Már lehet tudni, mennyivel kerül többe az Adria kőolajvezeték használata a Mol-nak

Az Adria kőolajvezeték horvátországi szakaszát üzemeltető Janaf vállalat nettó nyeresége tavaly 52 millió euró volt, ami 27,6 százalékkal több, mint 2022-ben. A társaság teljes bevétele 29 százalékkal, 153,3 millió euróra emelkedett - közölte a cég.

Az alaptevékenységből - kőolajszállításból, olaj és olajszármazékok tárolásából - származó bevételek 146,79 millió euróra nőttek, 28 százalékkal haladták meg az egy évvel korábbit. A bevétel 73 százaléka Horvátországon kívülről származott.

Közel 30 százalékkal több bevétel (Fotó: Depositphotos)
Közel 30 százalékkal több bevétel (Fotó: Depositphotos)

A zágrábi székhelyű, többségében állami tulajdonban lévő vállalat üzemelteti az 1974 és 1979 között megépült horvát olajvezetéket, amely hazai és külföldi felhasználók számára is lehetővé teszi a nyersolaj szállítását. Tevékenységének kisebbik részét az olaj és az olajszármazékok raktározása, valamint a folyékony rakomány átrakodása teszi ki.

A Janaf tagja a mediterrán olajipari csoportnak, a MOIG-nak (Mediterranean Oil Industry Group). (MTI)

Véleményvezér

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa 

A Fidesz politikusai nem tudják ott hagyni az állami zsíros bödönt.
Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát 

Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő ismét utolérte a Mészáros házaspárt.
Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely

Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely 

Nem nyugszik a főpolgármester.
Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak

Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak 

Nyelvi botlás lehetett csak.
Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo