ügyfelek cikkek


Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?

Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok? 

Magasfokú digitalizáltság, a társadalmi ügyek iránti fogékonyság és a fogyasztói hűség elnyerését mindennél előbbre soroló vállalati kultúra – az idei KPMG Global Customer Experience Excellence kutatás szerint ezek jellemzik a sikeres vállalatok fogyasztói elégedettség stratégiáját. Az egyszerű, gyors, de empatikus kiszolgálás alap, de nem árt szem előtt tartani azt sem, hogy a vásárlók csaknem kétharmada hajlandó többet fizetni egy tisztességesnek, felelősségteljesnek érzett vállalatnak.
A  kkv-knak is úgy kell gondolkodniuk, mint a nagyvállalatoknak, ha meg akarják tartani az ügyfeleiket

A kkv-knak is úgy kell gondolkodniuk, mint a nagyvállalatoknak, ha meg akarják tartani az ügyfeleiket 

A vásárlóknak ma már nem elég a jó termék vagy szolgáltatás, élményt is akarnak. A pozitív vagy negatív ügyfélélmény hatása pedig messze túlmutat egyetlen vásárláson. Az ügyfelek egy rossz tapasztalat után elfordulhatnak a cégtől, néhány kellemetlen ügyfélélmény pedig a vevőkör akár 60 százalékának elvesztését is okozhatja – derül ki egy friss felméréséből.
Bíróságon fojtogatják egymást a konkurensek

Bíróságon fojtogatják egymást a konkurensek 

Az egyik óriás kereskedő-portál perli a másikat: az eBay azzal vádolja az Amazont, hogy szervezetten és illegálisan próbálta elhódítani legjobb ügyfeleit, nemcsak az Egyesült Államokban, hanem Európában és a Távol-Keleten is.
Az ügyfelek még kimaradnak a 4.0-ból

Az ügyfelek még kimaradnak a 4.0-ból 

Az Oracle legújabb kutatása szerint a gyártócégek még nem használják az Ipar 4.0 működési elveit az ügyfelek, beszállítók vagy forgalmazók eléréséhez, inkább a belső folyamatokra koncentrálnak.
Az alkalmazottak fontosabbak mint az ügyfelek

Az alkalmazottak fontosabbak mint az ügyfelek 

A vállalatok többsége idén nagyobb figyelmet kíván fordítani alkalmazottaira, mint korábban. Felmérések szerint erre a jogszabályok, a tehetségek megtalálása és a kiberbűnözés kényszeríti a cégvezetőket. 
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Bővülő hiteltermékek az MFB-nél

Bővülő hiteltermékek az MFB-nél 

Elindult a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram.

Költségkímélés

Hatszámjegyű tarifák is akadnak az e-rollerek biztosítására

Hatszámjegyű tarifák is akadnak az e-rollerek biztosítására  

Idén átlagosan 6500 forintos éves átlagdíj mellett, alapvetően két biztosító termékei közül választanak az elektromos rollerek tulajdonosai.

Pénzszerzés

Kevesebb nyugdíjra számíthatnak a nők a férfiaknál

Kevesebb nyugdíjra számíthatnak a nők a férfiaknál  

Harmadával több a női nyugdíjas, akik várhatóan tovább is élnek, mégis kevesebb nyugdíjból kell gazdálkodniuk.

Cégblog

Ennek nem fognak örülni a fogyni vágyók

Ennek nem fognak örülni a fogyni vágyók  

A fogyasztóvédelmi hatóság kamu zsírpusztító szérumokat hirdető honlapot blokkolt.

Klímablog

Kiváló adatok jelentek meg a hazai napenergia termelésről

Kiváló adatok jelentek meg a hazai napenergia termelésről 

Az elmúlt hónapban túlnőtte a 8000 megawattot a magyarországi naperőművek összes beépített teljesítménye.

Infokom

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?  

A magyarok túlnyomó többsége már most ismeri a technológia alapjait, és bízik benne, hogy a vállalatok felelősen használják az adatokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo