Nyolc országba jut el a zalaszentgróti okosvíz

Ismét bővítette gyártókapacitását a Coca-Cola HBC Magyarország: mintegy 1,8 milliárd forintos beruházással egy teljesen új, innovatív prémium termék, az okosvíz palackozását indította el a cég. Az egyedülálló, felhők által inspirált technológiával előállított GLACEAU smartwater első körben Magyarországon kívül nyolc ország piacaira jut el Zalaszentgrótról.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Közép-Európában egyedülálló beruházást hajtott végre a Coca-Cola HBC Magyarország: a cég egy teljesen új, innovatív prémium termék, az okosvíz palackozását indította el egy 1,8 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően. A GLACEAU smartwater alapanyaga a cég zalaszentgróti palackozójának ásványvize, amelyből egy felhőképződést utánzó gyártási folyamat során jön létre a különlegesen tiszta és friss ízű, hozzáadott elektrolitokat tartalmazó ital. Az okosvíz előállításához szükséges technológiát Európában eddig csak Nagy-Britanniában és Hollandiában alkalmazták.

„A Coca-Cola HBC Magyarország fejlesztése kiemelt jelentőségű a magyar élelmiszeripar számára, hiszen a zalaszentgróti üzem az első olyan gyártóegység Közép-Európában, ahol ezt az egyedülálló technológiát alkalmazza a legismertebb üdítőital márka” – hangsúlyozta Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.
Első körben Olaszország, Ausztria, Oroszország, Csehország, Szlovákia, Szerbia, Horvátország és Írország boltjaiba jut majd el a Magyarországon előállított GLACEAU smartwater. Hazánk legnagyobb üdítőital-gyártója az elkövetkező években további bővüléssel és éves szinten százmillió palack okosvíz előállításával számol.

„A most elkészült innovatív beruházás tovább erősíti cégcsoportunkon belüli közép-európai gyártóközpont szerepünket, ami stratégiai célunk” – mondta Minas Agelidis, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezetője. Hozzátette: a smartwater a világszerte dinamikusan bővülő víz piac egyik különleges terméke, amely az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában már az első számú prémium márkává nőtte ki magát.

Az elmúlt évek folyamatos kapacitásbővítése eredményeként a Coca-Cola HBC Magyarország exporttevékenysége megháromszorozódott, a cég ma már Európa 26 országába szállít üdítőitalokat, gyümölcsleveket és ásványvizeket. A folyamatosan bővülő export miatt a vállalat 2017-ben megépítette Magyarország legnagyobb élelmiszeripari raktárát, 2018-ban pedig egy újabb, 13 hektáros ingatlant vásárolt meg dunaharaszti központja mellett, amelyen a Coca-Cola HBC cégcsoport legnagyobb közép-európai gyártóbázisa jöhet létre. A vállalat a termékei előállításához szükséges alapanyagok közel kétharmadát Magyarországról szerzi be, így biztosítva exportpiacot a hazai vállalkozásoknak.

 

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo