ügyfelek cikkek
Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?
Magasfokú digitalizáltság, a társadalmi ügyek iránti fogékonyság és a fogyasztói hűség elnyerését mindennél előbbre soroló vállalati kultúra – az idei KPMG Global Customer Experience Excellence kutatás szerint ezek jellemzik a sikeres vállalatok fogyasztói elégedettség stratégiáját. Az egyszerű, gyors, de empatikus kiszolgálás alap, de nem árt szem előtt tartani azt sem, hogy a vásárlók csaknem kétharmada hajlandó többet fizetni egy tisztességesnek, felelősségteljesnek érzett vállalatnak.
A kkv-knak is úgy kell gondolkodniuk, mint a nagyvállalatoknak, ha meg akarják tartani az ügyfeleiket
A vásárlóknak ma már nem elég a jó termék vagy szolgáltatás, élményt is akarnak. A pozitív vagy negatív ügyfélélmény hatása pedig messze túlmutat egyetlen vásárláson. Az ügyfelek egy rossz tapasztalat után elfordulhatnak a cégtől, néhány kellemetlen ügyfélélmény pedig a vevőkör akár 60 százalékának elvesztését is okozhatja – derül ki egy friss felméréséből.
Bíróságon fojtogatják egymást a konkurensek
Az egyik óriás kereskedő-portál perli a másikat: az eBay azzal vádolja az Amazont, hogy szervezetten és illegálisan próbálta elhódítani legjobb ügyfeleit, nemcsak az Egyesült Államokban, hanem Európában és a Távol-Keleten is.
Az ügyfelek még kimaradnak a 4.0-ból
Az Oracle legújabb kutatása szerint a gyártócégek még nem használják az Ipar 4.0 működési elveit az ügyfelek, beszállítók vagy forgalmazók eléréséhez, inkább a belső folyamatokra koncentrálnak.
Az alkalmazottak fontosabbak mint az ügyfelek
A vállalatok többsége idén nagyobb figyelmet kíván fordítani alkalmazottaira, mint korábban. Felmérések szerint erre a jogszabályok, a tehetségek megtalálása és a kiberbűnözés kényszeríti a cégvezetőket.