ügyfelek cikkek


Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?

Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok? 

Magasfokú digitalizáltság, a társadalmi ügyek iránti fogékonyság és a fogyasztói hűség elnyerését mindennél előbbre soroló vállalati kultúra – az idei KPMG Global Customer Experience Excellence kutatás szerint ezek jellemzik a sikeres vállalatok fogyasztói elégedettség stratégiáját. Az egyszerű, gyors, de empatikus kiszolgálás alap, de nem árt szem előtt tartani azt sem, hogy a vásárlók csaknem kétharmada hajlandó többet fizetni egy tisztességesnek, felelősségteljesnek érzett vállalatnak.
A  kkv-knak is úgy kell gondolkodniuk, mint a nagyvállalatoknak, ha meg akarják tartani az ügyfeleiket

A kkv-knak is úgy kell gondolkodniuk, mint a nagyvállalatoknak, ha meg akarják tartani az ügyfeleiket 

A vásárlóknak ma már nem elég a jó termék vagy szolgáltatás, élményt is akarnak. A pozitív vagy negatív ügyfélélmény hatása pedig messze túlmutat egyetlen vásárláson. Az ügyfelek egy rossz tapasztalat után elfordulhatnak a cégtől, néhány kellemetlen ügyfélélmény pedig a vevőkör akár 60 százalékának elvesztését is okozhatja – derül ki egy friss felméréséből.
Bíróságon fojtogatják egymást a konkurensek

Bíróságon fojtogatják egymást a konkurensek 

Az egyik óriás kereskedő-portál perli a másikat: az eBay azzal vádolja az Amazont, hogy szervezetten és illegálisan próbálta elhódítani legjobb ügyfeleit, nemcsak az Egyesült Államokban, hanem Európában és a Távol-Keleten is.
Az ügyfelek még kimaradnak a 4.0-ból

Az ügyfelek még kimaradnak a 4.0-ból 

Az Oracle legújabb kutatása szerint a gyártócégek még nem használják az Ipar 4.0 működési elveit az ügyfelek, beszállítók vagy forgalmazók eléréséhez, inkább a belső folyamatokra koncentrálnak.
Az alkalmazottak fontosabbak mint az ügyfelek

Az alkalmazottak fontosabbak mint az ügyfelek 

A vállalatok többsége idén nagyobb figyelmet kíván fordítani alkalmazottaira, mint korábban. Felmérések szerint erre a jogszabályok, a tehetségek megtalálása és a kiberbűnözés kényszeríti a cégvezetőket. 
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Költségkímélés

Nagyon megy a nyugdíj- és az egészségpénztáraknak

Nagyon megy a nyugdíj- és az egészségpénztáraknak 

A harmadik negyedévben sem állt meg az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári befizetések növekedése.

Adózás

Ravasz áfacsalók buktak – így tüntettek el több mint 1 milliárd forintot

Ravasz áfacsalók buktak – így tüntettek el több mint 1 milliárd forintot  

Autóversenyzők és mintegy félszáz társuk ellen indult büntetőeljárás 1,2 milliárd forintos adóhiány miatt.

Jogi kisokos

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását 

Minap meghozott jogegységi határozatában a Kúria döntött arról, hogy egy közigazgatási pert indító személy meddig változtathatja meg a keresetét.

Cégblog

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Gazdaság

Jó munkáltató akar lenni? Erre van igazán szüksége a magyar dolgozóknak

Jó munkáltató akar lenni? Erre van igazán szüksége a magyar dolgozóknak  

Egy bizonytalan gazdasági környezetben a stabilitás és kiszámíthatóság iránti igény került előtérbe.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo