Snapchat cikkek


Lévai Richárd: A közösségi médián is pontosan kell célozni

Lévai Richárd: A közösségi médián is pontosan kell célozni 

A social media marketing hazai guruja szerint a fókuszálatlan, túl nagy közönségnek szóló kampányok elvesznek a Facebook zsivajában. Minden közönségszegmenst máshogy kell megszólítani. Ráadásul a felhasználók azt is elvárják, hogy ha írnak egy márkának, fél órán belül kapjanak választ. Ha nincs gyors reakció, mennek a konkurenciához.
A kulcsszó az ügyfélismeret

A kulcsszó az ügyfélismeret 

Lévai Richárd online marketinges, social media szakértő. Már az Iwiw-korszak idején érdekelték a közösségi médiában rejlő marketinglehetőségek. Tanácsokat nemcsak a cégén keresztül ad, de blogolni is régóta szeret a témában. A lámpalázról és a Facebook jövőjéről beszélgettünk.
Személyként viselkednek a márkák a csetappokon

Személyként viselkednek a márkák a csetappokon 

A fiatalok többet lógnak a csetappokon, mint az interneten. Nem véletlen, hogy a cégek ide is egyre inkább be akarnak törni. Új célcsoportok elérésére törekednek a csetalkalmazásokban.
Na de hol vannak a fiatalok?

Na de hol vannak a fiatalok? 

Tele volt minden portál megint egy kutatással, ami arról szól, hogy a Facebook bajban van, mert elveszti a tinédzsereket. Az eMarketeer mutatta ki, hogy a 18–24 évesek között már most is többen használják Amerikában a Snapchatet, mint a Facebookot, és a tendenciák alapján ez a következő években csak erősödni fog. A Közösségi kalandozások cikkében többek között erről lesz szó, de aki figyel, a teljes piacról is pontosabb képet kap. 
A sportteljesítmény kevés, bulvárban kell jónak lenni

A sportteljesítmény kevés, bulvárban kell jónak lenni 

Magánéletük kiteregetésével keresnek igazán a sportolók Amerikában. Európában a focisták átigazolása, átcsábítása egyik csapattól a másikra hozhat nagy pénzesőt.
Mire kattan a Z-generáció?

Mire kattan a Z-generáció? 

Még az Y-okkal küzdenek a munkahelyeken, de már figyelni kell az 1995 után született Z-generációra is. A jövő fogyasztói, akik nagyon mást akarnak. A Snapchat, a Spotify és az Instagram Bermuda-háromszögében élnek, a Facebook nekik már "old school".
Ágyékmutagotó platformból a világpolitikusok szócsöve: Snapchat-sztori

Ágyékmutagotó platformból a világpolitikusok szócsöve: Snapchat-sztori 

A 13-24 éves korosztály egyfolytában a Snapchaten lóg. A világsikert befutó csetapp pikantériája, hogy eredetileg szexchatre találták ki. Ezért alakították ki úgy, hogy azonnal törlődnek róla az üzenetek. Mára viszont már a politika már használja a holnap szavazóinak eléréséhez. A cégek is nagy fantáziát látnak e platformban, hogy itt cserkésszék be fiatal fogyasztóikat.
Kétszer annyit  lógunk a „fészen”, mint a jenkik

Kétszer annyit lógunk a „fészen”, mint a jenkik 

Átlagosan közel napi másfél órán keresztül használjuk a Facebookot, ami több mint kétszerese az Egyesült Államokban mért adatnak – derült ki az Evolution & Mobile Hungary konferencián. Itthon 5,1 millió felhasználója van a legnépszerűbb közösségi oldalnak, ebből mintegy négymillióan napi rendszerességgel látogatják a szájtot. A tinédzserek viszont tömegesen hagyják el a Facebookot, és fordulnak más platformok felé.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Jó feltételekkel lehet hitelt felvenni, de kell az önerő

Jó feltételekkel lehet hitelt felvenni, de kell az önerő 

Minden forintot meg kell fognia annak, aki most ingatlanhoz szeretne jutni.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

A COVID-19 jelentős veszteségeket okozhat a cégeknek, amelyek azonban elkerülhetőek vagy csökkenthetőek lehetnek

A COVID-19 jelentős veszteségeket okozhat a cégeknek, amelyek azonban elkerülhetőek vagy csökkenthetőek lehetnek 

Egy ezer főt foglalkoztató magyar vállalkozás éves szinten átlagosan 370 millió forintot meghaladó kárt szenvedhet el a COVID-19 következményei miatt.

Pénzszerzés

Mozgolódik az ingatlanpiac

Mozgolódik az ingatlanpiac  

A csok plusz kihirdetése után fordulat látszik az ingatlanpiacon.

Klímablog

Nem látják a lehetőséget a fenntarthatóságban a cégek

Nem látják a lehetőséget a fenntarthatóságban a cégek  

A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek.

Gazdaság

Milliárdokat ad az EU ukrán fegyveres erők kiképzéséhez

Milliárdokat ad az EU ukrán fegyveres erők kiképzéséhez  

Az Európai Unió Tanácsa az Európai Békekeret keretében további 194 millió euró finanszírozást hagyott jóvá.

Infokom

Lagymatag a magyar vállalatok innovációs aktivitása

Lagymatag a magyar vállalatok innovációs aktivitása  

A jelenlegi gazdasági helyzet rányomja a bélyegét a hazai vállalatok innovációs tevékenységére.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo