ügyfelek cikkek


Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?

Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok? 

Magasfokú digitalizáltság, a társadalmi ügyek iránti fogékonyság és a fogyasztói hűség elnyerését mindennél előbbre soroló vállalati kultúra – az idei KPMG Global Customer Experience Excellence kutatás szerint ezek jellemzik a sikeres vállalatok fogyasztói elégedettség stratégiáját. Az egyszerű, gyors, de empatikus kiszolgálás alap, de nem árt szem előtt tartani azt sem, hogy a vásárlók csaknem kétharmada hajlandó többet fizetni egy tisztességesnek, felelősségteljesnek érzett vállalatnak.
A  kkv-knak is úgy kell gondolkodniuk, mint a nagyvállalatoknak, ha meg akarják tartani az ügyfeleiket

A kkv-knak is úgy kell gondolkodniuk, mint a nagyvállalatoknak, ha meg akarják tartani az ügyfeleiket 

A vásárlóknak ma már nem elég a jó termék vagy szolgáltatás, élményt is akarnak. A pozitív vagy negatív ügyfélélmény hatása pedig messze túlmutat egyetlen vásárláson. Az ügyfelek egy rossz tapasztalat után elfordulhatnak a cégtől, néhány kellemetlen ügyfélélmény pedig a vevőkör akár 60 százalékának elvesztését is okozhatja – derül ki egy friss felméréséből.
Bíróságon fojtogatják egymást a konkurensek

Bíróságon fojtogatják egymást a konkurensek 

Az egyik óriás kereskedő-portál perli a másikat: az eBay azzal vádolja az Amazont, hogy szervezetten és illegálisan próbálta elhódítani legjobb ügyfeleit, nemcsak az Egyesült Államokban, hanem Európában és a Távol-Keleten is.
Az ügyfelek még kimaradnak a 4.0-ból

Az ügyfelek még kimaradnak a 4.0-ból 

Az Oracle legújabb kutatása szerint a gyártócégek még nem használják az Ipar 4.0 működési elveit az ügyfelek, beszállítók vagy forgalmazók eléréséhez, inkább a belső folyamatokra koncentrálnak.
Az alkalmazottak fontosabbak mint az ügyfelek

Az alkalmazottak fontosabbak mint az ügyfelek 

A vállalatok többsége idén nagyobb figyelmet kíván fordítani alkalmazottaira, mint korábban. Felmérések szerint erre a jogszabályok, a tehetségek megtalálása és a kiberbűnözés kényszeríti a cégvezetőket. 
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén

Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén 

A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40 ezer forintján felül további 40 ezer forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál.
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport

A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport 

Közzétette éves jelentését a BioTechUSA-cégcsoport.

Költségkímélés

Hízott a bankok fetekelistája

Hízott a bankok fetekelistája 

Hosszú évek óta tartó rövidülés után márciusban nőni kezdett a KHR-ben nyilvántartott lakossági mulasztások száma.

Adózás

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt  

Az adóellenőrök országszerte ellenőrzik a húsvéti ünnepkörhöz kapcsolódó termékek árusítóit az üzletekben, piacokon, kitelepüléseken és az online térben.

Jogi kisokos

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái 

A cégeknek nyilvánossá kell tenniük az új pozícióikhoz tartozó fizetési információikat, a meglévő munkavállalóknak is nyilvánosnak kell majd lenniük.

Klímablog

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal?

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal? 

Gyorsuló ütemben növekednek a beruházások az energiaátmeneti eszközökbe – így látja a területen befektetők csaknem háromnegyede.

Infokom

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek 

A vállalatok részéről nem az a kérdés, hogy bevezessék-e a modern informatikai eszközöket, hanem az, hogy a munkavállalók tudják-e hatékonyan használni ezeket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo