Új terméket dob piacra Magyarországon a Coca

Új termék a láthatáron! A Coca-Cola Magyarország, a vállalat történetében először, a Coca-Cola termékcsaládja részeként energiaitalt dobott piacra. 2019. március 28-án jelentette be a Coca-Cola Magyarország, hogy bővíti portfólióját a Coca-Cola Energy bevezetésével.

Még az idei év folyamán a Coca-Cola Company további piacokra is tervezi a Coca-Cola Energy beveze-tését, elsősorban Európára fókuszálva.

A Coca-Cola ízvilágot, és a már jól ismert és szeretett életérzést kínálja a Coca-Cola Energy, mely természetes forrásból származó koffeint, guarana kivonatot és B-vitamint is tartalmaz, mindezt taurinmentesen. Emellett a termék cukor- és kalóriamentes változatban is elérhető lesz. A termékduó 250 milliliteres aluminiumdobozos kiszerelésben kerül a viszonteladók és élelmiszerüzletek polcaira április elején.

“A Coca-Cola Energy természetes forrásból származó összetevőket tartalmaz, és a Coca-Cola nagy-szerű és frissítő ízét hozza. E két ismertetőjegyet helyeztük fókuszba, így fejlesztettük ki a receptet és büszkék vagyunk rá, hogy a terméket a Coca-Cola márka részeként kínálhatjuk az embereknek. Fogyasztóinkat arra inspiráljuk, hogy próbálják ki ezt az új és különleges, aktív mindennapokhoz legjobban illő energiaitalt” - mondta el az új termékről Javier Meza, a szénsavas üdítőitalok üzle-tágának globális marketing vezetője.

A Coca-Cola Energy teljesen új vizuális megjelenítéssel és magával ragadó marketing kampánnyal vezeti be a termékét, amely idén áprilistól kapható Spanyolországban és Magyarországon.

Véleményvezér

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo