üdítőital cikkek

Kilőtt a Coca-Cola
Többet is, drágábban is.

A nagy cukorteszt, mennyi van az üdítőkben és az energiaitalokban
Bőven az ajánlott értékek felett fogyasztunk cukrot.

Eljárás indult az Aldi, a CBA, a Tesco és egyes COOP partnerek ellen
GVH: eljárás indult nagy élelmiszerláncok ellen, mert országszerte rögzíthették egyes üdítőitalok árait.

A Gazdasági Versenyhivatal rajtaütött a Kubu, Apenta, Topjoy és Nestea forgalmazóján
GVH: korlátozhatta a versenyt az egyik legnagyobb hazai üdítőgyártó.

Botrányt csinált a Nestlé közgyűlésén a Greenpeace a műanyagok miatt
A Coca Cola, a PepsiCo és a Nestlé a leggyakoribb márkák a tengerekben úszó műanyagszemétben. A zöld szervezet azért gyakorol nyomást a svájci élelmiszeripari világcégre, hogy ne használjon többé eldobható műanyag eszközöket és csomagolásokat.

Ital a weben, avagy az internet tömény oldala
Legyen szó tömény italokról, ásványvizekről vagy épp gyümölcslevekről, a weben csak úgy ömlik az információ. A SentiOne social listening & engagement ügynökség pedig összegyűjtötte az összes releváns publikus tartalmat az elmúlt hónapokból – feltérképezve az online világ legüdítőbb oldalát. Melyik whiskyről beszélgetünk a legtöbbet? Mit keres a tripadvisor a legnépszerűbb források között? Vagy épp melyik óra az energiaitalok online csúcspontja? Az adatok mesélnek.

Nem csak cukor lesz az üdítőkben
Az alkoholmentes italok átlagos cukor- és kalóriatartalma 2020 végére 50 százalékkal lesz kisebb a 2010-es értéknél a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség önkéntes vállalása szerint.