Ezentúl a Facebook-on futtatott hirdetéseknél nem kell egyesével választanunk az országokat. Akár a teljes földnek is jeleníthetünk meg hirdetéseket. Az új opció a hirdetések célzásánál a weboldal konverzió, mobil alkalmazás telepítés és mobil alkalmazás használat hirdetéseknél működik. A kiválasztás egyszerű, a földrajzi célzásnál be lehet írni, hogy “Europe”, “Worldwide”, vagy éppen azt, hogy “European Economic Area”, és már futhatnak is a hirdetések.
„A nagyobb területből természetesen itt is ki tudjuk zárni a kisebbeket, ha így egyszerűbb létrehozni a hirdetést, mintha külön-külön adnánk meg az országokat. Persze ki is zárhatunk országokat a régiókon belül. A hirdetéseknél azonban közös nyelvet érdemes használni, vagyis nem érdemes egy nemzetközileg célzott hirdetés sorozatba összekeverni különböző nyelvű hirdetéseket” – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd közösségi marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.
Az ilyen célzású hirdetéseket a Facebook úgy próbálja optimalizálni, hogy figyeli a jobban teljesítő országokat a megadott régión belül. Ha azt látja, valamelyik terület jobban teljesít, akkor arra csoportosítja át a költést. A kiválasztott régión belüli eredményeket a hirdetés kezelőben lehet megnézni úgy, hogy a bontások között a lokációt választjuk.