A magyar kávépiacon terjeszkedik a Coca-Cola

Növelné magyarországi kávépiaci részesedését a Coca-Cola HBC, amely új kávémárka, a Caffé Vergnano forgalmazásába kezdett.

Árok Gábor elmondta: a magyar kávépiac értéke 67 milliárd forint, és 8 százalékkal bővül évente. Az éves kávéfogyasztás 19 millió kilogramm ez 6 százalékkal csökkent egy év alatt, a piac átrendeződése miatt. A piac egyharmadát az őrölt kávék teszik ki. 2020-ban az egy főre jutó kávéfogyasztás 2,7 kilogramm volt, ami 2025-re 2,9 kilogrammra nő. A Coca-Cola által már eddig is értékesített Costa Coffee termékek forgalma 100 százalékkal nőtt, piaci részesedése 2,3 százalékot tesz ki . A márkának mintegy 700 vendéglátó partnere van, és ezer kisbolti vevőpartnere. Kutatásuk szerint a legnépszerűbb kávéital az eszpresszó a válaszadók 48 százaléka szerint. A fogyasztók 66 százalékának a legfontosabb a reggeli kávézás, 39 százalék napi 2-3 kávét fogyaszt, 76 százalékuk naponta issza.

(MTI) 
 

Véleményvezér

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo