Mcdonalds cikkek

hirdetés

26 forintért indult itthon a sajtburger karrierje

26 forintért indult itthon a sajtburger karrierje 

35 év Meki élmény.
Nem jött be az oroszoknak az orosz McDonald's

Nem jött be az oroszoknak az orosz McDonald's  

Komoly veszteséggel zárta a tavalyi évet az Oroszországot elhagyó McDonald's helyén létrejött orosz gyorsétterem.
Dráma, a McDonald's kiesett a top 10-ből

Dráma, a McDonald's kiesett a top 10-ből 

10 éve verhetetlen az Apple.
Újranyitnak az ukrán McDonald'sok

Újranyitnak az ukrán McDonald'sok 

Azt nem tudni, hogy pontosan hány étterem nyit újra.
Megduplázták nyereségüket tavaly a magyar Mekik

Megduplázták nyereségüket tavaly a magyar Mekik 

A magyarországi McDonald’s éttermeket működtető Progress Étteremhálózat Kft. 2021-ben 6,765 milliárd forintra növelte adózott eredményét az előző évi 3,668 milliárd forintról - közölte a kft. a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján.
hirdetés
Lelép a McDonald's is Oroszországból

Lelép a McDonald's is Oroszországból 

A McDonald's ukrajnai éttermei egyelőre zárva tartanak, de a dolgozókat továbbra is fizetik.
Fontos lépést tett meg ma a magyarországi McDonald’s

Fontos lépést tett meg ma a magyarországi McDonald’s 

Eltűnnek a műanyagok a hazai gyorséttermi egységekből.
Új ügyvezető a magyarországi McDonald’s élén

Új ügyvezető a magyarországi McDonald’s élén 

Március 1-től Égi Zsolt a magyarországi McDonald’s új ügyvezető igazgatója. 
Vajon hány ember dolgozik Magyarországon McDonald's-okban?

Vajon hány ember dolgozik Magyarországon McDonald's-okban? 

A KPMG hatástanulmánya szerint a magyarországi McDonald's teljes GDP-hatása 2014 és 2018 között elérte a 153,4 milliárd forintot.
Kirúgták a McDonald’s vezért

Kirúgták a McDonald’s vezért 

Távozott a cégtől Steve Easterbrook elnök-vezérigazgató, miután kiderült, hogy szerelmi viszonyt folytatott egy alkalmazottjával.
hirdetés

Csak marketingtrükk a karbonsemleges hamburger? 

Az Európában és Közel-Keleten működő Max Burgers úttörő módon 110 százalékban ellentételezi minden egyes terméke előállításának karbonvonzatát: a cég Afrikában faültetési programot finanszíroz. A menüben pedig a nem vörös húsok felé terelik a fogyasztói döntéseket.

Mikor kapunk klímabarát hamburgert a gyorséttermekben? 

A gyorsétterem franchise-ok húsintenzív étrendjükkel nagy motorjai az állattenyésztésnek, ami az egyetlen magas üvegházgáz-kibocsátású szektor a világban, melynek nincs emissziómérséklési terve. Nyolcvan nagy befektetési alap indított nyomásgyakorló kampányt a fast food hat világmárkája ellen: tessék zöldülni!

Mi történt pontosan a McDonald’s híres BIG MAC védjegyével? 

Az elmúlt hetekben számos cikk jelent meg arról, hogy a McDonald’s elvesztette világhírű BIG MAC védjegyét. De mi is áll a felröppent hír mögött és valóban igaz, hogy ezután bárki szabadon használhatja a világ egyik legismertebb márkáját? A válasz a kérdésekre ennél jóval összetettebb, ezért a szellemi alkotások jogával foglalkozó Danubia Legal szakértője segít megérteni a döntés hátterét.

Elvesztette védettségét a Meki zászlóshajója 

Ezentúl más vendéglátók is használhatják a Big Mac elnevezést – így szól a szellemi tulajdon védelméért felelős uniós hivatal erősen vitatható döntése.

Serényi János: Egyre kevésbé hiszünk az influencereknek 

A márkáknak személyessé kell tenniük magukat, személytelen cégekkel senki sem szeret beszélni. A szeretetnek és a törődésnek is részének kell lennie az ügyfélélménynek. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.

Hét óránként nyit új éttermet a KFC 

Hétóránként nyitnak meg egy új KFC-éttermet valahol a világon, naponta 10 millió a hálózat vendégeinek száma és a csirkehús-gyorsétterem szeretné lekörözni a McDonaldsot – ami Oroszországban és másutt már sikerült.

Cégvezető is lehet környezettudatos 

Zöldíteni egy vállalkozás üzleti tevékenységét nem egyszerű dolog, akkor sem ha az ember a cégvezető, pláne akkor, ha a ranglétra alsóbb fokán áll. Egy amerikai szakértő sorra vette, milyen tulajdonságok jellemzik a haladó, környezettudatos vezetőt, aki átalakítja cégét.

Nem mutatják be a csirkeszendvicsipart leleplező filmet 

Morgan Spurlock 2004-ben egycsapásra világhírű lett a gyorséttermek kultúráját kipellengérező Super Size Me című dokumentumfilmmel. Ennek folytatásában most a csirkeszendvics-megabiznisz árnyoldalait leplezi le. Pontosabban leplezné. Miután a Twitteren elárulta, hogy a MeToo-kampányban ő is érintett, és bizony nem az áldozati, hanem az elkövetői oldalon, a YouTube elállt a dokumentumfilm forgalmazásától. A film sorsa kétséges.

Rovarokból szerzünk be majd fehérjét 

Nyugi, nem kell rágcsálnunk a rovarokat, porrá zúzzák őket a kedvünkért. Ebből készülnek fehérjedús készítmények, étrendkiegészítők. A természeti környezet is jól jár így, hiszen az állatok takarmányozásához szükséges szója termesztése rendkívül erőforrásigényes és környezetszennyező.

Jön a digitális mekizés 

Októberben, a fővárosi Vörösvári úti étterem átalakításával kezdi meg hazai egységei „Jövő Élménye” koncepció szerinti átalakítását a McDonald’s. A vállalat áprilisban jelentette be, hogy már az idei évtől az „Experience of the Future” koncepció szerint, innovatív konyha- és kiszolgálási folyamtokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálják a mekizés élményét. A Vörösvári úti egység átalakítását október és november folyamán négy további étterem megújítása követi, a tervek szerint pedig 2019 végére a hálózat valamennyi egysége az új koncepció szerint üzemel majd. A vállalat a friss éttermi élmény támogatására egy új „Vendégélmény Menedzser” pozíciót is létrehozott, amelyre a munkatársak kiválasztása már folyamatban van.

Kicsik kontra nagyok 

Csatát lehet nyerni, de háborút nem, azaz a helyben aratott győzelem még nem vezet automatikusan világsikerhez – tömören így foglalható össze az elmúlt hónapok nagy sörvédő háborújának lényege. A Piac & Profit a csíki sörök összecsapása és váratlan kibékülése kapcsán feleleveníti a legemlékezetesebb eseteket a magyar cégek multikkal vívott harcaiból.

Emoji kommunikáció: nincs szükség szavakra 

Képközpontú kultúrában élünk. A logók mellett már a klikkelhető ikonok is nagy szerepet játszanak abban a vizuális adatözönben, ami ránk zúdul. Az emojikat, vagyis hangulatjeleket nem csak a felhasználók, a cégek is imádják.

Befejezi az erdőirtást a McDonalds 

Részben talán munkajogi és élelmiszerminőségi botrányai miatt érezte szükségét a gyorsétteremhálózat menedzsmentje, hogy egy politikailag korrekt üzenettel álljon elő. A McDonalds vállalta, hogy teljes ellátási láncát megtisztítja olyan alapanyagoktól, melyek gyártása erdőirtást okoz.

60 százalékkal csökkentette vízfogyasztását a McDonald's 

A McDonald's évek óta arra törekszik, hogy éttermeiben egyre kevesebb természeti erőforrást használjon fel. A vállalat energiatakarékossági programjának köszönhetően az éttermek számának növekedése ellenére jelentősen csökkentette a vízfelhasználást.

Meghódítja a McDonald's a magyar vidéket 

A McDonald's Magyarországi Étterem Hálózat Kft. az idén 2,5 milliárd forintot fordít hálózatfejlesztésre, ennek keretében 4 új egységet nyit az év végéig, és működő éttermeket is felújít.
hirdetés
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
hirdetés
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

hirdetés

Költségkímélés

Szuper olcsó hitel érkezett

Szuper olcsó hitel érkezett 

5 százalékos kamat mellett mostantól elérhető az új Agrár Széchenyi Kártya MAX+.

Jogi kisokos

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt  

Globális elemzés keretében mérte fel a mesterséges intelligencia (AI) nemzetközi megítélését, vállalati alkalmazását.

Cégblog

Zsinórban harmadszor nyerte az Országgyűlés a Csúcs Kupát

Zsinórban harmadszor nyerte az Országgyűlés a Csúcs Kupát 

A Csúcs Kupa kispályás közéleti labdarúgó tornáján vett részt a Magyar Színészválogatott, a Magyar Újságírók Válogatott, a Magyar Országgyűlés Labdarúgó Válogatottja, és az Üzletemberek csapata.

Klímablog

Nehéz helyzetben vannak a cégek, háttérbe szorul a fenntarthatóság kérdése

Nehéz helyzetben vannak a cégek, háttérbe szorul a fenntarthatóság kérdése  

Az Európai Unió 2050-re kitűzött klímasemlegességi célját a hazai vállalatok közül egyre többen ismerik, de elsősorban nehézségként, nem pedig lehetőségként tekintenek rá.

Infokom

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt  

Globális elemzés keretében mérte fel a mesterséges intelligencia (AI) nemzetközi megítélését, vállalati alkalmazását.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo