Bárkinek lehet kedvenc mekis menüje. Ezzel a gondolattal indult 2020-ban az Egyesült Államokban a Famous Orders Super Bowl-szpot. A reklámfilm sikerén felbuzdulva, a McDonald’s egy lépéssel tovább vitte az ötletet, és lehetővé tette a rajongók számára is, hogy megrendelhessék kedvenc hírességük kedvenc mekis menüjét. A Famous Orders (itthon: "Mekis kedvencek") így kilépett a reklámok világából, és valódi éttermi ajánlatként jött létre. Az elmúlt évek során a márka elsősorban zenei előadókkal működött együtt globálisan, köztük Travis Scott-tal, J Balvinnal, majd a BTS-szel. A hazai hírességek közül itthon Szoboszlai Dominik kedvenc mekis termékeiből összeállított menüje lesz először terítéken, ezzel nálunk is útjára indul a világszerte sikeres program.
„Nem számít, milyen sikeres vagy híres vagy, bárkinek lehet egy kedvenc McDonald's menüje. Ez a McDonald’s Famous Orders kampányának alapgondolata. Amikor a hazai bevezetést terveztük, nem volt kérdés, hogy itthon is egy igazi világsztárral dolgozzunk együtt. Adta magát, hogy a helyi Mekis kedvencek kampányunkat egy izgalmas egyedi választással, Domi kedvenceivel indítsuk el. Reméljük, hogy vendégeinknek és Dominik rajongóinak egyaránt nagy örömet szerzünk ezzel a menüvel. Együttműködésünket több évre tervezzük, amely során Dominik az idén 30 éves Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány missziójában is részt vesz” – mondta Égi Zsolt, a magyarországi McDonald’s éttermeket üzemeltető Progress Étteremhálózat Kft. ügyvezetője.