Meglepetést okozott a McDonald’s, de mit tett a járvány?

Felülmúlta a várakozásokat a gyorsétteremlánc harmadik negyedéves eredménye.

Az amerikai gyorsétteremlánc egy részvényre jutó tisztított nyeresége 3,23 dollár lett, ami meghaladta a 3,20 dolláros elemzői konszenzust és a 6,87 milliárd dolláros bevétel is jobb lett a vártnál. Azonban az azonos éttermekre jutó bevételek globálisan 1,5 százalékot csökkentek, ami az elemzők által várt 0,6 százalékos csökkenésnél rosszabb. A csökkenést a McDonald’s nemzetközi piacai okozták, az USA-ban 0,3 százalékkal nőtt a forgalom.

Jobb számokat közöltek a vártnál
Jobb számokat közöltek a vártnál
Fotó: Depositphotos

A Franciaországot, Németországot és Ausztráliát magába foglaló nemzetközi üzemeltetett piacok szegmensben az egy üzletben elért eladások 2,1 százalékkal csökkentek, míg a másik nemzetközi divízióban 3,5 százalékos csökkenésről számolt be a vállalat az azonos üzletek forgalmában, ami a Közel-Kelet és Kína gyenge keresletének köszönhető.

A negyedik negyedévre előre tekintve nem világos, hogy az E. coli járvány milyen konkrét hatással lehet az amerikai eladásokra, de a Bloomberg Second Measure adatai szerint, amelyek a bankkártyás és hitelkártyás tranzakciókat követik nyomon, a McDonald's eladásai a járvány nyilvánosságra kerülése után az egész USA-ban csökkent. Az árfolyam 0,60 százalékos csökkenéssel zárt tegnap – írta reggeli elemzésében az Equilor. 

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo