Elképesztő sikertörténet az Uber a világban

Az elmúlt évtizedben az Uber a városi mobilitás szerves része lett. Gyorsan növekedett a használók száma és az évente megtett utazások mennyisége.

Az Uber globális felhasználói bázisa 2024-re 156 millióra nőtt, ami 14-szeres növekedést jelent 2015 óta, és nagyjából 58 százalékkal magasabb, mint a 2019-es tőzsdei bevezetés éve.

Eközben az éves utazások száma 2024-ben elérte a 11,3 milliárdot, ami átlagosan 72 utazást jelent évente.

A 2020-as, a COVID-19 világjárvány miatti meredek visszaesés után, amikor a felhasználók száma 55 millióra, az utazások száma pedig 5 milliárdra csökkent, az Uber gyorsan fellendült.

2022-re mindkét mutató helyreállt, meghaladva a világjárvány előtti szintet, és az Uber 2024-ben folytatta emelkedő pályáját.

Az Uber globális jelenléte és az innováció iránti elkötelezettsége erősebb, mint valaha, a vállalat a K+F kiadások növekedésében az élvonalban van.

Az önvezető mobilitás felé való elmozdulásának részeként a közelmúltban elindította a fuvarmegosztó szolgáltatásokat a Waymo önvezető járműveivel Atlantában és Austinban közvetlenül az Uber alkalmazáson keresztül.

Véleményvezér

Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust

Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust  

Magánrepülővel utazott, amelyről Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő osztott meg képeket. 
Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo