Gyémánt jár a legobb marketingért

A szakmailag legjobb kkv marketing kampányokat, programokat ismeri el a KKV marketing gyémánt védjeggyel a Magyar Marketing Szövetség most alapított Országos Kkv Marketing Díja. Keresik és díjazzák azokat a mikro, kis- és középvállalkozásokat, startupokat és általuk megbízott ügynökségeket, szolgáltató cégeket, amelyek sikeres marketingprojekteket, kampányokat, a szakmailag profi marketingmegoldásokat valósítottak, valósítanak meg!

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egy jó kkv marketing tevékenység pozitív hatással van a vállalat arculatára, a termék és/vagy szolgáltatás ismertségére és megítélésre - mondják a Szövetség szakértői.

„A projekt szakmai támogatói tökéletesen egyetértettek abban, hogy az Országos KKV Marketing Díj alapvető célja, hogy felhívja a figyelmet a kkv-k fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. Továbbá a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a tapasztalatcserét, s benne a vállalkozások, ügynökségek, szolgáltatók vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést. Hiszen egy jó kkv marketing tevékenység pozitív hatással van az egész szervezetre, az ott dolgozókra és nem utolsó sorban Magyarország gazdaságára” – nyilatkozta Hinora Ferenc, az MMSZ és a zsűri elnöke.

Nevezni kilenc kategóriában – tartalommarketing, márkaépítés, direkt marketing, ügyfél-elégedettségi programok, design-kreatív, online felületen futó kampányok, közösségi médiamegoldások, egyéb digitális megoldások, illetve kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányokkategóriákban lehet, a 2014. január és 2015. szeptember között megvalósított aktivitásokkal. Egy szervezet több pályázatot is benyújthat, több marketing gyémánt elismerést is szerezhet, hiszen az az adott teljesítményt értékeli, de több elismert marketingprojekt már a szervezet egészének kiválóságát fémjelzi.

Nevezési határidő: 2015. október 16.

A pályázatok szakmai értékelését a marketing szakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó - elismert személyiségekből álló zsűri végzi, s ítéli oda a „marketing gyémánt” díjakat. A szakmai zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a marketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. A „marketing gyémánt” díjak, védjegyek kategóriánkénti odaítélését követően dől el, hogy melyik vállalkozás lesz a „Az év marketingpartnere 2015” és melyik a „Az év marketingaktív Vállalkozása 2015”.

További információk a pályázatról a www.marketinggyemantdij.hu weboldalon érhetőek el.

Véleményvezér

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják

Jobbról és balról is immár Magyar Péter nemiségét firtatják 

Lassan mulatságba fullad a magyar elit kommunikációs vergődése.
Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben

Minimum nettó 800 ezer forintos fizetés a Lidlben 

Nem álom, valóság.
Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között

Kitört a háború Magyar Péter és Gulyás Gergely között 

A közélet újabb mélypontjához értünk, persze keresztény szellemben.
Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem?

Mi fontosabb a gyónási titok vagy a gyermekvédelem? 

A pedofília terjedése új kérdéseket vet fel.
Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában

Orosz terrorcselekményektől tartanak Európában 

Csehországban nemrégiben orosz ügynökök próbálták meg hatástalanítani vasúti jelzőrendszereket.
Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben

Ilyen még a világon nem volt, egy fideszes képviselő kétszer mondta el ugyanazt a beszédét a Parlamentben 

Ismétlés a tudás anyja, vagy csak köznevetséget okozott a feledékenység.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo