Drasztikusan átalakul az Adwords!

A Google drasztikusan megváltoztatja az Adwords hirdetések rendszerét. Megszűnik a jobb oldali hirdetési sáv - írta meg az ite.hu. Már megint az organikus találatokra koncentrálók járnak rosszul.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ezzel párhuzamosan a Google a korábbi három hirdetés mellett négy hirdetést is megjelenít az organikus találati lista felett. Az első erre vonatkozó hírek csütörtökön jelentek meg, majd a legnevesebb keresőoptimalizálási portál a Search Engine Land megkeresésére a Google szóvivője is megerősítette a változásokat - írja az ite.hu. A változások minden országban és nyelvben életbe lépnek, azt viszont nem tudni pontosan, hogy mikor. A változtatás február 22-ével indul a hírek szerint. Egyelőre Magyarországon még nem élesedett az új rendszer, de vélhetően erre csak néhány napot kell várnunk.

Az organikus forgalomra koncentrálók számára rossz hír
Mindez azt is jelenti, hogy az organikus találati lista még lejjebb csúszik a találati listán, így ez az organikus forgalomra koncentrálók számára rossz hír.

A változások az asztali gépeken lesznek észlelhetőek. A jobb oldali sávban teljesen megszűnnek a hirdetések, leszámítva a termék listázási hirdetést (angolul PLA – Product Listing Ad). Az organikus találati lista felett a négy hirdetés, a Google szóvivője szerint nem lesz általános, csak azokon a területeken lesz jellemző, ahol nagyon komoly a verseny az egyes kulcsszavakra.

A Google egyébként már 2010 óta kísérletezik a négy hirdetés megjelenítésével – már mi is beszámoltunk erről – és a szóvivő szerint a jövőben is lesznek még kísérletek a találati listán. A változtatásokkal a mobil és asztali gépeken a találati lista hasonlósága tovább növekszik majd.

A jobb olcsóbb is! Kisokos AdWords hirdetéshez
Az AdWords hirdetés vonzó és olcsó lehetőséget jelent a kisvállalkozások számára. Persze csak akkor, ha jól csináljuk! A Piac&Profit KKV-Akadémiáján szakértők segítettek, hogyan írjunk hatékony hirdetést a Google rendszerébe.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo