Céges facebook megjelenés cikkek


Letiltott Facebook hirdetési fiókok

Letiltott Facebook hirdetési fiókok 

Az autós- és álláshirdetések miatt tiltja le a leggyakrabban a Facebook a hirdetési fiókokat. Mi lehet ennek hátterében?
Hadüzenet a Facebook kalózoknak

Hadüzenet a Facebook kalózoknak 

Vajon mekkora kár ér egy céget, ha ellopják a Facebook üzleti oldalát? Mit lehet tenni, hogy megelőzzük és mit, ha már bekövetkezett a baj?
Fenntartható üzleti sikerek a közösségi médiában

Fenntartható üzleti sikerek a közösségi médiában 

Akár terméket szeretne eljuttatni leendő vevőjéhez egy üzleti vállalkozás, akár a megfelelő munkatársakat szeretné megtalálni és elkötelezni, a social felületek ma már számos stratégiai terv epicentrumában szerepelnek, nem véletlenül. A tartós siker azonban – ahogy a gazdasági élet számos más területén - itt sem alacsonyan csüngő egynyári gyümölcs.
A Messenger sem lesz már a régi

A Messenger sem lesz már a régi 

Fizetési lehetőség, megosztás és hirdetés érkezik a Messengerhez - számol be szakértőnk, Lévai Richard. Indulhat a fizetett feliratkozó gyűjtés ezen a platformon is!
Helló like, üdv reakciók!

Helló like, üdv reakciók! 

6 éve jelentek meg a like gombok a Facebook felületén kívül, akkor 24 óra alatt egymillió weboldalra telepítették az új funkciót. Most az újdonság a többi reakció gomb, aminek a cégek kommunikációjára lehet hatása. Szakértőnk segít, mit kezdjünk vele!
Helyére kerül végre a Facebook

Helyére kerül végre a Facebook 

Mostanra lecsengett a nagy hype a Facebook körül, a cégek egyre inkább a helyén kezelik ezt a megjelenési lehetőséget – derül ki az RG Stúdió friss kutatásából. Költeni már hajlandóak a vállalkozók, most az jönne, hogy mindenki megtalálja mi az, amibe tényleg érdemes invesztálnia.
Kire bízzuk a céges Facebook oldalt?

Kire bízzuk a céges Facebook oldalt? 

A közösségi média jelenlét fontosságát már belátja a legtöbb kisvállalkozás, ahogy azt is egyre többen felmérik, hogy a sikeres jelenléthez jobb lesz szakember segítségét kérni. De hogy találjuk meg a számunkra megfelelőt?
Így lesz könnyebb menedzselni a céges Facebookot

Így lesz könnyebb menedzselni a céges Facebookot 

Szinte már unalomig ismételgetjük, hogy a Facebook nagyszerű eszköz egy kisvállalkozás üzletmenetének támogatására. Mondani azonban könnyebb, mint megcsinálni. Pláne, hogy ha valóban ki akarjuk használni a Facebook előnyeit, számos feladatunk lesz vele kapcsolatban. Ezek elvégzésében viszont applikációk is segítenek.
Így ne vesszünk el a közösségi oldalak rengetegében

Így ne vesszünk el a közösségi oldalak rengetegében 

Számtalan közösségi oldal, online felület kínálgatja magát, hogy megjelentessük rajta üzeneteinket, kapcsolatot tartsunk rajongóinkkal, fogyasztóinkkal – vagyis láthatóvá váljunk. A bőség zavara fenyeget… 2015-ben, hogyan teremtsünk kapcsolatot és osszuk meg az üzenetet az új online világgal?
5+1 tipp az aggodalommentes vakációért

5+1 tipp az aggodalommentes vakációért 

Mindenkinek szüksége van a pihenésre, azonban a többi teendő mellett érdemes azt is végiggondolni, hogy mi történik majd a céges Facebook-oldalon a pihenés ideje alatt. Joanelli Tamás, a Be Social Kft. ügyvezetője ad tanácsokat kkv-k számára a nyaralás idejére.

Bevált Facebook-trükkök kisvállalkozásoknak 

Mindenhonnan azt hallani, hogy a Facebookon minden cégnek jelen kell lennie. De mibe érdemes tényleg energiát fektetni? Hogy lehetünk hatékonyabbak? A Piac&Profit KKV-Akadémiáján elhangzott hasznos tanácsokat gyűjtöttük össze.

Félreértik a Facebookot a cégek 

Használják, de nem értik igazán a Facebookot a közösségi kommunikációban érdekelt hazai kis- és középvállalkozások. Joanelli Tamás, a Be Social közösségi marketing cég ügyvezetője szerint Magyarországon egyértelműen a Facebook a legfontosabb közösségi oldal, de sok hibát követnek el használatával a vállalatok.

5 közösségi média trend, amit bűn lenne figyelmen kívül hagyni 

A céges közösségi oldalas jelenlét legnagyobb kihívása talán az, hogy folyamatosan meg kell felelnünk a legújabb trendeknek a hatékonyság érdekében. Mutatjuk az 5 legfrissebbet, amivel nem árt tisztában lenni.

Jó a facebook, csak nehogy nagyot bukjunk rajta 

A Facebook-ot körüllengő kkv-optimizmus elhamarkodott döntésekhez vezethet: egy-egy kampány során rengeteg technikai, jogi és adatvédelmi buktató is lehet, ami csúnya következményekkel járhat.

Lájkot vagy rajongót akarunk? 

Valószínűleg Mark Zuckerberg sem gondolta 2004-ben, a Facebook alapításakor, hogy közösségi portálja felhasználói egyszerű „mérőszámok” lesznek, és a lájkgyűjtés fontosabbá válik az elköteleződött, potenciális vásárlóknál. Vajon a konkurens vállalkozások versengése hol és mikor ér véget? Szakértőnk körbejárta a témát.

5+2 értéknövelő Facebook alkalmazás 

Mely alkalmazások kínálnak szórakoztató és egyedi tartalmakat, növelik Facebook oldala rajongótáborát és látogatottságát, esetleg az értékesítés volumenét? Szakértőnk összegyűjtötte azokat az alkalmazástípusokat, melyek növelhetik egy Facebook oldal értékét.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén

Akár 80 ezer forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén 

A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40 ezer forintján felül további 40 ezer forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál.
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport

A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport 

Közzétette éves jelentését a BioTechUSA-cégcsoport.

Költségkímélés

Hízott a bankok fetekelistája

Hízott a bankok fetekelistája 

Hosszú évek óta tartó rövidülés után márciusban nőni kezdett a KHR-ben nyilvántartott lakossági mulasztások száma.

Pénzszerzés

Vigyázat, zseniális szélhámos tűnt fel a lakossági szolgáltatás piacon, százezreket bukhat

Vigyázat, zseniális szélhámos tűnt fel a lakossági szolgáltatás piacon, százezreket bukhat 

Nagyon érdemes megnézni milyen szolgáltatót hívunk, ha elromlik valami az otthonunkban.

Adózás

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt

Retteghetnek a simlis cégek, belendül a NAV húsvét előtt  

Az adóellenőrök országszerte ellenőrzik a húsvéti ünnepkörhöz kapcsolódó termékek árusítóit az üzletekben, piacokon, kitelepüléseken és az online térben.

Jogi kisokos

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái

Vége a munkahelyi titkolózásnak: nemsokára megtudhatja, mennyit keresnek kollégái 

A cégeknek nyilvánossá kell tenniük az új pozícióikhoz tartozó fizetési információikat, a meglévő munkavállalóknak is nyilvánosnak kell majd lenniük.

Klímablog

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal?

Mi lesz a fosszilis energiahordozókkal? 

Gyorsuló ütemben növekednek a beruházások az energiaátmeneti eszközökbe – így látja a területen befektetők csaknem háromnegyede.

Infokom

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek

A legjobb befektetés, amit a cégek 2025-ben tehetnek 

A vállalatok részéről nem az a kérdés, hogy bevezessék-e a modern informatikai eszközöket, hanem az, hogy a munkavállalók tudják-e hatékonyan használni ezeket.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo