Kereskedés cikkek


Így biztosíthatja be magát használt autó vásárlásakor

Így biztosíthatja be magát használt autó vásárlásakor 

Kevesen tudják, hogy használtautó vásárlásakor nemcsak egy év kellékszavatosságot garantálnak a jogszabályok, de egyes kereskedők úgynevezett kiterjesztett garanciát is adnak a járműre. De ha a kereskedő nem is kínál ilyet, az új tulajdonosnak érdemes megkötnie, mert így számos, váratlan és tetemes költségtől kímélheti meg magát.
Autót sem úgy vásárolunk, mint régen

Autót sem úgy vásárolunk, mint régen 

Új fogalmakkal és kihívásokkal kell szembenézniük az autókereskedőknek, mert autót sem úgy vásárolunk, mint régen. A hagyományos értékesítőknek át kell alakítaniuk működésüket, hogy továbbra is piacon maradjanak.
Venni és eladni – a recept egyszerű...

Venni és eladni – a recept egyszerű... 

Vásároljuk fel az árut a kiárusításnál, azután adjuk el haszonnal a világhálón. Az ötlet egyszerű – és sok pénzt hozhat. Az amerikai fiatalember forgalma ma már százezrekben mérhető, tapasztalatait pedig már oktatja is.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Pénzszerzés

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat

Oszkó Péter: A gazdaságpolitikai intézkedések 90 százaléka amortizálja a bizalmat 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 86. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Gazdaság

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt

A magyarok fele szorong, nagyrészben az anyagiak miatt 

Minden második magyar rendszeresen él át negatív stresszt, melynek legfőbb okozója a túlhajszolt életmódunk, a munkahelyi, családi vagy párkapcsolati konfliktusaink, miközben minden harmadik ember szorong állandó jelleggel az anyagiak miatt. Az NN Biztosító kutatása azt is feltárta, hogy az egyes generációk mi miatt aggódnak a leginkább és melyik a stressznek leginkább kitett korosztály.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo