Az alkalmazottak fontosabbak mint az ügyfelek

A vállalatok többsége idén nagyobb figyelmet kíván fordítani alkalmazottaira, mint korábban. Felmérések szerint erre a jogszabályok, a tehetségek megtalálása és a kiberbűnözés kényszeríti a cégvezetőket. 

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

 

A Worldcom Confidence Index szerint az alkalmazottakra fordított figyelem megugrása reakció lehet arra az önbizalomhiányra, amelyet a vezetők a tehetségek bevonzásához és megtartásához szükséges képességükkel kapcsolatban éreznek.

Az alkalmazottak kulcsfontosságú szerepet töltenek be a szabályozásoknak és az elengedhetetlen kibervédelmi gyakorlatoknak való megfelelésben. A jelentés megállapításai ezért egyértelműen azt mutatják, hogy a cégvezetők a siker nélkülözhetetlen alkotóelemeiként tekintenek az alkalmazottakra. 

Kép:Freestock

A nemzetközi kutatásban a közép-kelet-európai régió és azon belül Magyarország is kivette a részét, innen is szép számmal érkeztek válaszok. Ez azt jelenti, hogy számos egyéb globálisnak mondott felméréssel ellentétben a Worldcom Confidence Index megállapításai nálunk is érvényesek” – mondta R. Nagy András, a Worldcom EMEA régiójának elnöke.

„Az adatokat vizsgálva számos érdekes ellentmondásra és logikai csavarra lehetünk figyelmesek, amelyek komoly gondot jelenthetnek a vállalatok számára. Például

Munkaerő: kincs, ami nincs
Egészen új helyzet állt elő a magyar munkaerőpiacon. Már nemcsak a hiányszakmákban, hanem minden szektorban kevés a dolgozó. A legnagyobb veszélyben mégis a kkv-k vannak.
a cégvezetők nagyon magabiztosak abban, hogy elégedetté tudják tenni a vevőiket. Viszont a jelentésből az olvasható ki, hogy a szervezetek azzal küzdenek, hogy képesek legyenek megtartani a legnagyobb tehetségeket. Hogyan lehet így fenntartani a jó vevőélményt? A feltérképezett problémák következményeként az alkalmazottak soha nem tapasztalt mértékben kerülnek a globális üzleti világ középpontjába. Ezért gondoljuk azt, hogy 2018 az alkalmazottak éve” lesz” -  egészítette ki Todd Lynch, a Worldcom ügyvezető igazgatója. 

 A 2018-as Confidence Index legfontosabb megállapításai:

• A kiberbűnözéssel kapcsolatos aggodalmak Összességében az üzleti vezetők abban bíznak legkevésbé, hogy képesek megvédeni a vállalatokat a kiberbűnözéstől. Más régiókkal összehasonlítva az amerikai vállalatok 50%-kal nagyobb arányban tartják a kiberbűnözést a legnagyobb fenyegetésnek. • Magabiztos Amerika Az amerikai székhelyű vállalatok vezetik a Confidence Index listáját, átlagosan 34,9 ponttal a maximális 100-ból. Ez majdnem 9 ponttal több, mint az összesített átlag és mintegy háromszorosa az átlag Japán bizalmi értéknek. • Hezitáló Ázsia Az ázsiai székhelyű vállalatok a lista sereghajtói, átlagos Confidence Index pontszámuk 19,1. • Generációs rés Minél idősebb egy üzleti vezető, annál kevésbé bízik abban, hogy képes bevonzani és megtartani a tehetségeket. • A márka ereje A nagyobb szervezetekhez képest 71%-kal több kisebb cég gondolja úgy, hogy a munkaadói márkájuk minőségéből fakadó, a tehetségek bevonzását elősegítő képességük fogja legjobban befolyásolni az üzleti sikereiket 2018-ban. • Bizonytalan jövő Majdnem minden 12. üzleti vezető látja úgy, hogy a globális instabilitás és a potenciális háborúk jelentik a legnagyobb veszélyt üzleti terveik elérésében. • Pozitív politika Az amerikai vállalatok több mint kétszer akkora arányban (28%), míg az EMEA térség vállalatai csak 13%-ban gondolják úgy, hogy a politikai vezetők kommunikációs stílusa pozitív hatással van a növekedési potenciáljukba vetett hitükre.

A jelentés a témakörök elemzésével zárul, és kulcsfontosságú javaslatokat tartalmaz, amelyek megvalósításával az üzleti vezetők nagyobb eséllyel érhetnek el sikereket 2018-ban. 

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo