Ryan Grant már egyetemi évei alatt azzal keresett pénzt, hogy a tanév végével felvásárolta társaitól azok kiselejtezett tankönyveit, majd azokat haszonnal eladta az interneten.
Diplomázás után könyvelőként dolgozott, de unta a munkát, a szerény fizetést, ezért visszatért ahhoz, ami korábban jól ment. Ezúttal nem könyvekben utazott, amelyek csak szerény profitot hoztak, hanem nagy áruházak kiárusításait kezdte látogatni. Felvásárolt sok mindent, elsősorban azokat a cikkeket, amelyeket a szezon végével különösen nagy mértékben leáraztak.
A holmit először lakásában, később bérelt raktárában tartotta, majd akkor kínálta eladásra az interneten, amikor annak ismét idénye volt: a januárban fillérekért vett karácsonyfadíszeket, gyerekjátékokat például decemberben jó pénzért lehet eladni...
Az eredmény magát is meglepte: az első évben 30 százalékos haszna volt az árukon, így tovább fejlesztette a vállalkozást: először egy alkalmazottat vett fel, aki a megrendelt holmi postázását intézte, amíg ő a kiárusításokon járt.
Napjainkban cégének már 11 munkatársa és 200.000 dolláros havi forgalma van. Grant 28 évesen továbbra is vásárol, emellett blogon és e-kereskedési tanfolyamokon osztja meg ismereteit. (CNBC)