Drasztikusan átalakul az Adwords!

A Google drasztikusan megváltoztatja az Adwords hirdetések rendszerét. Megszűnik a jobb oldali hirdetési sáv - írta meg az ite.hu. Már megint az organikus találatokra koncentrálók járnak rosszul.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ezzel párhuzamosan a Google a korábbi három hirdetés mellett négy hirdetést is megjelenít az organikus találati lista felett. Az első erre vonatkozó hírek csütörtökön jelentek meg, majd a legnevesebb keresőoptimalizálási portál a Search Engine Land megkeresésére a Google szóvivője is megerősítette a változásokat - írja az ite.hu. A változások minden országban és nyelvben életbe lépnek, azt viszont nem tudni pontosan, hogy mikor. A változtatás február 22-ével indul a hírek szerint. Egyelőre Magyarországon még nem élesedett az új rendszer, de vélhetően erre csak néhány napot kell várnunk.

Az organikus forgalomra koncentrálók számára rossz hír
Mindez azt is jelenti, hogy az organikus találati lista még lejjebb csúszik a találati listán, így ez az organikus forgalomra koncentrálók számára rossz hír.

A változások az asztali gépeken lesznek észlelhetőek. A jobb oldali sávban teljesen megszűnnek a hirdetések, leszámítva a termék listázási hirdetést (angolul PLA – Product Listing Ad). Az organikus találati lista felett a négy hirdetés, a Google szóvivője szerint nem lesz általános, csak azokon a területeken lesz jellemző, ahol nagyon komoly a verseny az egyes kulcsszavakra.

A Google egyébként már 2010 óta kísérletezik a négy hirdetés megjelenítésével – már mi is beszámoltunk erről – és a szóvivő szerint a jövőben is lesznek még kísérletek a találati listán. A változtatásokkal a mobil és asztali gépeken a találati lista hasonlósága tovább növekszik majd.

A jobb olcsóbb is! Kisokos AdWords hirdetéshez
Az AdWords hirdetés vonzó és olcsó lehetőséget jelent a kisvállalkozások számára. Persze csak akkor, ha jól csináljuk! A Piac&Profit KKV-Akadémiáján szakértők segítettek, hogyan írjunk hatékony hirdetést a Google rendszerébe.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo