Kávézási szokások cikkek


A magyar kávépiacon terjeszkedik a Coca-Cola

A magyar kávépiacon terjeszkedik a Coca-Cola  

Növelné magyarországi kávépiaci részesedését a Coca-Cola HBC, amely új kávémárka, a Caffé Vergnano forgalmazásába kezdett.
Kiderült, mennyit költenek kávézásra a magyarok

Kiderült, mennyit költenek kávézásra a magyarok 

Egy most közölt felmérés arra is rámutatott, a kávét fogyasztók márkahűek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Gazdaság

Munka és magánélet egyensúlya: mennyire lehetnek elégedettek a magyar dolgozók?

Munka és magánélet egyensúlya: mennyire lehetnek elégedettek a magyar dolgozók?  

A munka-magánélet egyensúlya globálisan egyre fontosabb tényezővé válik, amit a technológiai fejlődés és a digitalizáció is erősít.

Társadalom

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét  

Nem telhet el úgy egy nyár, hogy ne kerülne a politikai napirend frontvonalába a “luxizás”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo