Coca Cola cikkek
Maró anyag miatt kórházba kerültek emberek - visszavonta két termékét a Coca-Cola forgalmazója Horvátországban
Hat ember került kórházba, miután ivott ezekből a szénsavas üdítőkből.
Hiába lett drágább, döntik magukba az emberek a Coca-Colát
A vártnál magasabb második negyedéves bevételről és nyereségről számolt be szerdán a Coca-Cola amerikai üdítőitalgyártó vállalat.
Robotok jelentek meg a Coca-Cola dunaharaszti gyárában
A Coca-Cola HBC Magyarország több mint 750 millió forintból fejlesztette logisztikai folyamatait dunaharaszti gyártóbázisán.
A magyar kávépiacon terjeszkedik a Coca-Cola
Növelné magyarországi kávépiaci részesedését a Coca-Cola HBC, amely új kávémárka, a Caffé Vergnano forgalmazásába kezdett.
Két év alatt majd 20 milliárd forintot fektetett be a Coca-Cola a magyar ásványvízbe
Idén öt százalékkal több ásványvíz gyártását tervezi a Coca-Cola HBC Magyarország.
Jön az orosz kóla, brutális lesz
A Pepsi és a Coca-Cola kivonulása után keletkező űrt egy helyi cég próbálja betölteni a 9 milliárd dolláros orosz üdítőital-piacon. A Csernogolovka nevű cég jelentősen növelte kapacitásait idén, és pár éven belül 50 százalékra tornázná fel piaci részesedését - közölte a Reuters a cég ügyvezetőjére hivatkozva.
Változtat a magyar Coca-Cola
Az újítással kevesebb műanyagot használnak fel.
2040-re új világ jön a nagy kólagyártónál
Vállalást tett a Coca-Cola HBC AG, hogy 2040-ig a teljes értéklánca karbonsemlegessé válik.
Új terméket dob piacra Magyarországon a Coca
Új termék a láthatáron! A Coca-Cola Magyarország, a vállalat történetében először, a Coca-Cola termékcsaládja részeként energiaitalt dobott piacra. 2019. március 28-án jelentette be a Coca-Cola Magyarország, hogy bővíti portfólióját a Coca-Cola Energy bevezetésével.
Új ügyvezető érkezik a magyar Coca-Cola élére
Miután 5 éven át ügyvezetőként irányította a Coca-Cola HBC Magyarország Kft-t, Minas Agelidis új megbízást kapott: a vállalatcsoport irányítótestületének tagjaként ő lesz 2019. április 1-től a Magyarországot is magába foglaló közép- és észak-európai régió igazgatója a Coca-Cola Hellenic Csoporton belül.
Műanyagszemét: ezek a legismertebb márkák a tengerben
Műanyagszemetünk már több száz kilométerre a lakott területektől is megtalálható: ott van a bálnák gyomrában, sőt az Északi-sark jegében is találtak már plasztikot. A Greenpeace 239 tisztítóakcióban szedett össze hulladékot, ez alapján állapította meg, melyik a leggyakrabban előforduló brand az óceánokban.
A Coca-Cola levegőből kivont szén-dioxidot rak az ásványvízbe
A szén-dioxid nemcsak környezetszennyező, üvegházhatású gáz, hanem a termelésben használható erőforrás is, hiszen beépíthető termékekbe. A felhasználási módoknak csak egyike a szénsavas ásványvízbe juttatása. Dolgoznak már be CO2-t matracokba és téglákba is.
Miért kell a Costa a Coca-Colának?
Az eddigi hűsítő italai mellett a forró italok piacára is belépne a Coca-Cola amerikai üdítőitalgyártó, a cég bejelentette, hogy 5,1 milliárd dollárért felvásárolja a brit Costa Caffe-t, ezzel szélesítve eddigi termékkörét.
Fordulópont az újrahasznosításban
Ahogy az üzleti szektor igyekszik egyre több fogyasztót rávezetni a körforgásos gazdaságban való részvételre, motiváció gyanánt gyakoribbá válnak az ajándékok és a kedvezmények. Elértük a fordulópontot: a Coca-Cola értékesebb ajándékot ad az italospalackot visszaszolgáltató vásárlóknak, mint amennyibe a megvásárolt termék került.
Nyolc országba jut el a zalaszentgróti okosvíz
Ismét bővítette gyártókapacitását a Coca-Cola HBC Magyarország: mintegy 1,8 milliárd forintos beruházással egy teljesen új, innovatív prémium termék, az okosvíz palackozását indította el a cég. Az egyedülálló, felhők által inspirált technológiával előállított GLACEAU smartwater első körben Magyarországon kívül nyolc ország piacaira jut el Zalaszentgrótról.
Az etikus küldetéstudat segít a cég teljesítményének növelésében
Az alapdilemma ez: a profitnövelés szerepel az első számú célként, vagy a fogyasztók és a társadalom? Shareholder- vagy a stakeholder-szemlélet? A cégvezetők többsége főleg az előbbit kommunikálja, még akkor is, ha az utóbbit is fontosnak tartja.
Inaktív fiatalokat készítenek fel álláskeresésre és vállalkozásra
Több mint 400, főként vidéken élő fiatalnak tartanak üzleti, álláskeresést segítő képzést civil szervezetek a Coca Cola az #énjövőm nevű oktatási programja keretében.
Semmi izgalom, legfeljebb nem veszünk Nestlét
Nagy nyugat-európai hipermarketek polcairól eltűnik sok Nestlé-termék. Az áruházláncok jobb feltételeket akarnak kiharcolni a világ legnagyobb élelmiszergyártójától.