Új, minőségi üzleti kapcsolatokat ígér egy induló szolgáltatáskereső portál

A Brillit.com megújulásával egy új, minden területet lefedő szolgáltatáskereső portál indul Magyarországon, egyfajta interaktív vállalkozói marketplace. Az egyedülálló és ingyenes üzletfejlesztési platform, a Brillit, ezzel egy olyan digitális szolgáltatáskereső felületet hoz létre saját – már most is 4000 céget és vállalkozót tartalmazó adatbázisából – ahol bárki, legyen az magánszemély vagy cég, könnyen rátalálhat az igényeinek megfelelő szolgáltatásra. Ezzel párhuzamosan az oldalra regisztráló szolgáltatók saját profiljuk kitöltésével erősíthetik online jelenlétüket, és ezáltal jelentősen támogathatják értékesítési törekvéseiket.

A Szolgáltatáskereső a Brillit már meglévő céges adatbázisát felhasználva egy publikus – nemcsak vállalkozóknak, hanem magánszemélyeknek is elérhető – online felületet biztosít. Egyfajta interaktív vállalkozói marketplace-t, ahol bárki szabadon böngészhet a szolgáltatók és szolgáltatások között.

Hová fordulhatok? (Fotó: Pixabay)
Hová fordulhatok? (Fotó: Pixabay)

A vállalkozók így még több láthatóságot szerezhetnek: saját céges profilt hozhatnak létre, ahol megadhatják elérhetőségeiket, legfontosabb háttérinformációikat (például referenciáikat, tanúsítványaikat, díjaikat), illetve részletesen bemutathatják a szolgáltatásaikat – ezzel is növelve az ismertségüket leendő ügyfeleik körében. A szolgáltatást kereső magánszemélyek vagy cégek pedig sok időt és energiát megspórolva könnyedén találhatnak rá azokra a vállalkozókra, akikre épp szükségük van. Legyen szó akár építőipari- vagy marketing szakemberről, könyvelőről, webfejlesztőről, grafikusról vagy épp klímaszerelőről.

A Szolgáltatáskereső ugyanakkor hatékony és gyors megoldást nyújt a pályáztatásban és a költségtervezésben is, hiszen a megbízók másodpercek alatt kérhetnek és hasonlíthatnak össze árajánlatokat, amelyek közül gyorsan kiválaszthatják a számukra legmegfelelőbbet. Sőt, arra is lehetőségük nyílik, hogy a mások által megosztott vélemények alapján tájékozódjanak a leendő partnerről.

Egyre nehezebb az „üzleti partnerkeresés”

A Brillit.com eredeti ötlete abból a tapasztalatból indult ki, hogy a vállalkozóknak egyre nagyobb kihívást – több erőforrást és időt – jelent az új, minőségi üzleti kapcsolatok kialakítása. Legutóbbi, 400 hazai céggel készített felmérésük is erre mutat rá: a vállalkozások döntő többségének a logisztika (31 százalék), a könyvelés és bérszámfejtés (28 százalék), illetve az építőipari munkák (21 százalék) kapcsán van szüksége külső erőforrásokra, míg IT és a szoftverfejlesztésre kisebb arányban, 12 százalékban és 5 százalékban. A kutatás szerint azonban éppen ezeken a területeken ütköznek a cégek abba a nehézségbe, hogy csak nehezen találnak alvállalkozót vagy beszállítót – ez pedig hosszabb távon mind az üzletfolytonosságot, mind a profitszerzést veszélyeztetheti.

Véleményvezér

Magyar Péter nagy találatot vitt be a köztársasági elnöknek

Magyar Péter nagy találatot vitt be a köztársasági elnöknek 

A köztársasági elnök nyugodtan találkozhat politikusokkal, nem ez dönti el a függetlenségét.
Több mint 400 százalékos haszonnal árulják a kereskedők a szabolcsi almát

Több mint 400 százalékos haszonnal árulják a kereskedők a szabolcsi almát 

Nehéz a sorsa az almatermelőknek és a vásárlóknak, bezzeg a kereskedők.
Hadházy Ákos szerint öt és fél éve tehetetlenkedik az Ügyészség Orbán Viktor fogásza ügyében

Hadházy Ákos szerint öt és fél éve tehetetlenkedik az Ügyészség Orbán Viktor fogásza ügyében 

Iszonyúan keresik az igazságot az Ügyészségen, csak nem találják.
Rekordot döntött a külföldieknek kiadott magyarországi tartózkodási engedélyek száma

Rekordot döntött a külföldieknek kiadott magyarországi tartózkodási engedélyek száma 

Több tízezer ázsiai érkezett Magyarországra egyetlen év alatt.
Elképesztően nagy minimálbér-emelést terveznek

Elképesztően nagy minimálbér-emelést terveznek 

Jön az ezer euró feletti minimálbér.
Újabb fordulóponthoz érkezett az ukrajnai háború

Újabb fordulóponthoz érkezett az ukrajnai háború 

Egyre durvul a háború.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo