A magyar kávépiacon terjeszkedik a Coca-Cola

Növelné magyarországi kávépiaci részesedését a Coca-Cola HBC, amely új kávémárka, a Caffé Vergnano forgalmazásába kezdett.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Árok Gábor, a Coca-Cola HBC Magyarország kávéportfóliójának vezetője elmondta, a tervek szerint 2023 végére a Caffé Vergnano piaci részesedése 0,5 százalékot érhet el 200 százalékos éves volumen- és 220 százalékos árbevételnövekedés mellett; a Costa Caffee termékek piaci részesedése pedig a jelenlegi 2,3 százalékról 3,5 százalékra nőhet jövő év végére.

A 200 hazai vendéglátóhelyen kapható Caffé Vergnano értékesítésébe terveik szerint 2023 végéig további 300 éttermi-szállodai partnert vonnak be. Az együttműködésben a Coca-Cola az értékesítési hálózatát adja az olasz kávévállalat és kávémárka magyarországi megismertetéséhez, amellyel eddig 12 piacon jelentek meg, és további 8-9 országban kezdik forgalmazni jövőre.

Árok Gábor elmondta azt is, hogy csütörtökön megnyitották a budapesti Accademia Vergnanót, amely a márka szakmai képzési központjaként szolgál majd. Az 50 millió forintos beruházással elkészült akadémián 300 képzést terveznek 2023 végéig.

200 vendéglátóhelyen tervezik a Caffé Vergnano értékesítését (Fotó: Depositphotos)
200 vendéglátóhelyen tervezik a Caffé Vergnano értékesítését (Fotó: Depositphotos)

A Coca-Cola azt követően kezdte meg Magyarországon a prémium olasz kávétermékek kizárólagos forgalmazását, miután 2021 októberében 30 százalékos részesedést szerzett a márkatulajdonos Casa del Caffé Vergnano vállalatban.

Carolina Vergnano, a Casa del Caffé Vergnano vezérigazgatója elmondta: a cég családi tulajdonban lévő kávéipari vállalat, székhelye Santenában található. Hozzátette: a kiskereskedelemben és a szupermarketekben erőteljes piaci szerepre törekednek.

Az előrejelzések szerint a kávépiac a minőség irányába mozdul, az emberek tudni és ismerni akarják, mit fogyasztanak, a termék hol, és hogyan készült.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo