Kilőtt a Coca-Cola

A Coca-Cola ismét erős negyedévet zárt, túlszárnyalva az elemzői várakozásokat. A vállalat 11,5 milliárd dolláros árbevételt ért el a várt 10,67 milliárd dollárral szemben, míg az egy részvényre jutó nyereség 0,55 dollár lett, meghaladva az előre jelzett 0,52 dollárt.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A növekedést az átlagosan 9 százalékos áremelés és a 2 százalékos eladott mennyiségi növekedés egyaránt hajtotta. Észak-Amerikában az eladott mennyiség 1 százalékkal, az árak pedig 12 százalékkal emelkedtek. 2025-re a cég 5-6 százalékos árbevétel növekedést és 2-3 százalékos nyereségnövekedést vár. Emellett a Coca-Cola visszaszerzi a Costco éttermek üdítőital-piacát a PepsiCo-tól, tovább erősítve piaci pozícióját.

Teljes pályás letámadásban a Coca-Cola
Teljes pályás letámadásban a Coca-Cola
Fotó: Pixabay
A jelentés hatására tőzsdenyitáskor a részvény árfolyama 4,5 százalék emelkedett. (Erstemarket)

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo