hirdetés

Hihetetlen pályázat a magyar kkv-k számára, ezen kötelező indulni

A japán autóipar egyik legnagyobb múltú, legendás munkabírású pickupjairól ismert gyártója pályázatot hirdetett a magyar mikro-, kis- és középvállalkozások számára. A jelentkezőknek mindössze annyi a dolguk, hogy írásos vagy videós formában meséljék el, hogyan néz ki egy napjuk, illetve miként használnák ki a strapabíró járművek előnyeit a mindennapjaikban: a munkájuk során vagy a szabadidejükben. A legkreatívabb pályázó egy ISUZU D-MAX modellt nyerhet fél éves használatra.

hirdetés

Az autógyártó pályázatot hirdetett a hazai vállalkozók számára „Munka/társ” néven. „Az ISUZU márka számára kiemelten fontos, hogy elkötelezetten támogassa jelenlegi és leendő ügyfeleit üzleti és magánéleti céljaik megvalósításában. Ehhez pedig nem is találhatnának hűségesebb társat a sokoldalú, strapabíró és esztétikus kialakítású D-MAX pickup modellnél” – összegezte a pályázat hátterét Horváth Patrik, a márka Marketing Managere.

Nem csúnya autó (Fotó: Isuzu)Nem csúnya autó (Fotó: Isuzu)

A pályázatra olyan vállalkozók jelentkezését várják október 21-ig, akik nemcsak kitörő lelkesedéssel, de élményszerűen is beszámolnának egy napjukról. Választásuk eshet egy átlagos, megszokottnak mondható munkanapra vagy akár egy különösen mozgalmas, kihívásokkal teli hétköznapra is. A lényeg, hogy minél átélhetőbb, érdekesebb és kreatívabb megoldások szülessenek. A beszámolókból ki kell derülnie, hogy a jelentkezőt az élete mely területen tudná leginkább segíteni az autó, vagyis hogyan tenné hatékonyabbá a munkáját és kellemesebbé a munka utáni a szabadidős vagy épp családi tevékenységeket a multifunkcionális D-MAX.

A napjuk bemutatása történhet egy legfeljebb 3000 karakteres írásbeli dokumentum, vagy akár egy maximum 3 perces videós anyag segítségével. A beérkezett pályázatokat egy háromtagú szakértői zsűri bírálja el. A nyertes pedig fél éves használatra nyerheti meg a kényelmes, vadonatúj technológiák gazdag választékával felszerelt autót. Ráadásul az ISUZU saját közösségi média felületein is bemutatásra kerül majd a győztes vállalkozás.

hirdetés

Véleményvezér

Már a kiflit is horroráron adják

Már a kiflit is horroráron adják

A Vakmajom blog követi az egyik budapesti pékségben árult termék árának alakulását, ahol már 350 forintot is elkérnek egy kovásos kifliért.
Nőttek a veszteségadatok az orosz-ukrán fronton

Nőttek a veszteségadatok az orosz-ukrán fronton

A hadseregek átcsoportosítását követően ismét felerősödtek a harci cselekmények Ukrajnában, ami növeli az áldozatok számát.
Megtaláltuk Szijjártó Péter legnagyobb ellenlábasát

Megtaláltuk Szijjártó Péter legnagyobb ellenlábasát

Szijjártó Péter külügyminiszter béke barátja Bagarjaként járja a világot és nem érti, miért nem értik. Az észt miniszterelnök most elmondta.
Duplájára nőtt a túrós tészta ára

Duplájára nőtt a túrós tészta ára

Igazi hungarikum a túrós csusza, nincs olyan magyar ember, aki ne ismerné, ne evett volna. Ára iránymutató.
A Magyar Honvédség főparancsnoka Kijevben tárgyal Zelenszkij ukrán elnökkel

A Magyar Honvédség főparancsnoka Kijevben tárgyal Zelenszkij ukrán elnökkel

Ilyen sem volt még. A magyar állam magas rangú politikusai eddig messze elkerülték Ukrajnát.
Hazaáruló kereső program indult

Hazaáruló kereső program indult

Új magyar nemzeti társasjáték kezdődött. A neve, ki a hazaáruló?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo