Jön a digitális mekizés

Októberben, a fővárosi Vörösvári úti étterem átalakításával kezdi meg hazai egységei „Jövő Élménye” koncepció szerinti átalakítását a McDonald’s. A vállalat áprilisban jelentette be, hogy már az idei évtől az „Experience of the Future” koncepció szerint, innovatív konyha- és kiszolgálási folyamtokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálják a mekizés élményét. A Vörösvári úti egység átalakítását október és november folyamán négy további étterem megújítása követi, a tervek szerint pedig 2019 végére a hálózat valamennyi egysége az új koncepció szerint üzemel majd. A vállalat a friss éttermi élmény támogatására egy új „Vendégélmény Menedzser” pozíciót is létrehozott, amelyre a munkatársak kiválasztása már folyamatban van.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A „Jövő Élménye” névre keresztelt új éttermi koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, melyek gyökeresen megváltoztatják a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát. A megújuló éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket. A vendégek számára a fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok és a „table service”, azaz az asztalhoz történő kiszolgálás lesznek. Emellett izgalmas újítás lesz egyes termékek személyes igényre szabható összetétele, vagy a családi éttermekben megújuló családbarát szolgáltatások. A kioszkoknál történő bankkártyás fizetés már a későbbi internetes, vagy mobiltelefonon történő fizetést készíti elő.

Kép: McDonald's

Jönnek az élménymenedzserek

Az új éttermi koncepcióban nagy hangsúlyt kap a személyesség, amely a „Jövő Élményét” alapjaiban határozza majd meg. A minden étteremben jelen lévő Vendégélmény Menedzser feladata lesz, hogy a vendégtérben gondoskodjon a vendégek kényelméről, köszöntse őket, megismertesse velük az új eszközöket, segítsen nekik követni az új folyamatokat. Bár két étteremben már egy éve működnek rendelésfelvevő kioszkok, a Vendégélmény Menedzserek munkájának fontos része lesz megmutatni a kioszkok működését, segíteni a rendelés összeállításában és leadásában, illetve az asztali kiszolgálás igénybevételében.

Boldogság menedzser és Y generációs mindenes is kelleni fog
Tudta, hogy a legtöbb startupnál van boldogság menedzser, aki a dolgozók jókedvéért felel? Kíváncsi, hogy vállalkozóként szüksége van-e chatbotosra? Mit csinál egy Growth Hacker? A Startup Safary szervezői 10 olyan szakmát gyűjtöttek össze, melyekre egy 21. századi cégnek már szüksége van, pedig lehet, hogy eddig nem is tudott a pozíció létezéséről.
Könnyebb és nyugodtabb lesz a munka

A jövő élményét kínáló éttermekben a kollégák is számos újdonsággal szembesülnek majd, hiszen nemcsak a vendégtér szolgáltatásai bővülnek, de a konyhai folyamatok is megújulnak. A kollégáknak egyszerre csak egy-egy folyamatot kell felügyelniük és kézben tartaniuk, így gördülékenyebb, kiszámíthatóbb lesz a munka. A nyugodtabb, csendesebb környezetben családiasabb lesz a hangulat is, ami várhatóan a vendégtérbe is kisugárzik majd.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo