Venni és eladni – a recept egyszerű...

Vásároljuk fel az árut a kiárusításnál, azután adjuk el haszonnal a világhálón. Az ötlet egyszerű – és sok pénzt hozhat. Az amerikai fiatalember forgalma ma már százezrekben mérhető, tapasztalatait pedig már oktatja is.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Ryan Grant már egyetemi évei alatt azzal keresett pénzt, hogy a tanév végével felvásárolta társaitól azok kiselejtezett tankönyveit, majd azokat haszonnal eladta az interneten.

Diplomázás után könyvelőként dolgozott, de unta a munkát, a szerény fizetést, ezért visszatért ahhoz, ami korábban jól ment. Ezúttal nem könyvekben utazott, amelyek csak szerény profitot hoztak, hanem nagy áruházak kiárusításait kezdte látogatni. Felvásárolt sok mindent, elsősorban azokat a cikkeket, amelyeket a szezon végével különösen nagy mértékben leáraztak.

Kép: Pixabay

A holmit először lakásában, később bérelt raktárában tartotta, majd akkor kínálta eladásra az interneten, amikor annak ismét idénye volt: a januárban fillérekért vett karácsonyfadíszeket, gyerekjátékokat például decemberben jó pénzért lehet eladni...

Az eredmény magát is meglepte: az első évben 30 százalékos haszna volt az árukon, így tovább fejlesztette a vállalkozást: először egy alkalmazottat vett fel, aki a megrendelt holmi postázását intézte, amíg ő a kiárusításokon járt.

Napjainkban cégének már 11 munkatársa és 200.000 dolláros havi forgalma van. Grant 28 évesen továbbra is vásárol, emellett blogon és e-kereskedési tanfolyamokon osztja meg ismereteit. (CNBC)

Ritkábban, de akkor többet vásárolunk
A GfK Kereskedelmi Analízisek idei első félévet elemző tanulmánya szerint a háztartások ritkábban vásároltak nagyobb összegben napi fogyasztási cikket 2017. január–június között. Az év első felében újra a diszkontok teljesítménye bizonyult a legjobbnak; a vásárlói magatartás pedig tovább ésszerűsödött.

Véleményvezér

Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo