Hét óránként nyit új éttermet a KFC

Hétóránként nyitnak meg egy új KFC-éttermet valahol a világon, naponta 10 millió a hálózat vendégeinek száma és a csirkehús-gyorsétterem szeretné lekörözni a McDonaldsot – ami Oroszországban és másutt már sikerült.

A Kentucky Fried Chickennek jelenleg 21.500 étterme van a világban, azok számát belátható időn belül 60.000-re szeretnék növelni. Az út nem látszik könnyűnek, mivel a nagy vetélytársnak, a Mac-nek kerek 40.000 étterme van – de Oroszországban és több fejlődő országban, már sikerült a második helyre szorítani.

en.wikipedia.org

Roger Eaton, a KFC dél-afrikai származású vezérigazgatója úgy számol: a világ 12 legnagyobb országában (Kínát kivéve) annyi éttermük van, hogy egymillió lakosra jut azokból egy – ezek szerint a fejlődési lehetőségek óriásiak. Új éttermeik célpontjai: a városok kivezető útjai, autópálya-csatlakozópontok, belvárosokban bevásárló-központok, pályaudvarok.

A Starbucks beépíti a szívószálat a kávés poharakba: ez lesz az új módi?
A poharak fedelén megemelte a nyílást a Starbucks, így közvetlenül onnan lehet felhörpinteni az itókákat. Véget vet az eldobható szívószálak kultúrájának a világcég. Vajon követi-e példáját a meki és a többi globális hálózat?

A terjeszkedés technikai korszerűsítést is jelent: a vendég érintőképernyőn rendelhet, az ételt asztalhoz viszik, mivel a rendszer a nyugta alapján érzékeli, hol foglalt helyet a vevő. Az új szisztémát világszerte bevezetik.

A KFC éttermei közül nem kevés van franchise-alapon egy-egy vállalkozó birtokában, de nagy éttermi konszernek is bekacsolódnak. Így például az Amrest, a lengyel nagyvállalat, amely egyaránt üzemeltet KFC, Burger King, Pizza Hut és Starbucks logó alatt működő egységeket – Németországban például 25 KFC-étterem az Amresté. Nem mindenki tudja azt sem, hogy a KFC, ugyanúgy, mint a Pizza Hut vagy a Taco Bell, a Yum Brands, a világ legnagyobb gasztronómiai konszernjének része.

(Forrás: Die Welt)

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo