Nyolc országba jut el a zalaszentgróti okosvíz

Ismét bővítette gyártókapacitását a Coca-Cola HBC Magyarország: mintegy 1,8 milliárd forintos beruházással egy teljesen új, innovatív prémium termék, az okosvíz palackozását indította el a cég. Az egyedülálló, felhők által inspirált technológiával előállított GLACEAU smartwater első körben Magyarországon kívül nyolc ország piacaira jut el Zalaszentgrótról.

Közép-Európában egyedülálló beruházást hajtott végre a Coca-Cola HBC Magyarország: a cég egy teljesen új, innovatív prémium termék, az okosvíz palackozását indította el egy 1,8 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően. A GLACEAU smartwater alapanyaga a cég zalaszentgróti palackozójának ásványvize, amelyből egy felhőképződést utánzó gyártási folyamat során jön létre a különlegesen tiszta és friss ízű, hozzáadott elektrolitokat tartalmazó ital. Az okosvíz előállításához szükséges technológiát Európában eddig csak Nagy-Britanniában és Hollandiában alkalmazták.

„A Coca-Cola HBC Magyarország fejlesztése kiemelt jelentőségű a magyar élelmiszeripar számára, hiszen a zalaszentgróti üzem az első olyan gyártóegység Közép-Európában, ahol ezt az egyedülálló technológiát alkalmazza a legismertebb üdítőital márka” – hangsúlyozta Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.
Első körben Olaszország, Ausztria, Oroszország, Csehország, Szlovákia, Szerbia, Horvátország és Írország boltjaiba jut majd el a Magyarországon előállított GLACEAU smartwater. Hazánk legnagyobb üdítőital-gyártója az elkövetkező években további bővüléssel és éves szinten százmillió palack okosvíz előállításával számol.

„A most elkészült innovatív beruházás tovább erősíti cégcsoportunkon belüli közép-európai gyártóközpont szerepünket, ami stratégiai célunk” – mondta Minas Agelidis, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezetője. Hozzátette: a smartwater a világszerte dinamikusan bővülő víz piac egyik különleges terméke, amely az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában már az első számú prémium márkává nőtte ki magát.

Az elmúlt évek folyamatos kapacitásbővítése eredményeként a Coca-Cola HBC Magyarország exporttevékenysége megháromszorozódott, a cég ma már Európa 26 országába szállít üdítőitalokat, gyümölcsleveket és ásványvizeket. A folyamatosan bővülő export miatt a vállalat 2017-ben megépítette Magyarország legnagyobb élelmiszeripari raktárát, 2018-ban pedig egy újabb, 13 hektáros ingatlant vásárolt meg dunaharaszti központja mellett, amelyen a Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöhet létre. A vállalat a termékei előállításához szükséges alapanyagok közel kétharmadát Magyarországról szerzi be, így biztosítva exportpiacot a hazai vállalkozásoknak.

 

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában 

A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.
Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo