Adwords cikkek
![Ezt az 5 dolgot rontják el a cégek a weben](https://piacesprofit.hu/i/4/b/e/8/c/5/0/5/6/8/3/1/f/8/7/6/0/f/7/e/ezt-az-5-dolgot-rontjak-el-a-cegek-a-weben_md.jpg)
Ezt az 5 dolgot rontják el a cégek a weben
A vállalatok számára az online tér kiemelt fontosságú marketingeszköznek számít, hiszen a cég az interneten keresztül tudja bemutatni magát, építeni a márkáját, de ez lehet az elsődleges felülete az értékesítésnek és a partnerek elérésének is. A legtöbben mégis elkövetik azokat a típushibákat, amelyek által akár hiteltelenné is válhatnak.
![Nem bíznak benne, mégis a Facebook a kkv-k kedvence](https://piacesprofit.hu/i/2/8/6/b/8/e/9/d/6/5/b/c/8/7/6/d/8/6/a/b/nem-biznak-benne-megis-a-facebook-a-kkv-k-kedvence_md.jpg)
Nem bíznak benne, mégis a Facebook a kkv-k kedvence
Még mindig a Facebook dominál a kkv-k eszköztárában, de a felszín alatt már érezhetően romlik a megítélése: nem tartják hitelesnek, és nem bíznak benne – ismertette a legfrissebb felmérés eredményeit Wolf Gábor kisvállalati marketingszakértő.
![Trump és az online marketing](https://piacesprofit.hu/i/8/7/5/f/b/8/0/5/1/7/e/8/8/f/0/d/9/a/b/5/trump-es-az-online-marketing_md.jpg)
Trump és az online marketing
Az online marketinggel foglalkozók tudják, ez az egyik legdinamikusabban változó terület ma. Számos platform létezik, ám ezek jelentős része a Facebook és a Google kezében van. A két óriásról beszélgettünk a szakma legjobbjaival, érintve a legfontosabb 2018-as trendeket. Arra is fény derült, hogyan hatott Trump megválasztása a magyar kkv-k online marketingjére.
![Éleződik a Facebook és a Google versenye a bevételekért](https://piacesprofit.hu/i/1/e/6/d/f/0/0/0/4/0/9/b/0/7/1/d/e/8/9/6/elezodik-a-facebook-es-a-google-versenye-a-bevetelekert_md.jpg)
Éleződik a Facebook és a Google versenye a bevételekért
A Facebook hatalmasat nőtt az elmúlt években, nemcsak felhasználók számában, de az árbevétel tekintetében is, ám még mindig van mit behoznia a keresőóriással szemben.
![Védjegybitorlás az AdWords-hirdetésekben: mit tehetünk ellene?](https://piacesprofit.hu/i/8/4/b/7/0/a/d/4/4/1/3/b/f/2/f/f/5/e/d/c/vedjegybitorlas-az-adwords-hirdetesekben-mit-tehetunk-ellene_md.jpg)
Védjegybitorlás az AdWords-hirdetésekben: mit tehetünk ellene?
Mit tehetünk, ha a versenytársunk a mi védjegyünket használja Google AdWords hirdetésében kulcsszóként – avagy védjegybitorlás a Google hirdetési rendszerében. Szakértőnk megmutatja, mit tehetünk ebben az esetben!
![Lehet-e védjegy a kulcsszó?](https://piacesprofit.hu/i/4/6/8/c/7/5/5/7/2/c/e/4/4/5/1/9/b/b/d/c/lehet-e-vedjegy-a-kulcsszo_md.jpg)
Lehet-e védjegy a kulcsszó?
Az elmúlt években olyan formabontó online hirdetési lehetőségek jöttek létre, amelyek nemcsak a reklámszakembereket, hanem a jogászokat is új kihívások elé állították. Hogyan lesz hirdetőből védjegybitorló? Mit tehetünk, ha más a márkanevünkkel hirdet? Mik az AdWords buktatói a hirdetők és a védjegyjogosultak számára? Többek között ezeket a kérdéseket tekintik át Rózsavölgyi Márk és Papp Gábor, a DLA Piper Magyarország munkatársai az ügyvédi iroda blogja, az Advocatus legújabb bejegyzésében.
![Már a karácsony is a Facebookon dől el](https://piacesprofit.hu/i/5/3/3/a/9/e/d/5/f/e/b/0/9/7/8/6/6/2/d/8/mar-a-karacsony-is-a-facebookon-dol-el_md.jpg)
Már a karácsony is a Facebookon dől el
Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben. Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval azoknak a száma akik naponta használják a közösségi hálózatot. A cég bevétele pedig az egekben szárnyal, az első háromnegyed évben a cég bevétele 50%-kal volt több, magasabb, mint 2016-ban. Az utolsó negyedév pedig még eredményesebb lehet a cégnek, legalábbis ha a hazai kkv-k marketing terveit látjuk. Persze ez valahol kényszer is, hiszen a vállalkozásoknak egyre többet kell költeni ahhoz, hogy eljussanak a célcsoportjukhoz a Facebookon.
![Facebook robotok vehetik el a marketingesek munkáját](https://piacesprofit.hu/i/6/3/e/0/e/a/2/d/5/4/d/8/d/1/2/1/d/6/1/d/facebook-robotok-vehetik-el-a-marketingesek-munkajat_md.jpg)
Facebook robotok vehetik el a marketingesek munkáját
Először azzal kezdődött, hogy a bejegyzés kiemelésnél nem tudtunk beállítani semmit. Aztán megpróbálta eldugni előlünk a Facebook az elhelyezések kiválasztását. Utána kitalálta a dinamikus hirdetéseket, ahol már nem is tudjuk, kinek, mit jelenít meg pontosan a Facebook a mi nevünkben. Később még a dinamikus hirdetés célzását is kiterjesztette a Facebook.
![Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n!](https://piacesprofit.hu/i/0/a/5/0/b/f/6/8/7/6/d/d/9/a/d/a/3/b/4/d/csendes-penznyelo-kampanyok-helyett-inkabb-szaxofonozzunk-az-mtv-n_md.jpg)
Csendes, pénznyelő kampányok helyett inkább szaxofonozzunk az MTV-n!
A múlt héten tartott Marketing Szuperkonferencián Wolf Gábor marketingszakértő az úgynevezett legendás kampányok köré fűzte előadását, amelynek legfontosabb gondolatait foglaltuk össze. A szakértő szerint minden cégnek kell, hogy legyen évente egy nagy kampánya, amivel bekerülhet a sajtóba, és a közbeszéd tárgya lehet.
![Aki hirdetett, annak egy talicska pénzt hozott a Jézuska](https://piacesprofit.hu/i/0/5/c/e/3/2/2/b/5/e/9/7/c/a/c/3/0/7/e/2/aki-hirdetett-annak-egy-talicska-penzt-hozott-a-jezuska_md.jpg)
Aki hirdetett, annak egy talicska pénzt hozott a Jézuska
Az elmúlt évek legjobb karácsonyi forgalmát könyvelhették el a kis- és közepes vállalkozások múlt év decemberében. A vállalkozások több mint felének nőtt a forgalma. Legjobban azoknak akik többet reklámoztak. Ennek ellenére a többség makacsul kitart az ingyenes marketing eszközök mellett – derül ki a Marketing Commando kutatásából.
Külföldre vándorolnak a reklámpénzek
A kis- és középvállalatok által leggyakrabban alkalmazott 10 marketingeszközből 9 online. A Facebook jelentősége tovább erősödött a hirdetők körében. A kis cégek már átlagban kétmillió forint felett költenek marketingre, de sajnos még „importra”: a pénz jobbára a Facebookhoz és a Google-hoz kerül.
A sikeres marketingkommunikációs stratégia 6 lépése
A sikeres marketinghez olyan tervet kell kidolgozni, mely egyedi, fenntartható, hosszabb távra meghatározza az ismertség növeléséhez, bizalom építéséhez szükséges teendőket. Ilyenkor a marketing és a design kéz a kézben járnak.
Szigorít a hirdetési szabályokon a Google
Változik a Google érdeklődési körön és helyen alapuló hirdetéseire vonatkozó irányelve, amely hatással lehet minden céges AdWords-fiókra, ha valaki megsérti az új irányelvet, hirdetését visszadobja a keresőóriás és a fiókja is törlésre kerül.
Drasztikusan átalakul az Adwords!
A Google drasztikusan megváltoztatja az Adwords hirdetések rendszerét. Megszűnik a jobb oldali hirdetési sáv - írta meg az ite.hu. Már megint az organikus találatokra koncentrálók járnak rosszul.
25 évig néznénk a Google letiltott hirdetéseit
Több mint 780 millió hirdetést blokkolt a Google tavaly az egész világon, majdnem 50 százalékkal többet, mint 2014-ben.
Nem a Google lett kisebb, hanem a Facebook nagyobb
A honlap, a céges Facebook oldal és az email voltak a kisvállalkozások kedvenc marketing eszközei 2015-ben. A Facebook az első tíz helyből hármat szerzett meg, míg a Google AdWords csak a nyolcadik lett. Emellett két kategóriában az első öt eszközből négy a Facebook istállóhoz tartozik - derül ki Marketing Commando 2300 fő megkérdezésével készült friss online felméréséből.
Ferde szemmel néznek a hirdetésekre a cégek
Ami azt illeti, nem túl elégedettek a Google AdWords és Facebook hirdetések eredményeivel a kis- közepes vállalkozások. A legkevésbé akkor, ha a cégvezető maga végzi a hirdetések kezelését. Azonban ez nem a Facebook és nem is a Google hibája - derül ki a Klikkmarketing felméréséből.
Nem élhetünk a Google nélkül
Nem lehetőség, hanem a túlélés feltétele a Google fejlesztései által kínált lehetőségek követése. Bár ez keményen hangzik, win-win helyzetről van szó: aki használja az új tudást, többet keres majd, így a keresőóriás is nagyobbat kaszál rajta.
A jobb olcsóbb is! Kisokos AdWords hirdetéshez
Az AdWords hirdetés vonzó és olcsó lehetőséget jelent a kisvállalkozások számára. Persze csak akkor, ha jól csináljuk! A Piac&Profit KKV-Akadémiáján szakértők segítettek, hogyan írjunk hatékony hirdetést a Google rendszerébe.
Adwords: mire ügyeljünk a kulcsszavaknál?
A jól, vagyis jó technikával kiválasztott kulcsszavak sok kattintást hoznak olcsón. Ezzel szemben a rosszul kiválasztottak is sok kattintás hoznak, de a végén annyit fizetünk, hogy a gatyánk is rámegy. Íme néhány hasznos trükk, amivel elsajátíthatjuk az ideális módszert.
Így csökkenthetjük Adwords-kampányunk költségeit
Többszázezer forintot is elkölthetünk Adwords-kampányra, ha nem értünk hozzá. A cél, hogy minél kisebb ráfordítással, a lehető leghatékonyabb kampányt készíteni, vagyis a legtöbb releváns kattintást elérni. Íme 5 spórolós tipp.
Tippek a hatékony Google hirdetéshez
Nehéz elhinni, de egy jó minőségű hirdetést a Google akár 80 forintos kattintással tesz az első helyre, míg egy rossz minőségűt 500 forintért csak a harmadikra. Hogyan készítsünk jó minőségű hirdetést avagy mikor lesz Adwords hirdetésünk a legolcsóbban az első helyen? Verdes János szakértő szerint a Google néhány egyszerű számítással határozza meg a hirdetés relevanciáját.
Hatékony hirdetést akar? Irány a mobil!
A hagyományos kiskereskedelemmel szemben egyre inkább feljövőben van az online kereskedelem, egyre bizakodóbbak a webshopok. A legjobb konverziót a mobilhirdetések hozzák, mégis ezen hirdetnek a legkevesebben.
Így hozhat eredményt az Adwords!
A legtöbb magyar cég még mindig nem, vagy csak laikusként használja a magyar hirdetési torta harmadát kitevő Google Adwords hirdetéseket. Gál Kristóf online marketing-szakértő tízparancsolatának betartásával javíthatjuk a hirdetéseink hatékonyságát.
Kicsit javul a gazdaság, máris lazsálnak a kkv-k
Az elmúlt 5 év legjobb karácsonyát ünnepelhették a kis és közepes vállalkozások: 46 százalékuknak nőtt a forgalma. A növekedésben szerepe lehet a javuló gazdasági adatoknak, ugyanakkor vélhetően ez az, amiért a cégek jelentős része „hátradőlt” és kevesebbet reklámozott
5 tipp az Adwords használatához
A magyar online hirdetési torta harmadát kitevő Google Adwordsben komoly változtatásokat léptetett életbe a keresőóriás a nyár közepén. A változtatások egyszerűbbé, hatékonyabbá és nem utolsósorban olcsóbbá teszik a kis cégek online megjelenését.
Változtat a Google! Érdemes ellenőrizni az AdWords beállításokat
Az AdWordsben hirdető magyar vállalkozásoknak kevesebb mint egy hetük van arra, hogy felülvizsgálják kampányaik beállításait. Aki nincs résen, pénzt veszíthet, mert a Google által automatikusan végrehajtott alapbeállítások, az úgynevezett „továbbfejlesztett kampányok” a mobil site-okkal még nem rendelkező vállalkozások számára nem megfelelőek.