Piac&Profit cikkei


Piac&Profit cikkei

Biztosítás a családi otthonok több mint felére 

Nő a befektetéssel kombinált életbiztosítással és a magán balesetbiztosítással rendelkezők aránya.

Biztosítás a családi otthonok több mint felére 

Nő a befektetéssel kombinált életbiztosítással és a magán balesetbiztosítással rendelkezők aránya.

Koncentrálódik a napi fogyasztási cikkek kereskedelme: A boltok öt százalékára jut a forgalom 52 szá 

A hipermarketek tovább növelték részesedésüket a márkás élelmiszerek és háztartási vegyi áruk forgalmából.

Koncentrálódik a napi fogyasztási cikkek kereskedelme: A boltok öt százalékára jut a forgalom 52 szá 

A hipermarketek tovább növelték részesedésüket a márkás élelmiszerek és háztartási vegyi áruk forgalmából.

Országos ingatlanárkörkép 

 

Országos ingatlanárkörkép 

 

Ünnepi elektronika 

A színes tévé , a kazettás-magnó, a CD-lejátszó vagy a kamkorder megvásárlása s ajándékozása még ma is rendszerint karácsonyig várat magára, a családok zöme gyűjt és spórol rá, s ha már ennyire rákészült, megadja a módját. A szórakoztató-elektronika kereskedői is érzékelik ezt, hiszen az utolsó negyedévben érik el éves forgalmuk 40 százalékát, s decemberben eléri a 15-18 százalékot.

Ünnepi elektronika 

A színes tévé , a kazettás-magnó, a CD-lejátszó vagy a kamkorder megvásárlása s ajándékozása még ma is rendszerint karácsonyig várat magára, a családok zöme gyűjt és spórol rá, s ha már ennyire rákészült, megadja a módját. A szórakoztató-elektronika kereskedői is érzékelik ezt, hiszen az utolsó negyedévben érik el éves forgalmuk 40 százalékát, s decemberben eléri a 15-18 százalékot.

A jövő tele vízióval - Az interaktív média 

Veszélyes kihívás a hagyományos televíziózás számára az interaktivitásra épülő internet: a néző nem kénytelen többé egy befolyásolhatatlan műsorrendben megvárni a neki tetsző műsort, a tartalom rendelhetővé, választhatóvá válik. Az igazi interaktivitás pedig, amikor a néző a saját reakcióival szereplőjévé válik a műsorfolyamnak, már átalakítja a szórakozásról, szórakoztatásról alkotott mai fogalmainkat. Mindehhez a technológiai alapot a médiumok közeledése szolgáltatja. A jövő univerzális ketyeréje minden funkciót tud: általa szórakozni, dolgozni, informálódni, ügyintézni, kommunikálni, bevásárolni is tudunk. Az eszközök egységének alapja a digitális információ.

A jövő tele vízióval - Az interaktív média 

Veszélyes kihívás a hagyományos televíziózás számára az interaktivitásra épülő internet: a néző nem kénytelen többé egy befolyásolhatatlan műsorrendben megvárni a neki tetsző műsort, a tartalom rendelhetővé, választhatóvá válik. Az igazi interaktivitás pedig, amikor a néző a saját reakcióival szereplőjévé válik a műsorfolyamnak, már átalakítja a szórakozásról, szórakoztatásról alkotott mai fogalmainkat. Mindehhez a technológiai alapot a médiumok közeledése szolgáltatja. A jövő univerzális ketyeréje minden funkciót tud: általa szórakozni, dolgozni, informálódni, ügyintézni, kommunikálni, bevásárolni is tudunk. Az eszközök egységének alapja a digitális információ.

Irodák és üzlethelyiségek bérleti díjai 

Bővülő kínálat, csökkenő árak. A lakásárrobbanás és az elindult kedvező gazdasági folyamatok az ingatlanpiac szinte teljes területére kihatottak. Mindez éreztette hatását a bérlemények – irodák, üzlethelyiségek – díjainak alakulásában is.

Irodák és üzlethelyiségek bérleti díjai 

Bővülő kínálat, csökkenő árak. A lakásárrobbanás és az elindult kedvező gazdasági folyamatok az ingatlanpiac szinte teljes területére kihatottak. Mindez éreztette hatását a bérlemények – irodák, üzlethelyiségek – díjainak alakulásában is.

Egy vásárlási szokásokról készített felmérés is bizonyította, hogy a férfiak a Marsról, a nők p 

Egy, a magyar lakosok körében végzett vásárlási szokásokkal kapcsolatos felmérés kimutatta, hogy az ember vásárolgatás közben megéhezik, a vevők egyharmada türelmetlenül közlekedik a bevásárló kocsival, valamint a nők szórakozásból vásárolgatnak, míg a férfiak többsége csak akkor tér be egy-egy üzletbe, ha valóban szüksége van valamire!

Egy vásárlási szokásokról készített felmérés is bizonyította, hogy a férfiak a Marsról, a nők p 

Egy, a magyar lakosok körében végzett vásárlási szokásokkal kapcsolatos felmérés kimutatta, hogy az ember vásárolgatás közben megéhezik, a vevők egyharmada türelmetlenül közlekedik a bevásárló kocsival, valamint a nők szórakozásból vásárolgatnak, míg a férfiak többsége csak akkor tér be egy-egy üzletbe, ha valóban szüksége van valamire!

Konjunktúrajelentések 

Önkényesen emeltünk ki egy-két megállapítást a GKI Rt. és a Kopint-Datorg Rt. legfrissebb konjunktúra jelentéseiből, melyek együtt több száz oldalas elemzések. Kiemeléseinket azonban, amelyek a kormányzati gazdasági prognózist és a kutatói következetéseket állítják szembe, vállaljuk. Tény: a magyar gazdaság öt éve fenntartható, lényegileg változatlan növekedési pályán halad. A pozitív folyamatok azonban nem maradnak fenn automatikusan…

Konjunktúrajelentések 

Önkényesen emeltünk ki egy-két megállapítást a GKI Rt. és a Kopint-Datorg Rt. legfrissebb konjunktúra jelentéseiből, melyek együtt több száz oldalas elemzések. Kiemeléseinket azonban, amelyek a kormányzati gazdasági prognózist és a kutatói következetéseket állítják szembe, vállaljuk. Tény: a magyar gazdaság öt éve fenntartható, lényegileg változatlan növekedési pályán halad. A pozitív folyamatok azonban nem maradnak fenn automatikusan…

Az ellenőrzések új célpontjai 

Az új számviteli törvényről sok írás jelent meg, sok előadás elhangzott már, a vállalkozási szférát érintő információs csatornákon szinte a csapból is ez folyik. Én néhány - vélelmezetten - jelentős fogalomváltozásra s a gyakorlati megvalósítás legsürgősebb teendőire kívánom felhívni a figyelmet.

Az ellenőrzések új célpontjai 

Az új számviteli törvényről sok írás jelent meg, sok előadás elhangzott már, a vállalkozási szférát érintő információs csatornákon szinte a csapból is ez folyik. Én néhány - vélelmezetten - jelentős fogalomváltozásra s a gyakorlati megvalósítás legsürgősebb teendőire kívánom felhívni a figyelmet.

Környezetvédelmi Minisztérium 

 

Környezetvédelmi Minisztérium 

 

Kábelezés - kebelezés - A korai felhasználók többet fizetnek 

A kábelpiac főszereplői egy szinte érintetlen piac meghódításának reményében költenek súlyos pénzeket kábelfektetésre és műholdra. A távbeszélő-hálózat alternatívája a kábeltelevíziós hálózat lehet, amelyen a távközlési szolgáltatások széles skáláját lehet nyújtani. A kábeloffenzíva valódi tétje tehát a háztartások multimédiás bekebelezése, az internetező, interaktív magyar “távháztartásfő” megnyerése. Aki egyelőre csak annyit lát-érez mindebből, hogy ha szinten kívánja tartani eddigi csatornaválasztékát, vagy bővíteni szeretné azt, jóval mélyebben kell a zsebébe nyúlnia, mint eddig.

Kábelezés - kebelezés - A korai felhasználók többet fizetnek 

A kábelpiac főszereplői egy szinte érintetlen piac meghódításának reményében költenek súlyos pénzeket kábelfektetésre és műholdra. A távbeszélő-hálózat alternatívája a kábeltelevíziós hálózat lehet, amelyen a távközlési szolgáltatások széles skáláját lehet nyújtani. A kábeloffenzíva valódi tétje tehát a háztartások multimédiás bekebelezése, az internetező, interaktív magyar “távháztartásfő” megnyerése. Aki egyelőre csak annyit lát-érez mindebből, hogy ha szinten kívánja tartani eddigi csatornaválasztékát, vagy bővíteni szeretné azt, jóval mélyebben kell a zsebébe nyúlnia, mint eddig.

Fél év alatt 100 milliárd forintért 75 millió ruhadarab 

A háztartások fogyasztása ruházati cikkből és cipőből 100 milliárd forintra tehető az idei első félévben a GfK Piackutató Intézet ConsumerScan részlegének adatai szerint. A háztartások 77 százaléka vásárolt január–júniusban ruhát vagy cipőt. Összesen közel 75 millió darabot, állapítja meg a Magyarországon ebben a termékkategóriában először végzett részletes piackutatás.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mi lesz a nyugdíjmegtakarításokkal?

Mi lesz a nyugdíjmegtakarításokkal?  

A témában nagyszabású konferenciát rendez november 21-én a Klasszis Média Budapesten.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo