Jüanban mért cicoma

A nagyvárosokban élő kínai urak tartják el a kozmetikai anyagok iparát, tekintettel arra, hogy tetemes pénzt költenek a cicomára.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A kínai városi férfiak ma már naponta 8,6 percen át saját magukat nézik a tükörben, és havonta 80 jüant (10 dollár) költenek kozmetikumokra -  állapította meg egy friss felmérés, amelyet a Horizon Research Consultancy Group és egy sanghaji divatház végzett el hét kínai nagyvárosban. 

Kína legfejlettebb térségei közül Peking vezet abban, hogy ott költik a legtöbbet a férfiak kozmetikumokra, viszont a pénzügyi főváros, Sanghaj az első abban, hogy az ottani férfiak naponta átlagosan 17 percet töltenek a tükör előtt, külsejük javítani való hiányosságait keresve - közölte a felmérés eredményét kedden az Új Kína hírügynökség.

Véleményvezér

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo