A lengyel központú Green Factory stratégiai akvizíció keretében megvásárolta az Eisberg magyarországi és romániai leányvállalatait. A tranzakció egyértelműen a Green Factory hosszú távú céljait szolgálja: a cégcsoport vezető szereplővé kíván válni a friss feldolgozott zöldségek piacán Közép- és Kelet-Európában.
A Green Factory a régió egyik legismertebb élelmiszergyártója a friss zöldségek, saláták feldolgozása és ehhez kapcsolódó kényelmi termékek (pl. salátatálak) gyártása területén. Ismert márkái – többek között a Fit&Easy és a Primavega – révén a cég Lengyelországban, Ukrajnában, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, a balti államokban és Németországban is a piac meghatározó szereplője. A vállalat többek között a McDonald’s stratégiai partnere, valamint a régió összes jelentős kiskereskedelmi és HoReCa láncának beszállítója.
Fotó: Green Holding
Az Eisberg több mint három évtizedes magyarországi jelenléte során a magyar piac kategóriateremtő márkájává vált az előre csomagolt saláták és salátakeverékek területén.
“A mostani felvásárlással az Eisberg hazai és romániai csapata egy, a régióra nagy hangsúlyt helyező, nemzetközi cégcsoport tagjaként folytatja működését. Egyértelmű cél lesz mostantól, hogy a régió piacvezető salátás cégévé váljunk, ami viszont nem változik, az az elkötelezettségünk a minőség, a frissesség és a felelős táplálkozás iránt” – emelte ki Pál Gyula, az Eisberg Hungary Kft. ügyvezetője.