Hatalmas veszteség a Lufthansánál

A Lufthansa 8,13 milliárd eurós árbevétellel zárta az első negyedévet, felülmúlva a 7,95 milliárd eurós konszenzust. Ennek ellenére 885 millió eurós veszteséget ért el, ami rosszabb a várt 633 milliónál.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A légitársaság erős nyári szezonra számít, a hosszútávú járatok (beleértve az amerikai járatokat is) iránti kereslet is stabil maradt. Az év további részét egyelőre még nehéz látni a nagyfokú gazdasági bizonytalanság miatt. A társaság nem változtatott a 2025-ös előrejelzésén, mely megfogalmazás szerint jelentős üzemi és adózott eredmény növekedést várnak.

Javítani kell a vállalati működésen
Javítani kell a vállalati működésen
Fotó: Pixabay
Eközben folyik a cég átvilágítása annak érdekében, hogy javítsák a vállalat profitabilitását. A napokban például megszüntették a parfümök, cigaretták, és a napszemüvegek árusítását a Lufthansa által üzemeltetett hosszú távú járatokon. Az indoklás szerint a légitársaság már nem keresett semmit ezeken a termékeken, mert a csökkenő kereslet magas beszerzési költségekkel párosult.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo