Gyorsétterem cikkek


Még karácsony előtt extra juttatást fizet dolgozóinak a hazai McDonald's

Még karácsony előtt extra juttatást fizet dolgozóinak a hazai McDonald's  

Az étteremhálózatban az idén már kétszer történt béremelés.
Nem jött be az oroszoknak az orosz McDonald's

Nem jött be az oroszoknak az orosz McDonald's  

Komoly veszteséggel zárta a tavalyi évet az Oroszországot elhagyó McDonald's helyén létrejött orosz gyorsétterem.
Újranyitnak az ukrán McDonald'sok

Újranyitnak az ukrán McDonald'sok 

Azt nem tudni, hogy pontosan hány étterem nyit újra.
Hatósági vizsgálat a Kentucky Fried Chickennél és a Burger Kingnél

Hatósági vizsgálat a Kentucky Fried Chickennél és a Burger Kingnél 

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) több hónapnyi türelmi időt követően megindította első versenyfelügyeleti eljárásait a vendéglátóipari italbeszerzésekre vonatkozó új szabályozás érvényesítésére, két nagy gyorsétterem-lánccal - Kentucky Fried Chicken, Burger King - és három sörgyárral - Dreher, Borsodi, Heineken- szemben is vizsgálat indult - közölte a GVH.
Csak marketingtrükk a karbonsemleges hamburger?

Csak marketingtrükk a karbonsemleges hamburger? 

Az Európában és Közel-Keleten működő Max Burgers úttörő módon 110 százalékban ellentételezi minden egyes terméke előállításának karbonvonzatát: a cég Afrikában faültetési programot finanszíroz. A menüben pedig a nem vörös húsok felé terelik a fogyasztói döntéseket.
Mikor kapunk klímabarát hamburgert a gyorséttermekben?

Mikor kapunk klímabarát hamburgert a gyorséttermekben? 

A gyorsétterem franchise-ok húsintenzív étrendjükkel nagy motorjai az állattenyésztésnek, ami az egyetlen magas üvegházgáz-kibocsátású szektor a világban, melynek nincs emissziómérséklési terve. Nyolcvan nagy befektetési alap indított nyomásgyakorló kampányt a fast food hat világmárkája ellen: tessék zöldülni!
Több ezer pénztár nélküli boltot nyitna az Amazon

Több ezer pénztár nélküli boltot nyitna az Amazon 

2021-ig akár 3000, pénztáros nélküli üzletet nyitna az Egyesült Államokban az Amazon. Az ilyen boltok a szupermarketek és a gyorséttermek számára is veszélyt jelentenek.
Hét óránként nyit új éttermet a KFC

Hét óránként nyit új éttermet a KFC 

Hétóránként nyitnak meg egy új KFC-éttermet valahol a világon, naponta 10 millió a hálózat vendégeinek száma és a csirkehús-gyorsétterem szeretné lekörözni a McDonaldsot – ami Oroszországban és másutt már sikerült.
Nem mutatják be a csirkeszendvicsipart leleplező filmet

Nem mutatják be a csirkeszendvicsipart leleplező filmet 

Morgan Spurlock 2004-ben egycsapásra világhírű lett a gyorséttermek kultúráját kipellengérező Super Size Me című dokumentumfilmmel. Ennek folytatásában most a csirkeszendvics-megabiznisz árnyoldalait leplezi le. Pontosabban leplezné. Miután a Twitteren elárulta, hogy a MeToo-kampányban ő is érintett, és bizony nem az áldozati, hanem az elkövetői oldalon, a YouTube elállt a dokumentumfilm forgalmazásától. A film sorsa kétséges.
Zöld forradalmat indít házon belül a McDonald’s

Zöld forradalmat indít házon belül a McDonald’s 

Csökkentené légszennyezését az étteremhálózat, papír alapú szívószálakat is kipróbál angliai éttermeiben, és fenntarthatóvá kívánja tenni a csirketenyésztést. Utóbbit a márka tekintélyvesztése elleni reakciónak látják állatvédők, miután a The New York Timesban egész oldalas hirdetésben támadták a gyorsétterem-hálózatot.

Addig egyen dönert, amíg lehet 

Végveszélybe kerülhet egy tervezett uniós szabály miatt az egykori Nyugat-Berlinben kifejlesztett török gyorsétel, a döner - írta csütörtökön a Bild című német lap.

Mit szeretnek és utálnak az Y-generációs vásárlók? Itt a lista! 

Amerikában feltérképezték az 1980 és 1995 között született generáció vásárlási szokásait és márkapreferenciáit. Meglepő és várható eredmények egyaránt kerültek a listába.

A későn érők is sokra vihetik 

Nem mindenki volt már fiatalon csodagyerek, aki megtalálta a módját, hogy hobbijával pénzt csináljon. Sokan sokféle dologgal próbálkoztak és nem jött be számításuk, mire túl a negyvenen egy valamivel végre telibe találtak. Mindannyian világsikerű vállalkozók és alkotók lettek a szakterületükön. Olyan márkák mögött álltak későn kezdők, mint a McDonald's, a Gap, a Universal Studios, a KFC vagy a Wal-Mart.

Akik 2015-ben mentek el: a Nutella-mogul és szendvicsbáró 

Íme listánk második része, melyben sorra vesszük az üzleti élet nagyságait, akik 2015-ben hunytak el. Egy fenntartható világért dolgoztak és értéket teremtettek, vagy a régi profithajhászó paradigmát képviselték? Döntse el Ön.

Befejezi az erdőirtást a McDonalds 

Részben talán munkajogi és élelmiszerminőségi botrányai miatt érezte szükségét a gyorsétteremhálózat menedzsmentje, hogy egy politikailag korrekt üzenettel álljon elő. A McDonalds vállalta, hogy teljes ellátási láncát megtisztítja olyan alapanyagoktól, melyek gyártása erdőirtást okoz.

Még több friss perec 

A friss alapanyagból készülő magyar perecekkel és tekercsekkel új kávézótípust meghonosító BITE Bakery café második budapesti üzletét is megnyitotta. Az üzleti koncepció változatlan, a társaság a magas minőségű termékekre koncentrálva kívánja bővíteni hálózatát elsőként Budapesten, majd később vidéken is.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca 

2023-ban 107 ezer lakás cserélt gazdát Magyarországon. Ez 26,1 százalékos visszaesést jelent az előző évi eredményhez képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo