Novembertől vége a promóciós lájkvadászatnak

A legnagyobb közösségi oldal illegálisnak minősítette azokat az alkalmazásokat, amelyek lájkolásért cserében engedték valamilyen nyereményjátékon indulni a felhasználókat. Az indok az oldalak követői összetételének "minőségibbé" tétele.

Kép: Pixabay

Ezentúl nem lehet ösztönözni az embereket közösségi plugin használatára vagy oldallájkolásra, ideértve a díjak felajánlását, a „kapu” alkalmazásokat vagy az olyan alkalmazásokat, amelyek más tartalmat mutattak az embereknek attól függően, hogy lájkolták-e a Facebook oldalt vagy sem. Ez leginkább azokat az akciókat érinti, ahol a cégek valamilyen ajándéksorsolást hirdettek, amelynél az oldal követése kötelező eleme volt az alkalmazás elérésének és így az indulásnak is – figyelmeztetett Lévai Richárd Facebook-marketingszakértő legfrissebb blogbejegyzésében. (Legutóbb áprilisban csapott le a Facebook a lájkgyűjtögető oldalakra.)

Viszont továbbra is ösztökélhetjük az embereket arra, hogy jelentkezzen be az alkalmazásunkba, vagy regisztráljanak be egy helyre ahhoz, hogy részt vegyenek egy nyereményjátékban az alkalmazás Facebook-oldalán. A döntés célja a Facebook indoklása szerint, hogy minőségi kapcsolatok épüljenek, és a cégek olyan embereket érjenek el, akik fontosak a számukra. (Sok cég ugyanis még mindig félreérti a közösségi oldalak használatának célját – és mikéntjét.)

Tehát a promóciós játékoknál már regisztrációt szabhatunk feltételül, a lájkolást maximum kérhetjük vagy felajánlhatjuk, de nem lehet feltétele a promóciónak. A változás mától él az új alkalmazásoknál, a régi alkalmazásokat november 5-ig kell frissíteni.

Nyolc új lehetőség Facebook-hirdetésekhez
A legnagyobb közösségi oldal fejlesztői nem mentek el nyári szabadságra: több új lehetőség várja az üzleti felhasználókat. Összeszedtük a legfontosabb változásokat, amelyekre érdemes figyelniük a cégeknek.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo