lényegében bárki potenciális áldozat lehet.

Költségkímélés

Valami elindult: országosan csökkenek a bérleti díjak

Valami elindult: országosan csökkenek a bérleti díjak 

Az országos albérletpiacon novemberben is csökkent az átlagos lakbér havi összevetésben, mégpedig 0,6 százalékkal.

Jogi kisokos

Így ne legyen lehúzás a karácsonyi vásárlásokból

Így ne legyen lehúzás a karácsonyi vásárlásokból  

A vásárlásainkat tudatosan és körültekintően végezzük, miközben tisztában vagyunk fogyasztói jogainkkal is.

Klímablog

Teslára hajtanak a hazai cégek az e-autó pályázaton

Teslára hajtanak a hazai cégek az e-autó pályázaton 

A Tesla érte el elsőként a félezres igényelt darabszámot a 30 milliárd forintos keretösszegű vállalati e-autó pályázaton.

Gazdaság

Az euróövezet ipara csak nem akar beindulni

Az euróövezet ipara csak nem akar beindulni 

Az euróövezet ipari termelése havi szinten stagnált, éves összevetésben csökkent októberben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo