ügyfelek cikkek
![Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?](https://piacesprofit.hu/i/4/c/f/7/8/7/8/2/7/8/e/2/9/b/5/f/b/5/6/d/hogyan-hangolodnak-ugyfeleikre-a-sikeres-vallalatok_md.jpg)
Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?
Magasfokú digitalizáltság, a társadalmi ügyek iránti fogékonyság és a fogyasztói hűség elnyerését mindennél előbbre soroló vállalati kultúra – az idei KPMG Global Customer Experience Excellence kutatás szerint ezek jellemzik a sikeres vállalatok fogyasztói elégedettség stratégiáját. Az egyszerű, gyors, de empatikus kiszolgálás alap, de nem árt szem előtt tartani azt sem, hogy a vásárlók csaknem kétharmada hajlandó többet fizetni egy tisztességesnek, felelősségteljesnek érzett vállalatnak.
![A kkv-knak is úgy kell gondolkodniuk, mint a nagyvállalatoknak, ha meg akarják tartani az ügyfeleiket](https://piacesprofit.hu/i/2/6/c/4/b/5/d/2/c/3/c/1/3/2/3/6/e/5/e/3/a-kkv-knak-is-ugy-kell-gondolkodniuk-mint-a-nagyvallalatoknak-ha-meg-akarjak-tartani-az-ugyfeleiket_md.jpg)
A kkv-knak is úgy kell gondolkodniuk, mint a nagyvállalatoknak, ha meg akarják tartani az ügyfeleiket
A vásárlóknak ma már nem elég a jó termék vagy szolgáltatás, élményt is akarnak. A pozitív vagy negatív ügyfélélmény hatása pedig messze túlmutat egyetlen vásárláson. Az ügyfelek egy rossz tapasztalat után elfordulhatnak a cégtől, néhány kellemetlen ügyfélélmény pedig a vevőkör akár 60 százalékának elvesztését is okozhatja – derül ki egy friss felméréséből.
![Bíróságon fojtogatják egymást a konkurensek](https://piacesprofit.hu/i/3/0/8/a/0/3/a/5/8/3/6/b/d/d/3/f/9/4/b/2/birosagon-fojtogatjak-egymast-a-konkurensek_md.jpg)
Bíróságon fojtogatják egymást a konkurensek
Az egyik óriás kereskedő-portál perli a másikat: az eBay azzal vádolja az Amazont, hogy szervezetten és illegálisan próbálta elhódítani legjobb ügyfeleit, nemcsak az Egyesült Államokban, hanem Európában és a Távol-Keleten is.
![Az ügyfelek még kimaradnak a 4.0-ból](https://piacesprofit.hu/i/0/4/8/9/d/0/b/e/6/6/b/4/7/3/d/3/8/9/5/6/az-ugyfelek-meg-kimaradnak-a-40-bol_md.jpg)
Az ügyfelek még kimaradnak a 4.0-ból
Az Oracle legújabb kutatása szerint a gyártócégek még nem használják az Ipar 4.0 működési elveit az ügyfelek, beszállítók vagy forgalmazók eléréséhez, inkább a belső folyamatokra koncentrálnak.
![Az alkalmazottak fontosabbak mint az ügyfelek](https://piacesprofit.hu/i/9/0/c/c/0/3/c/2/2/5/a/8/1/6/d/6/7/1/5/8/az-alkalmazottak-fontosabbak-mint-az-ugyfelek_md.jpg)
Az alkalmazottak fontosabbak mint az ügyfelek
A vállalatok többsége idén nagyobb figyelmet kíván fordítani alkalmazottaira, mint korábban. Felmérések szerint erre a jogszabályok, a tehetségek megtalálása és a kiberbűnözés kényszeríti a cégvezetőket.