Szolgáltatások cikkek


Pozitív a szolgáltatások külkereskedelmi egyenlege

Pozitív a szolgáltatások külkereskedelmi egyenlege 

A szolgáltatás-külkereskedelmi többlet az I. negyedévben 2,4 milliárd euró volt.
Új, minőségi üzleti kapcsolatokat ígér egy induló szolgáltatáskereső portál

Új, minőségi üzleti kapcsolatokat ígér egy induló szolgáltatáskereső portál 

Új, minden szektorra kiterjedő szolgáltatáskereső portál indul Magyarországon.
Egyre jobban érzi magát az eurózóna gazdasága

Egyre jobban érzi magát az eurózóna gazdasága 

A vártnál jobban javult az euróövezet gazdasági teljesítménye márciusban.
A külföldieknek végzett szolgáltatások piacán a legnagyobb forgalomnövekedés az USA felé történt

A külföldieknek végzett szolgáltatások piacán a legnagyobb forgalomnövekedés az USA felé történt 

A szolgáltatás-külkereskedelmi többlet a IV. negyedévben 2,2 milliárd euró, 2022-ben 9,0 milliárd euró volt.
Ötszázkilencven kkv 14,5 milliárd forintot nyert el

Ötszázkilencven kkv 14,5 milliárd forintot nyert el 

A pénzt a versenyképességük erősítésére, beruházások végrehajtására, illetve kutatásfejlesztésre, fordíthatják, a fejlesztéseik összértéke eléri a 28,5 milliárd forintot
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo