értékesítési tippek cikkek


5 költséghatékony értékesítés ösztönző tipp

5 költséghatékony értékesítés ösztönző tipp 

Egyebek közt azért is nehéz elindítani egy vállalkozást, mert miután kifejlesztünk egy terméket, a beruházás elviszi a pénzt a marketingtől és ez jelentősen megnehezíti az értékesítést. Így az ördögi kör be is zárult. De van néhány jól bevált költséghatékony tipp, amivel növelhetjük eladásainkat.
Három súlyos baki értékesítésnél

Három súlyos baki értékesítésnél 

Köztudott, hogy illetlenség hangosan nevetni, túl erős sminkben megjelenni egy tárgyaláson vagy, nem a partner szemébe nézni, miközben hozzánk beszél. De legalább ennyire fontos, hogy mit és hogyan kommunikálunk az ügyféllel. Íme 3 tanács, mire ügyeljünk, ha nem szeretnénk, hogy kudarcba fulladjon egy tárgyalás.
Eladni kell, nem rátukmálni

Eladni kell, nem rátukmálni 

Ők hozzák a bevételt. Mindig van üres állás számukra, ám igazán jól csak kevesen művelik a szakmát. Az álláskeresők fele nem is alkalmas erre. Ennek ellenére sok cég alapos szűrés nélkül ad esélyt az értékesőknek.
Nem ciki eladni!

Nem ciki eladni! 

Sajnos ma Magyarországon szinte ciki értékesítőként feltűnni valahol. Pedig bárhogy csűrjük-csavarjuk, a cégek eladásból élnek. Ha ez a hozzáállás megváltozna, sokkal sikeresebbek lennének a hazai cégek. Sikeres mentor ad tanácsot!
Játékra fel! De komolyan

Játékra fel! De komolyan 

Ma az emberek az élet minden területén élményekre vágynak. Termékek helyett élményt vesznek, és úgy szeretnek dolgozni, ha motiváltak a munkájukban. Ahhoz, hogy vásároljanak, vagy lelkesen dolgozzanak, meg kell értenünk, hogyan adhatjuk meg nekik ezt az élményt.
Ön webáruház-tulajdonos? Így csinálhat kedvet a vásárláshoz!

Ön webáruház-tulajdonos? Így csinálhat kedvet a vásárláshoz! 

Divatos manapság webáruház-tulajdonosnak lenni, de ritkaság a jó webshop, amelyikben szívesen vásárol a felhasználó. Mitől függ, hogy a webáruházunkba látogató, rögtön továbbáll, szörföl egy kicsit az oldalon, rákattint a termékekre vagy vesz is valamit? Íme néhány tanács, hogyan csinálhatunk kedvet a vásárláshoz.
5 konverziónövelő tipp webshopoknak

5 konverziónövelő tipp webshopoknak 

Van az úgynevezett három másodperces teszt: képzeljük magunkat a vevő helyébe, és nézzünk rá a webshopunkra. Kiderül három másodperc alatt, hogy mit árulunk? Odaadnánk a saját hitelkártyánkat ismeretlenül az oldal alapján? Ha őszintén bármelyik kérdésre nemmel válaszolunk, van teendőnk.
Nyolc fontos teendő, mielőtt polcra kerül a termék

Nyolc fontos teendő, mielőtt polcra kerül a termék 

Sokáig tartott, de úgy érzi, végre sikerült kifejlesztenie egy igazi újdonságot az piacon. Tesztelték már a barátai, ismerősei, elkészültek a végleges marketingtervek, folynak a tárgyalások az áruházak beszerzési igazgatóival. Íme 8 tanács, hogy a termékét megvásárolják, és a költségei ne vigyék el a hasznot.
A fizikai közelség növeli az eladást

A fizikai közelség növeli az eladást 

Az exportáló vállalatok világszerte nagyobb arányban értek el bevétel- és profitnövekedést, mint a kizárólag belföldre fókuszáló cégek – áll egy friss felmérésben. Ám az igazi sikert az éri el, aki leányvállalatot vagy telephelyet hoz létre a célországban.
Itt veszíthetjük el a már biztos vevőt!

Itt veszíthetjük el a már biztos vevőt! 

A webkereskedelem legfontosabb része a fizetési folyamat: végül is itt költik el a pénzüket az addig csak reménybeli vásárlók. A fizetési lehetőségek átgondolására azonban sok webáruház-tulajdonos nem fordít kellő figyelmet.

Mitől függ a siker potenciál? 

Azok akarnak igazán sikeresek lenni, akiket valódi motiváció, elfogadott célok hajtanak. Az, akinek már elfogyott a motivációja, elfogyott az ambíciója is, és nem sok erőfeszítést hajlandó tenni akkor sem, ha az nagy sikerrel kecsegtetne. Ez bizony rossz hír egy vezető számára, mert a csapat sikere nagyban függ a csapattagok siker potenciáljától.

A sikeres értékesítés 4 lépcsője 

Az értékesítés folyamat, melynek minden egyes eleme fontos ahhoz, hogy végül sikeres legyen az eladás. Szalai Károly - értékesítési és marketing szakértőnk - segít lépésről lépésre!

Ez tényleg elad: haszonérvelés 

Alapvető (lenne), hogy egy értékesítő ismerje a terméket, amit árul. De ez csak az első lépés. A sikeres eladáshoz a fogyasztó szemszögéből kell látnunk a dolgokat. Értékesítési és marketing szakértőnk, Szalai Károly bevezet a haszonérvelés rejtelmeibe.

Mitől jó egy eladó? 

Az internet korában a vásárlók már maguk tudnak információt szerezni a termékekről és összehasonlítani azokat. A hatalmas árudömpingben viszont a személyes eladás fontossága egyre jobban növekszik. Nagy feladat hárul az eladókra. Értékesítési és marketing szakértőnk, Szalai Károly segít, mit kell tudniuk az eredményességhez.

Leküzdhető az értékesítők "mumusa" 

Az értékesítők egyik legnagyobb mumusa az időpont egyeztetés. Pedig az értékesítés mennyiségi munka – vagyis több időpont, nagyobb siker. Szakértőnk segít!

Hallgatni arany! 

A beszédkészség egy üzletember, vagy cégvezető egyik legfontosabb kompetenciája. A képesség, hogy megragadja a hallgatósága figyelmét nélkülözhetetlen az üzleti életben. Sokkal kevesebb hangsúlyt kap azonban a hallgatás művészete, pedig éppolyan fontos, mint a szónoki fordulatok és a jó előadásmód.

Mit kell tudnunk a kreatív értékesítési technikákról? 

Árengedmény, kupon, vásárlói közösségek,"Ingyenbiznisz"? Tudjon meg többet a válságban is működő kreatív értékesítési technikákról a BKIK és a Piac & Profit közös rendezvényén!

Krumpli a puskacsőben, avagy 3 elakadás a sales-ben 

Nemrég valaki arról panaszkodott, hiába végzett el néhány kiemelt munkatársa sales-tréninget, az eladásaikon csak nem látszik a változás. Sikeresek a hideghívásaik, bejutnak a cégekhez, majd a termékbemutató végén elakad a folyamat: eladás nem történik. A gyanú beigazolódott: stratégiai problémák is húzódtak a háttérben, így hiába volt erős és felkészült a sales, eredményesen „lőni” nem tudott. Íme 3 szempont szakértőnktől, hogy Ön ne járjon így.

Megszólítsam a betérő vevőt, vagy hagyjam nézelődni? 

A legnagyobb feladat minden kereskedőnek becsalogatni a potenciális vásárlók tömegét, majd elérni, hogy vásároljanak is! Mennyi múlik az eladókon? Hogyan viselkedjenek? Megszólítsanak minden betérő vásárlót, vagy „csak” álljanak rendelkezésre, és várják meg, amíg a vásárló kezdeményez? Személyes meglátásom alapján – „ahány ház, annyi szokás” –, minden kereskedőnek megvan a saját „tuti” módszere.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók?

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók? 

Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.
Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen

Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen 

Miközben a kamatok világszerte egyre alacsonyabbak, és a forint is veszít értékéből, idén is rekordokat döntögettek a tőzsdeindexek és a nemesfémek.
Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó

Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó 

Az öngondoskodás egy újabb szintje.

Adózás

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának 

A kormány újraélesztené az Egyesült Államok által korábban felmondott kettős adóztatás tilalmáról szóló egyezményt.

Cégblog

Félrevezették a befektetőket, bírságolt az MNB

Félrevezették a befektetőket, bírságolt az MNB  

Az MNB 250 millió forint piacfelügyeleti bírságot szabott ki a Banus Port Zrt.-re.

Klímablog

Ráharaptak a cégek az elektromos autókra

Ráharaptak a cégek az elektromos autókra  

4200 cég igényelt forrást összesen 5005 tisztán elektromos hajtású személygépkocsi, kisteherautó vagy kisbusz beszerzéséhez.

Infokom

Nem kell félni a mesterséges intelligenciától?

Nem kell félni a mesterséges intelligenciától? 

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia munkahelyi hatását.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo