Venni és eladni – a recept egyszerű...

Vásároljuk fel az árut a kiárusításnál, azután adjuk el haszonnal a világhálón. Az ötlet egyszerű – és sok pénzt hozhat. Az amerikai fiatalember forgalma ma már százezrekben mérhető, tapasztalatait pedig már oktatja is.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ryan Grant már egyetemi évei alatt azzal keresett pénzt, hogy a tanév végével felvásárolta társaitól azok kiselejtezett tankönyveit, majd azokat haszonnal eladta az interneten.

Diplomázás után könyvelőként dolgozott, de unta a munkát, a szerény fizetést, ezért visszatért ahhoz, ami korábban jól ment. Ezúttal nem könyvekben utazott, amelyek csak szerény profitot hoztak, hanem nagy áruházak kiárusításait kezdte látogatni. Felvásárolt sok mindent, elsősorban azokat a cikkeket, amelyeket a szezon végével különösen nagy mértékben leáraztak.

Kép: Pixabay

A holmit először lakásában, később bérelt raktárában tartotta, majd akkor kínálta eladásra az interneten, amikor annak ismét idénye volt: a januárban fillérekért vett karácsonyfadíszeket, gyerekjátékokat például decemberben jó pénzért lehet eladni...

Az eredmény magát is meglepte: az első évben 30 százalékos haszna volt az árukon, így tovább fejlesztette a vállalkozást: először egy alkalmazottat vett fel, aki a megrendelt holmi postázását intézte, amíg ő a kiárusításokon járt.

Napjainkban cégének már 11 munkatársa és 200.000 dolláros havi forgalma van. Grant 28 évesen továbbra is vásárol, emellett blogon és e-kereskedési tanfolyamokon osztja meg ismereteit. (CNBC)

Ritkábban, de akkor többet vásárolunk
A GfK Kereskedelmi Analízisek idei első félévet elemző tanulmánya szerint a háztartások ritkábban vásároltak nagyobb összegben napi fogyasztási cikket 2017. január–június között. Az év első felében újra a diszkontok teljesítménye bizonyult a legjobbnak; a vásárlói magatartás pedig tovább ésszerűsödött.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo