Kétszer annyit lógunk a „fészen”, mint a jenkik

Átlagosan közel napi másfél órán keresztül használjuk a Facebookot, ami több mint kétszerese az Egyesült Államokban mért adatnak – derült ki az Evolution & Mobile Hungary konferencián. Itthon 5,1 millió felhasználója van a legnépszerűbb közösségi oldalnak, ebből mintegy négymillióan napi rendszerességgel látogatják a szájtot. A tinédzserek viszont tömegesen hagyják el a Facebookot, és fordulnak más platformok felé.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magyarok már nemcsak a tévénézéssel töltött idő tekintetében tartoznak a világ élvonalához, hanem a legfrissebb adatok szerint a Facebook használatában is előkelő helyen állunk. Átlagosan napi másfél órát szörfözünk a világ legnépszerűbb közösségi oldalán, míg Amerikában ugyanez a mutató nagyjából negyven perc – derült ki az Evolution & Mobile Hungary konferencián.

Kép: Pixabay

A közösségi média piaca Nyugat-Európához és az Egyesült Államokhoz hasonlóan egyre színesebbé válik, hiszen újabb és újabb platformokat kezdünk el használni. A Facebook egyre inkább a felnőttek játszóterévé alakul: az anyukák például már az egyik legaktívabb réteg az oldalon. A fiatalok viszont egyre kevésbé használják a Facebookot, hiszen itt jelen vannak a szülők is, a család, és emiatt nem ad kellő intimitást. A tinédzserek ezért inkább a zárt csoportokat kedvelik, és egyre népszerűbb körükben a fotómegosztó Instagram vagy az egy idő után „felszívódó” üzenetekkel operáló Snapchat. (Már egy évvel ezelőtti az az írás, ami megrengette a közösségi médiás világot, amelyben egy 19 éves srác kínos családi vacsorához hasonlította a legnagyobb közösségi oldalt.)

A magánfelhasználás mellett a cégek, vállalatok, márkák is egyre intenzívebben használják a közösségi médiát Magyarországon és globálisan is. Mostanra lecsengett a nagy hype a Facebook körül, a cégek egyre inkább a helyén kezelik ezt a megjelenési lehetőséget – derül ki az RG Stúdió kutatásából. Költeni már hajlandóak a vállalkozók, most az jönne, hogy mindenki megtalálja, mi az, amibe tényleg érdemes invesztálnia.

Itt a Facebook legnagyobb változása – és amit jelent
A Facebook világszerte elkezdte élesíteni a reakció gombokat, amik a Like gomb kiegészítései lesznek. Elsőként az ismerősök posztjait lehet majd a like mellett egyéb módon is lereagálni. Később érkeznek ugyanezek a reakciók a Facebook oldalak posztjaira is. A változás az eddigi céges kommunikációt is felülírja.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo